مایکروسافت کنترلر جدیدی با نام White از سری Sport برای کنسول xbox1 معرفی کرد. کنترلر جدید کنسول xbox1 در ایالات متحده آمریکا 70 دلار قیمت خواهد داشت و در 31 جولای (نهم مرداد) در ایالات متحده و کانادا و در 7 آگوست (شانزدهم مرداد) در سراسر جهان مورد دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در برخی کشورها، کنترلر با نسخه ی آزمایشی 14 روزه رایگان Xbox Live Gold و Xbox Game Pass نیز عرضه خواهد شد.

کنسول xbox همیشه بهترین مکان برای سرگرمی بازیکنان خواهد بود.

سازندگان xbox دسته ی جدید خود را با الهام از ورزش و سبک زندگی ورزشی ساخته اند. کنترلر همان رنگ پایه سفید موجود در آزمایشگاه Xbox Design Lab را دارد. در حالی که دکمه ها، joysticks و D-pad رنگ نعناعی، خاکستری و نقره ای دارند. پشت Sport White Special Edition یک سری شیار وجود دارد تا کنترلر از دست بازیکنان لیز نخورد.

در آمریکای شمالی کاربران می توانند با پرداخت 50 دلار بیشتر شارژر Sport White Special Edition Xbox Pro Charging Stand را خریداری کنند. این شارژر کنترلر شما را سریع تر از شارژرهای قدیمی xbox شارژ نمی کند. اما این به طور خاص برای مطابقت با طراحی کنترلر Sport White Special Edition رنگ شده است. شارژر سازگار با کنترلرهای دیگر xbox است و در تاریخ 7 آگوست (شانزدهم مرداد) در دسترس خواهد بود.

با تشکر از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله در مورد کنترلر جدید کنسول xbox1 تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را در خصوص کنترلر جدید کنسول xbox1 برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =