به روز رسانی بزرگ بعدی برای بازی Apex Legends در فصل 2 برای اولین بار در 11 تیر آغاز شده است. کمپانی Respawn Entertainment برای تنظیم فصل 1 Battle Pass مورد انتقاد قرار گرفت و در حال حاضر فصل 2 بر روی مجموعه ای از اهداف روزانه و هفتگی تکیه می کند تا بازیکنان را درگیر کند اما آنها را مجبور به خرد کردن نمی نماید.

Lee Horn تهیه کننده بازی گفت: “باید پیشرفت های Battle Pass را به میزان قابل ملاحظه ای با کمترین زمان برای بازیکنانی که به صورت منظم باز می گردند و بازنگری چالش خود را به حداکثر می رسانند افزایش دهد.”

چالش های Apex Legends به دو نوع روزانه وهفتگی تقسیم می شوند و تکمیل آنها کمک می کند سطح Battle Pass خود را ارتقا دهید. Respawn برای به حداقل رساندن خرد شدن، بیش از نیمی از چالش ها یک سطح Battle Pass را پاداش می دهد. بقیه چالش ها ستاره های بازی را که به همراه نقاط تجربه بازی مطابقت دارند، به سمت انجام یک چالش هفتگی تکرار کننده که به طور کامل با سطح تکمیل نبرد کامل به بازیکن پخش می شود، اعطا می کند.

چالش های روزانه به شکل سه کار است که به طور تصادفی از یک مجموعه 200 تایی انتخاب شده است. آنها طراحی شده اند که در جلسات کوتاه قابل دستیابی باشند و 3000 ستاره را به جای آنها تحویل دهند. هفت هفته چالش برانگیز در پیش است و کمپانی سازنده قصد دارد تا بیش از چند جلسه بازی کامل شود. چهار نفر از این چالش های هفتگی 6000 ستاره را به جای هر یک از سه سطح کامل پاس نبرد پس از اتمام کامل اهدا می نمایند. اگر بخشی از جنگ را در فصل به دست بیاورید، چالش های هفته های گذشته نیز برای افرادی که دیر می رسند، قابل دسترس خواهد بود.

در بالای آن سه چالش اضافی وجود دارد که هر هفته بازنشانی می شود. Apex Legends Season 2 در تاریخ 11 تیر آغاز شده و همراه با سیستم چالش جدید و یک شخصیت جدید آمده است. King’s Canyon چندین نشانه را از بین خواهد برد، زیرا موجودات عجیب و غریب باعث تغییر در نقشه می شوند. بسیاری از دیگر تغییرات Apex Legends Season 2 در راه می باشد، به طوری که طرفداران بازی battle royale زیاد می باشد و ما بی صبرانه منتظر آن هستیم. همانطور که می دانید این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره چالش های جدید فصل 2 بازی Apex Legends به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =