هنگامی که برای اولین بار درگیر کتاب  بازی God of War شدم این داستان هم ترس و هم جسارت را به من منتقل می نمود. نکته قابل توجه اینجاست که اقدامات جدید Kratos او را از اساطیر یونان دور می کند و به یک محیط جدید پیوند می زند. طرح های جدید از افسانه های Norse گرفته می شود. اولین باری که من با این داستان رو به رو شدم به علت کودک بودن احساس عظیمی نسبت به آن داشتم.

من همیشه داستان هایی را می بینم که شخصیت ها را از یک محیط یا دوران یا ژانر می گیرند و آنها را در جنگجویان دیگر سامورایی در Old West رها می کنند. دزدان Western در جنگل های آفریقا، امکان گفتگو با شخصیت هایی مانند Kratos را دارند. همچنین آنها با غول هایی یخی و غیره رو به رو می شوند و همین بخش ها برای عبور بسیار جذاب می باشد.

ایجاد شخصیت ها و تعیین محدوده وسیع بازی از آنچه استودیو Santa Monica در سر داشت بهتر و شکوفاتر شد. سازندگان می گویند ما از تجربیاتی که در پروژه های مشابه داشتیم به خوبی می دانستیم که چگونه باید پیش رویم. خوشبختانه همه کسانی که در این پروژه همکاری به عمل آوردند بسیار هنرمند بودند. از جمله آنها می توان به Tony Parker تیم مقالات Dark Horse در Cory Barlog و بقیه تیم که در استودیو سانتا مونیکا حضور داشتند. آنها مشتاقانه این داستان را به زندگی واقعی تبدیل کردند.

من ایده ای برای طرح اولیه داشتم و در جریان گفتگو با Spencer Cushing در Dark Horse اطلاعات بیشتری درباره پروژه کسب کردم. البته آن زمان بود که متوجه شدم وقت آن رسیده تا پروژه را شروع نماییم. سپس مقدار زیادی پس زمینه در مورد آنچه تیم سازنده تصمیم گرفته بود دریافت کردیم. در ادامه شخصیت ها را به صورت دقیق تصویر سازی کرده و دشمنان را نیز طراحی نمودیم. اما در این بین متوجه شدم بعضی از قطعات مورد علاقه اسطوره شناسی من مورد استفاده قرار نگرفته اند. از همین رو ایده های خود را با تیم سازنده در میان گذاشتم و آنها نیز ایده های بیشتری را قرار دادند و از آن زمان داستان سریعا به وقوع پیوست.

در مراحل نهایی بحث های بسیاری درباره مسائل عاطفی کاراکتر اصلی مطرح شد و سپس به واقعیت نیز تبدیل گشت و اکنون تمام این مسائل دشوار با لذت بردن بازیکنان شیرین می شود. ما واقعا امیدواریم تمامی بازیکنان از این بازی لذت برده باشند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی God of War به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کالکشن God of War برای PS4

1 thoughts on “کتاب بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دوازده =