Fortnite: Battle Royale وارد هفته سوم فصل 5 خود شده است. که به این معنی می باشد کمپانی Epic Games توسعه دهنده بازی Fortnite چالش های جدیدی را برای بازیکنان در نظر گرفته. همانند هفته های گذشته در فصل 5، چالش ها به دو دسته تقسیم می شوند و بعضی از آنها برای همه در دسترس هستند در حالی که مابقی فقط برای کسانی که نسخه Battle Pass در خریداری کرده اند قابل دسترس هستند.

چالش های این هفته شامل: 500 ضربه به مخالفان در مسابقات تک نفره می باشد تفاوت چالش این هفته با دو هفته پیشین این است که باید میزان آسیب رسانی ‌تان را به رقم 500 برسانید و به دنبال یک نقشه جنگ در Flush Factory باشید. کارخانه Flush را می توان در قسمت جنوبی جزیره پیدا کرد و آنجا نقشه ی گنج را پیدا نمود. آخرین چالش ساده ترین چالش هفته سوم بازی می باشد که باید از یک Launch Pad در بازی استفاده نمایید. در عکس شماره 1 مکان Flush Factory مشاهده می شود.

بازی Fortnite
عکس شماره 1: مکان Flush Factory مشاهده می شود

دارندگان Battle Pass باید در منطقه Fatal Fields هفت صندوق را باز نمایند و در 5 مکان مختلف به Clay Pigeon شلیک کنند. چالش تیراندازی به Clay Pigeon می تواند یکی از چالش های جذاب و سرگرم کننده هفته سوم شناخته شود. همچنین شما باید 5 تن از دشمنان در Haunted Hill از بین ببرید. آخرین چالش کشتن دشمنان از طریق سلاح انفجاری است. با کشتن 3 تن، یک سلاح انفجاری دراختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید 5k، XP را برای انجام تمام این چالش ها دریافت کنید.

در عکس شماره 2 مکان تمامی چالش ها مشاهده می شود

 

بازی Fortnite
در عکس شماره 2:مکان تمامی چالش ها مشاهده می شود

 

چالش های هفته 3 فصل 5 بازی Fortnite

  • (free)
  • Deal damage to opponents in a single match (500) — 5 Battle Stars
  • Use a launch pad (1) — 5 Battle Stars
  • Follow the treasure map found in Flush Factory (1) — 10 Battle Stars

(Battle Pass)

  • Search chests in Fatal Fields (7) — 5 Battle Stars
  • Shoot a Clay Pigeon at different locations (5) — 5 Battle Stars
  • Eliminate opponents in Haunted Hills (5) — 10 Battle Stars
  • Explosive weapon eliminations — 10 Battle Stars

بازی Fortnite در جشن یک سالگی خود سه چالش معرفی کرده که دو چالش اول بسیار آسان است و از شما می خواهد که به تعداد مشخصی از دشمنان آسیب برسانید و به مکان های خاصی از نقشه بروید. اما چالش سوم کمی پیچیده می باشد. شما باید در محیط بازی به پیدا کردن 10 کیک تولد که در جزیره به صورت پراکنده قرار دارند، بپردازید.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی Fortnite برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo switch و ios وجود دارد. پس اگر بازی Fortnite را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از این بازی برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =