کمپانی Netflix قصد ساختن یک برنامه بر گرفته از بازی Witcher و بازیگری Henry Cavill به عنوان نقش Geralt را دارد.

Henry Cavill بازیگر Fallout، در آینده ستاره داستان اقتباسی بازی Witcher خواهد شد. این بازیگر که برای بازی Superman در فیلم های DC شناخته شد، ماه گذشته خاطر نشان کرد که دوست دارد در نقش Geralt در برنامه ساخته Netflix ایفای نقش کند. در حال حاضر این موضوع تایید شده که او در این نقش بازی خواهد کرد.

Cavill هشت قسمت در نقش Geralt بازی خواهد کرد. این نمایش بر اساس مجموعه ای از داستان های خیالی توسط Andrzej Sapkowski نوشته شده است. Sapkowski هم اکنون در حال کار بر روی یک سریال دراماتیک انگلیسی با موضوع “رایزنی” می باشد.

Cavill به تمامی طرفداران خود گفت:

اولین نقش خود را در ماه August ایفا کرده و منتقدین بسیاری از او پرسیدند که آیا مایل به کار در پروژه های دیگر نیز هست؟ او در جواب گفت: “که من عاشق سری بازی های Witcher بودم”.

عشق به این بازی باعث شد تا او واقعا در این پروژه بدرخشد. منتقدین هم چنین در مورد شخصیت Geralt نیز سوال هایی پرسیدند و او گفت نقش او واقعا شگفت انگیز خواهد بود.

این نمایش توسط Lauren S توسعه یافته و Hissrich که قبلا در The Defenders و Daredevil کار کرده، هم اکنون در برنامه درام Netflix در حال کار می باشد. این نمایش در ماه May 2018 معرفی شد اما احتمالا تا سال 2020 نمی توانید آن را مشاهده نمایید.

Hissrich گفت: ما به سرعت در حال پیشروی همزمان با کیفیت بالا هستیم زیرا برای تیم ما کیفیت بسیار با ارزش تر از سرعت است. ما برای توسعه این برنامه بسیار شور و اشتیاق داریم.

یک سریال تلویزیونی لهستانی در سال 2002 بر اساس Witcher منتشر شد و تاکنون تنها اقتباس در برنامه تلویزیونی از بازی ها به حساب می آید.

فیلم Witcher با برخی از استعداد های بزرگ در سال 2017 اعلام شد ولی هرگز پخش آن رخ نداد.

جدیدترین سری بازی Witcher، سال 2015 به نام The Witcher 3: Wild Hunt عرضه شد. هم اکنون سری جدیدی از این بازی توسط توسعه دهنده CD Projekt Red اعلام نشده و این کمپانی هم اکنون بر روی پروژه Cyberpunk 2077 در حال فعالیت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Witcher با سایتcrocogame  همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره نمایش جدید کمپانی Netflix برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هشت =