نزدیک به پایان فصل 5 بازی Fortnite می باشیم و هنوز بازیکنان چند هفته دیگر فرصت دارند تا به انجام چالش ها برای تکمیل مراحل بازی بپردازند. چالش های هفته 7 بازی Fortnite برای Nintendo swich ،pc ،ps4 ،xbox1 و ios در دسترس کاربران قرار گرفته است. این هفته  چالش هایی برای تمامی کاربران و چالش هایی مخصوص کاربران Battle Pass وجود دارد. یکی از اچالش های این هفته کمی متفاوت و سخت تر می باشد.

یکی از چالش های مخصوص کاربران Battle Pass جستجوی جعبه های گنج در مناطق خاصی در نقشه می باشد. که نسبتا ساده به نظر می رسد چون این چالش به چندین مرحله تقسیم  و در هر یک از این مراحل به یک مکان به خصوص در نقشه می روید و به باز کردن جعبه ها اقدام می کنید. در صورت باز کردن هر یک از این جعبه ها یک Battle Star در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در مجموع اگر موفق به باز کردن تمامی صندوق ها شوید 5 عدد Battle Star به شما تعلق می گیرد.

صرفنظر از موانع بسیاری که در بازی وجود دارد تکمیل این چالش بسیار آسان است زیرا می توانید مکان هر بسته را در نقشه جستجو و به راحتی به آن مناطق بروید.

اولین مکانی که شما باید برای باز کردن جعبه ها به آنجا حرکت کنید منطقه Pleasant Park است و پس از اتمام کار در این منطقه به ترتیب به مناطق Lucky Landing ،Retail Row ،Greasy Grove و Paradise Palms برای جستجوی جعبه های گنج خواهید رفت. در عکس شماره 1 مکان جعبه های طلا را در نقشه مشاهده می نمایید.

بازی Fortnite
عکس شماره 1: مکان جعبه های طلا

سخت ترین چالش هفته 7 بازی Fortnite پیدا کردن نقشه گنج در Dusty Divot می باشد. شما باید به قسمت شمال غربی این منطقه (که پوشیده از درخت است) بروید. همچنین باید به ساختمان های دشمن با استفاده از Remote Explosives خسارت وارد نمایید و 3 تن از دشمنان را با استفاده از اسلحه SMG به قتل برسانید. این چالش در مقایسه با چالش های دیگر کمی سخت تر به نظر می رسد.

فقط چند هفته دیگر به اتمام فصل 5 بازی Fortnite مانده و به نظر می رسد کمپانی Epic برای فصل آینده بازی ایده های منحصر به فردی برای محبوبیت و جذابیت بیش از پیش این بازی در سر دارد. ولی تا اتمام فصل 5 بازی تمام تلاش خود را برای اتمام چالش ها به کار گیرید تا به جوایز نفیسی در بازی دست یابید.

چالش های هفته 7 فصل 5 بازی Fortnite برای تمامی کاربران

  • Visit the center of named locations in a single match (4) — 5 Battle Stars
  • Search Supply Drops (3) — 5 Battle Stars
  • Hard: SMG eliminations (3) — 10 Battle Stars

چالش های هفته 7 فصل 5 بازی Fortnite برای اعضای Battle Pass

  • Deal damage to opponents’ structures with Remote Explosives (8,000) — 5 Battle Stars
  • Stage 1: Search a Chest in Pleasant Park (1) — 1 Battle Star
  • Hard: Follow the treasure map found in Dusty Divot — 10 Battle Stars
  • Hard: Eliminate opponents in Lazy Links (3) — 10 Battle Stars

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. اگر بازی Fortnite را بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 ،Nintendo switch ،ios و android انجام می دهید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =