کمپانی سونی به تمامی بازیکنان نوید یک کنسول نسل بعدی خود را می دهد و آنها را به انتظار فرا می خواند. شرکت SIE اعلام کرد کنسول نسل بعدی پلی استیشن در سال 2020 منتشر خواهد شد. این شرکت همچنین سرمایه گذاری عظیمی برای کنسول ps5 در نظر گرفته است.

سال گذشته ما شنیده بودیم که ساخت نسل بعدی PlayStation سه سال دیگر در 2021 عرضه می شود. Cerny در صحبت های خود گفت: “سونی می تواند زمان انتشار کنسول نسل بعدی خود را تا حد ممکن کاهش دهد و احتمالا این اتفاق در سال 2020 رخ می دهد”. البته هنوز نمی توان در مورد تاریخ دقیق آن صحبتی کرد.

Mark Cerny طراح کنسول ps4 در مصاحبه اخیر، جزئیات برنامه های PlayStation بعدی را که احتمالا به پلی استیشن 5 نامگذاری خواهد شد را آغاز کرده است. ارتقا این کنسول بسیار قابل توجه خواهد بود ولی همچنان بر معماری ps4 متکی می باشد حتی جالب است بدانید که سازگاری با بازی های سری ps4 را نیز دارا می باشد. ویژگی های دیگر شامل درایو دیسک و توانایی پشتیبانی از رزولوشن 8K است. شما می توانید تمام مشخصات فنی که تا کنون می دانیم را در ادامه مقاله بخوانید.

Cerny به صورت قاطعانه ای نظریه تمام دیجیتال بودن ps5 را رد نمود. در همین میان کمپانی مایکروسافت یک کنسول تمام دیجیتال را برای نسل بعدی ایده های خود در نظر گرفته و احتمالا تمامی برنامه های آن به صورت دیجیتالی خواهد بود. این نشان دهنده بازی های دیجیتالی و سرویس stream در مایکروسافت می باشد. البته جالب اینجاست که هر دو کمپانی در مقابل رقیب جدیدی با یک پلتفرم در کمپانی Google Stadia رو به رو خواهند بود. از همین رو باید بتوانند به خوبی تمام توجه را از پلتفرم های جدید به سمت خود جلب نمایند و همانند قبل محبوبیت خود را حفظ کنند.

لطفا نظرات خود را درباره کنسول ps5 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =