کمپانی Ubisoft نسخه دیگری را برای بازی Tom Clancy’s The Division 2 منتشر کرده است. Title Update 4 در حال حاضر تمام سیستم عامل های PS4 ،Xbox One و PC پشتیبانی می کند و این ویژگی جدید را با مهارت جدید و سلاح منحصر به فرد خود، همراه می سازد. در اینجا چیزی است که در مورد باز کردن تخصص جدید و همچنین جزئیات برخی از رفع دیگر که از آن زمان منتشر شده است می دانیم.

برای باز کردن Gunner، شما باید تحقیقات ویژه ای را انجام دهید. پنج مرحله از چالش هایی که هر کدام اهداف و پاداش های خود را دارند. هنگامی که تمام پنج مرحله را کامل کردید، به Gunner دسترسی خواهید داشت. در عوض کسانی که امسال One Pass را خریداری کرده اند Gunner را فورا باز خواهند کرد. با این حال، هنوز می توانید بر روی چالش های ویژه تحقیقات زمینه ای برای باز کردن مجموعه ای از ابزارهای منحصر به فرد، از جمله موارد زیر استفاده کنید:

  • Fisticuffs و Front Flex emotes
  • Charcoal و Detritus gear dyes
  • Rosethorn و پوسته سلاح Pineapple
  • Gunner mask و لباس ویژه Gunner

Gunner ها می توانند Riot Foam Grenades را پرتاب کنند، که دشمنان را در فوم قرار می دهد و از حرکت آنها جلوگیری می کند. در عین حال، اثر Banshee می تواند اهداف را گیج کند. سرورهای The Division 2 از تاریخ 31 خرداد قطع شد. سرورهای بازی در حال حاضر به صورت آنلاین بازگشته اند و Ubisoft چهار مشکل را مطرح کرده است که یکی از آنها مربوط به کارهای تحقیقاتی Field Research است.

Ubisoft دارای محتوای بسیار بیشتری برای بازی Division 2 است. این بازی سه قسمت DLC به عنوان بخشی از نقشه را دریافت کرد که اولین آن DC Outskirts – Expeditions می باشد و در تابستان امسال وارد می شود. در E3 2019، Ubisoft جزئیات بیشتری در مورد Expeditions را به اشتراک گذاشت، که رویدادهای رایگان اجازه می دهد تا بازیکنان به مکان های ناشناخته سفر کنند تا فرصت های جدید روایت و گیم پلی را بیابند.

Division 2 در اسفند 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 وارد بازار شد. این بازی تاکنون توانسته نمرات خوبی از طرف منتقدین کسب نماید. Edmond Tran (منتقد) نوشت: “طیف وسیعی از انواع دشمنان همچنان به مبارزه با چالش های مبارزه ای ادامه می دهند، تجهیزاتی که من کسب می کنم و انتخاب می کنم همچنان احساس متفاوت و ارزشمند است و من می خواهم روش های جدیدی را در نظر بگیرم. محیط های ویران شده همچنان دسیسه انگیزند و گاهی اوقات خیره کننده می شوند، من خودم نیاز به گرفتن عکس قبل از حرکت دارم.”

لطفا نظرات خود را درباره پچ جدید بازی Division 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 11 =