کمپانی Nintendo در رویداد Nintendo Direct شخصیت ایزابل را برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی کرد. در رویداد Nintendo Direct، ایزابل از سری Animal Crossing، برای بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی شد.

کمی از شخصیت ایزابل

ایزابل همانند شخصیت Villager نوع حرکات و ضرباتش در بازی Super Smash Bros. Ultimate با توجه به فعالیت‌ های این شخصیت در مجموعه Animal Crossing طراحی شده است. کاراکتر ایزابل از تور حشره ‌گیری و چوب ماهیگیری ‌اش برای به دام انداختن بازیکنان و آسیب رساندن به آن‌ها استفاده می نماید. شخصیت ایزابل در طراحی و حرکات، شباهت فراوانی به Villager دارد.

ایزابل در بازی Super Smash Bros. Ultimate می تواند با گرفتن Smash Ball، شخصیت Tom Nook و برادرزاده ‌هایش را احضار کند تا دور حریف یک شهرک بسازند زمانی که این شهرک ساخته شد، منفجر می گردد و آسیب جدی به حریف وارد می شود. بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر ماه) برای کنسول Nintendo swich راه اندازی می گردد.

یک بسته نرم افزاری یک ماه پیش، از بازی عرضه می شود. این بسته شامل یک کپی دیجیتال از Ultimate و یک جفت کنترلر Smash Bros.-themed Joy-Con می باشد. هم چنین Switch Dock با کاراکتر های بازی Super Smash Bros. Ultimate تزئین شده است.

نسخه limited بازی 

نسخه limited بازی Super Smash Bros. Ultimate در اروپا و آمریکا در تاریخ شانزدهم آذر ماه عرضه می شود و بازیکنان قادرند با قیمت 90 پوند آن را تهیه نمایند. این نسخه به همراه بازی، علاوه بر یک کنترلر GameCube با نام تجاری Smash و یک آداپتور USB به بازیکنان اجازه می دهد به چهار کنترل کننده GameCube برای کنسول سوئیچ متصل شوند. ضمنا شما می توانید آداپتور را با قیمت 20 دلار و GameCube با قیمت 30 دلار خریداری کنید.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Super Smash Bros. Ultimate برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =