تا کنون نیمی از کنفرانس E3 2019 به اتمام رسیده و کنفرانس نهایی کمپانی Square Enix پیش از این نمایش داده شد. ما بازی های بزرگی از جمله Avengers Marvel و Final Fantasy VII Remake را دیدیم، اما مشاهده دوباره  Final Fantasy VIII در میان سایر چیزها تعجب برانگیز بود. در این مقاله تمامی خبرهای مربوط به این کمپانی قرار گرفته است.

بازی Marvel’s Avengers در طول این برنامه به نمایش درآمد و تاریخ انتشار آن سال 2020 بر روی ps4 می باشد. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد به صورت 4 نفره آنلاین به بازی بپردازند و یا به صورت گروهی در حالت co-op بازی نمایند. Thor، Black Widow، Iron Man، Hulk و Captain America در بازی حضور خواهند داشت. با این حال، شخصیت های بیشتری در آینده به صورت رایگان معرفی خواهند شد.

آخرین نسخه منتشر شده Final Fantasy VII Remake که در یکی از بزرگترین اعلامیه های این رویداد بوده در روز یکشنبه منتشر شد، زیرا این بازی در اسفند 98 به نمایش در می آید. این همزمان با انتشار یک تریلر FFVII جدید بود، اما بازسازی PS4 آن در آغاز کنفرانس دوشنبه شب با یک نسخه ی نمایشی گیم پلی و تجزیه و تحلیل مبارزه با Cloud و Barret بیشتر شد. نسخه ویژه 1st Class Edition این بازی با قیمت $330 در دسترس خواهد بود. طرفداران این مجموعه همچنین از اینکه Final Fantasy VIII این بازی در سال 2019 منتشر می شود بسیار مسرور و هیجان زده هستیم.

کمپانی Square Enix بازی جدیدی با عنوان Outriders را به نام “The New Play of People Can Fly” نشان داد. ما همچنین Dying Light 2، Dragon Quest XI را دیدیم که به Nintendo Switch، Dragon Quest Builders 2 (نسخه ی نمایشی در PS4 بعدا این ماه) و موارد دیگر می رسند.

Marvel’s Avengers

نمایش سینماتیک Avengers با Thor، Iron Man، Hulk، Captain America و Black Widow آغاز شد. شما در این بازی به عنوان پنج کاراکتر به بازی می پردازید. آنها شامل (Tony Stark/Iron Man), Troy Baker (Bruce Banner), Jeff Schine (Captain America), Travis Willingham (Thor), and Laura Bailey (Black Widow) هستیم. همچنین بتا در ابتدا برای PS4 وارد می شود، با پیش سفارش هایی که دسترسی شما را تضمین می کند. شما در این بازی نیازی به پرداخت درون برنامه ای نخواهید داشت و هیچ loot boxes در آن وجود ندارد بنابراین باید بگویم تمامی امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

این بازی در تاریخ 15 اردیبهشت 99 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،Stadia و xbox1 می آید.

کمپانی Square Enix

Final Fantasy VII Remake

این کنفرانس با بازسازی PS4 Final Fantasy VII آغاز شد. انتظار می رود که این بازی دو دیسک Blu-ray را پخش کند. بخش اول بازی به داستان Midgar محدود می شود.

Final Fantasy VIII Remastered

این بازی با همان سطح بصری گذشته بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و steam منتشر می شود.

Dying Light 2

مهمترین اخبار مربوط به تاریخ انتشار آن است که تا بهار 2020 به طول می انجامد.

Outriders

استودیو People Can Fly بازی Bullestorm و Gears of War Judgment را طراحی کرده است. از ویژگی آن یک IP جدید و تیراندازی با پشتیبانی co-op است. این نسخه برایPS4 ، Xbox One و PC در تابستان 2020 منتشر می شود. جزئیات بیشتر در این زمستان می آیند.

The Last Remnant: Remastered

نسخه مجدد RPG The Last Remnant در حال آمدن به Nintendo Switch است.

Dragon Quest Builders 2

Square Enix بسیاری از ویژگی های جدید در Dragon Quest Builders 2 را برجسته کرده است. یک تریلر مهارت های جدید ساخت، همراه شما در جنگ و بیشتر را نشان داد. این نسخه برای PS4 در تاریخ 22 خرداد عرضه می شود و نسخه ی نمایشی در تاریخ 6 تیر به PSN می آید.

Final Fantasy: Crystal Chronicles: Remastered Edition

این بازی در حال آمدن به PS4 ،Nintendo Switch ،iOS و Android و حالت چند نفره آنلاین را شامل می شود.

Oninaki

بازی جدید از Tokyo RPG Factory ،Oninaki، یک نگاه تازه و یک تاریخ انتشار منتشر شد. این بازی در تاریخ 31 مرداد راه اندازی می شود.

Square Enix Collective

Square Enix زمان زیادی را صرف تبلیغ کردن بازی ها کرده است. این شامل یک بازی مسابقه ای جدید به نام Circuits Superstars و پشتیبانی مداوم برای رقابت Battalion 1944 بود.

Kingdom Hearts Re:Mind

گیم پلی جدید بازی Kingdom Hearts Re:Mind به نمایش در آمد و مشخص شد که این زمستان به بازار می آید.

Final Fantasy XIV: Shadowbringers

خبر بعدی برای MMO Final Fantasy XIV با بسیاری از ویژگی های جدید به نمایش گذاشته شد. این بازی 11 تیر منتر می شود.

لطفا نظرات خود را درباره کمپانی Square Enix در E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =