شما در این مقاله از بزرگترین اخبار کمپانی Square Enix که به تازگی اعلام شده است مطلع خواهید شد.

کنفرانس مطبوعاتی E3 2019 فرا رسیده است و ما خبرهای زیادی از Square Enix را یافته ایم. این کمپانی بازسازی جدید Final Fantasy را اعلام کرد و بیشتر از Final Fantasy VII Remake را نشان داد و عنوان جدیدی از سازندگان Bulletstorm اعلام کرد.

شاید بتوانیم یکی از بزرگترین خبر را رسیدن بازی Marvel’s Avengers به pc در سال 2020 بدانیم.

Marvel’s Avengers در نهایت

Square Enix گیم پلی زیادی را نمایش نمی دهد اما این شرکت تایید کرد که روایت او در طول دوره “چند ساله” اعلام خواهد شد و در خبر خوب اینکه، تمام کاراکترها و مکان های پس از انتشار رایگان خواهد بود. از همین اخبار ما اطلاعات مفیدی از بازی کسب کردیم. Square Enix گفت که بازیکنان می توانند با هم در تیم های چهار تایی کار کنند تا سیاره را از تهدیدات خصمانه در یک داستان اصلی نجات دهند. Thor، Black Widow، Iron Man، Hulk، و Captain America شخصیت های اولیه هستند و Square Enix نام های بزرگی مانند Troy Baker، Nolan North، Laura Bailey و دیگران را اعلام کرد.

این بازی در ماه May سال 2020 راه اندازی خواهد شد و بتا پیش انتشار عرضه خواهد شد که کاربران PS4 میتوانند از آن استفاده کنند.

جزئیات بازسازی Final Fantasy VII

Square Enix یک روز قبل در یک کنسرت موسیقی اعلام کرد Final Fantasy VII Remake را منتشر خواهد کرد، اما این کمپانی هنوز در خلال این جلسه خبرهایی داشت. شما می توانید قسمت های کامل گیم پلی را در آپارات crocogame مشاهده نمایید. علاوه بر اینها مکانیک RPG بازی مشخص می باشد.

Square Enix علاوه بر جزئیات جنگی، اعلام کرد که نسخه 1st Class 330 دلار است که شامل یک Case Steelbook، art book، سی دی مینی موسیقی متن فیلم و یک Play Arts Kai Cloud Strife و مجسمه Hardy Daytona است. همچنین انواع مختلفی از لوازم جانبی دیجیتال مانند پاداش Summon Materia DLC Carbuncle و Cactuar و Chocobo برای پیش سفارش وجود دارد.

نسخه بازسازی Final Fantasy VII در تاریخ March 2020 راه اندازی می شود.

بازی جدید  Gears Of War Judgement

توسعه دهنده لهستانی در پشت Gears of War Judgment و Bulletstorm یک IP جدید با نام Outriders در کنفرانس مطبوعاتی Square Enix اعلام کرد. این یک بازی اکشن / تیرانداز همراه با co-op می باشد و در یک جهان تاریک و وحشیانه با موجودات تند و زننده تنظیم شده است. بازیکنان می توانند در این بازی پرواز را تجربه نمایند و با سلاح های گوناگون دشمنان خود را نابود نمایند.

Outriders در تابستان 2020 برای PlayStation 4، Xbox One و PC راه اندازی می شود.

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy XIV

Final Fantasy MMO Final Fantasy XIV Online در کنفرانس مطبوعاتی E3 2019 Square Enix برگزار شد. Naoki Yoshida تولید کننده، در مورد اینکه چگونه Shadowbringers را به عنوان بیش از یک بسته توسعه در نظر می گیرد، صحبت کرد و با محتوای جدید کافی، به تنهایی به عنوان بازی خاص خود، پر شده است. این گسترش دو ویژگی جدید، Gunbreaker و Dancer را اضافه می کند در حالی که یک جفت نژاد جدید Hrothgar و Viera  نیز در توسعه افزوده می شود.

لطفا نظرات خود را درباره کمپانی Square Enix در E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =