سال گذشته کمپانی Square Enix اعلام کرد تمرکز خود را بر روی استودیو های کلیدی و سری بازی ها محدود می کند. کمپانی  IO Interactive بازی Hitman را به فروش می رساند. بازی Hitman 2 در حال توسعه می باشد و آینده آثار استودیو مورد بحث قرار گرفته است.

در نهایت کمپانی IO Interactive در تبدیل شدن به یک شرکت مستقل بسیار موفق بود و توانست حقوق Hitman را حفظ کند. در نهایت، IO با Warner Bros. در Hitman 2 به زودی راه اندازی می شود. بعد از صحبت با شرکت سازنده، IO گفت: ما مجبور شدیم برای بهبود بازی بخشی از قرارداد را لغو نماییم و با یکدیگر متحد شدیم تا بازی Hitman 2 را با کیفیت هرچه بیشتر به اتمام برسانیم.

Mohl گفت: معجزه است که ما اکنون در این نقطه ایستادیم. ما فوق العاده خوشحال و هیجان زده هستیم زیرا زمان سخت دیگر به اتمام رسیده و مدت زمان زیادی طول کشید تا Warner را بیابیم. همچنین Mohl در ادامه گفت: هنگامی که Square Enix بازی را به IO سپرد وضعیت آن وخیم شد. در آن لحظه ما احساس می کردیم بر روی اقیانوس اطلس هستیم و هیچگونه آب و غذایی برای زنده ماندن نداریم. در هر صورت عبور از وضعیت سخت بسیار دشوار بود. ما مجبور بودیم رفتن تعدادی از کارکنان را به چشم ببینیم. ولی این موضوعات باعث شد تا تیم باقی مانده با هم همکاری بیشتر و اعتقاد به این محصول به کار خود به خوبی ادامه دهند.

او افزود: ما پیش از این نیز در Hitman 2 نیز به مشکل بر خورده بودیم و توانستیم از تمامی آنها عبور کنیم. این موضوع به ما کمک کرد تا اتحاد تاثیر گذار تری داشته باشیم.

شاید بپرسید آیا واقعا سخت نبود؟

بله این کار بسیار سخت بود. اما همیشه کار برای من یک سرگرمی به حساب می آید. این باعث شد تا بدانیم هر کاری را که بخواهیم انجام می دهیم و از پس آن به خوبی بر خواهیم آمد. آنها در انتها اظهار کردند که در این بین شکست خورده واقعی کمپانی Square Enix می باشد.

Mohl می گوید: من به همراه Warner Bros بسیار خوشحال هستیم و تماما به موضوعات خوب و مثبت فکر می کنیم. البته باید بگویم هنگامی که Square ما را ترک کرد ما ناراحت نشدیم زیرا باید بر روی موضوعات دیگر متمرکز می شد و به همین دلیل این موضوع بسیار عادلانه بود.

بازی Hitman 2 در تاریخ 22 آبان 97 بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Hitman 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Hitman Definitive Edition

خرید بازی دست دوم و کارکرده Hitman Complete First Season برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یک =