فهرست بازی Super Smash Bros Ultimate بزرگتر از پیش.

کمپانی نینتندو اخیرا تازه واردان دو تایی را (که اولین بازی خود را در لیست اصلی قرار داده اند) معرفی کرد: Ken از Street Fighter و Incineroar از Pokemon. به نظر می رسد این کاراکترها نهایی به حساب نمی آیند و Piranha Plant به عنوان جایزه پیش از عرضه در دسترس خواهد بود و پنج مبارز دیگر نیز به عنوان DLC به حساب می آیند.

Echo Ken جنگنده، رقیب Ryu نماینده قبلی Street Fighter در سری Smash به حساب می آید. ظاهر او در Ultimate بر اساس نگاه خویش به Super Street Fighter 2 Turbo اضافه شده است. او کمی سریعتر از Ryu می باشد و دارای تعداد انگشت شماری تفاوت های دیگر، مانند Hadoken با شکل های مختلف و او همچنین دارای دو Smashes نهایی: Shinryuken و Shippu Jinraikyaku است.

یکی دیگر از جنگنده های جدیدی که وارد فهرست شده، Incineroar یکی از پیشگامان Pokemon از سری آخرین بخش، Sun and Moon است. با اعلام Ken و Incineroar، در حال حاضر 74 شخصیت قابل پخش در Super Smash Bros وجود دارد. فهرست کنونی همراه با هر جنگنده ای که تا به حال در Smash Bros قبلی ظاهر شده همراه می باشد.

بازی Super Smash Bros Ultimate تعدادی از تازه واردان را به مجموعه هایی از جمله Ridley از Metroid، Simon و Richter Belmont از سری Castlevania و Isabelle Animal Crossing معرفی می کند.

بازی Super Smash Bros در تاریخ 16 آذر 97 بر روی کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد. این بسته از تاریخ 11 آبان به همراه مجموعه ای از کنترل های Joy-Con و همچنین یک کپی دیجیتال از بازی بارگذاری می شود. اگر چه این بازی تا 7 دسامبر (16 آذر 97) باز نخواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Super Smash Bros Ultimate به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =