کاراکتر Negan از سریال The Walking Dead به بازی Tekken 7 افزوده می شود.

این خبر امروز در مسابقات Evo لاس وگاس اعلام شد. Negan به عنوان شخصیت جدید به محتوا فصل دو افزوده می گردد. شخصیت هایی مانند Anna Williams و Lei Wulong نیز به این بخش اضافه شده اند. سال گذشته، Katsuhiro Harada (سازنده Tekken) گفت: کاراکتر Negan با وجود نام تجاری و چوب بیسبال خود در بین شخصیت های Tekken 7 بسیار ضعیف خواهد بود.

Negan یک تبهکار تاریخی ولی جنگنده ضعیف به حساب می آید.

در DLC فصل اول بازی Tekken، ما شخصیت هایی از بازی های Fatal Fury’s Geese Howard و Final Fantasy XV’s Noctis را مشاهده کردیم.

قیمت Season 2 Pass بازی Tekken 7 هنوز تایید نشده است ولی انتظار می رود شما قادر به خرید Negan و شخصیت های دیگر به صورت جداگانه و یا در یک بسته می باشید.

از دید بسیاری از منتقدین Tekken 7 یک بازی ساده محسوب می شود. ولی باید این موضوع را در نظر گرفت که سازندگان این بازی به خوبی آن را طراحی کرده اند. زیرا تمامی مراحل و قسمت های آن برای بازیکنان جذاب بوده و آن را تبدیل به یک عنوان دوست داشتنی و فراموش نشدنی در تاریخ تبدیل نموده است.

بازی Tekken از ۲۴ سال پیش، مهمان کنسول های خانگی و دستی شما بوده و غالبا هر گیمری حداقل یکبار آن را بازی کرده است. بازی ژاپنی Tekken در عنوان هفتم خود، برای اولین بار روی موتور ۴ Unreal Engine اجرا می شود.

وقایع بازی Tekken 7 مدت کوتاهی پس از ماجراهای Tekken 6 رخ می دهد. این ماجرا مربوط به نبرد بین Hejhachi و پسرش Kazuya می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص DLC جدید بازی Tekken 7 با سایت crocogame همراه باشید.

سیستم عامل های بازی Tekken 7

بازی Tekken 7 هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Tekken 7 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید. برای مشاهده نقد و بررسی بازی Tekken 7 به لینک مراجعه نمایید.

خرید بازی Tekken 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =