Blizzard با انتشار توییتی اعلام کرده که در حال کار بر روی چند پروژه همزمان مرتبط با بازی Diablo است. Brandy Camel از بلیزارد نیز گفت که این شرکت روی چند پروژه برای بازی Diablo کار می ‌کند. تم های زیادی در فصل آینده برای بازی Diablo III وجود خواهند داشت. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،ps3 و xbox360 در دسترس کاربران می باشد.

برخی از این پروژه ها ممکن است نیاز به زمانی طولانی ‌تر برای آماده شدن داشته باشند. اما شاید امسال، طرفداران بازی Diablo اخبار خوبی در مورد آن بشنوند. یکی از این پروژه ها احتمالا امسال معرفی خواهد شد.

این اولین باری نیست که کمپانی Blizzard در حال کار بر روی بازی های جدید Diablo است. به گفته وب سایت Blizzard این پروژه یک فرصت شغلی مناسب فراهم کرده است.

ابتدا شایعاتی مبنی بر اینکه بازی Diablo III بر روی Nintendo Switch عرضه خواهد شد، وجود داشت که کمپانی Blizzard این خبر را تکذیب کرد. Blizzard در ادامه بیان کرد که عرضه این بازی برای Switch هوشمندانه به نظر نمی رسد. با این حال Eurogamer (یک وب‌ سایت اطلاع ‌رسانی بازی‌ های رایانه ‌ای) گفت که منابع اش یک پورت Switch برای بازی Diablo را تایید کرده اند.

فصل 14 بازی Diablo III بر اساس حرص و طمع پایه ریزی شده  است. تعداد Treasure Goblin در این سری از بازی افزایش یافته و اگر سرعت آن ها در بازی زیاد باشد می توانند غارت های بیشتری را انجام دهند.

بازی Diablo

اولین شماره از سری بازی های Diablo در سال 1996 روانه بازار جهانی بازی های ویدیویی شد.Diablo در سال 1996 توانست یک رکورد جهانی نسبت به فروش یک بازی کامپیوتری را ثبت کند. بازی Diablo توانست به مدت 11 ماه 3 میلیون نسخه به فروش برساند.

داستان بازی Diablo از موجودی به نام “آنو” که حاصل تمام خوبی ها و بدی ها است، شروع می شود. او تصمیم گرفته تا نیمه بدی خود را از بین ببرد اما این اشتباه جبران ناپذیر تعادل نیکی و شر را از بین می برد و باعث مستقل شدن نیروی شر می گردد.

Blizzard  یک از بهترین کمپانی های ساخت بازی های رایانه ای در دنیا به شمار می رود و با عرضه هر بازی پله های پیشرفت را یکی پس از دیگری به راحتی طی می کند.

بازی Diablo یک بازی ویدیویی در سبک Action RPG می باشد که در نوامبر ۱۹۹۷ برای پلتفرم های مایکروسافت و ویندوز منتشر شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. اگر این بازی را بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،ps3 و xbox360 انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را برای من، دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Diablo 3 Ultimate Evil Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =