نمایشگاه E3 2018 رویداد بزرگی برای شرکت Square Enix خواهد بود. این شرکت بازی های بزرگی مانند Shadow of the Tomb Raider ،Kingdom Hearts III و نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy VII را در نمایشگاه امسال ارائه می کند. بنابراین توجهات بسیاری بر روی این شرکت متمرکز شده است. کنفرانس مطبوعاتی شرکت Square Enix روز دوشنبه برگزار می کند و شما می توانید این رویداد را از طریق توییتر، یوتیوب، توییچ و فیسبوک دنبال کنید.

با توجه به برنامه کنفرانس ها در E3 2018، بازی Shadow of the Tomb Raider موضوع مرکزی کنفرانس خبری شرکت Square Enix می باشد. این بازی آخرین نسخه سه گانه ی Tomb Raider خواهد بود و شما بار دیگر می توانید به عنوان Lara Croft بازی کنید. طبق اظهارات Eidos Montreal (توسعه دهنده بازی) این نسخه تاریک ترین ماجراجوییِ Lara (با درام و درگیری های درونی بیشتر) تاکنون خواهد بود. این بازی 14 سپتامبر (بیست و سه شهریور) برای پلتفرم های ps4 ،pc و Xbox1 منتشر می شود. David Anfossi رییس استودیوی Eidos نیز اشاره کرد به زودی خبری شگفت انگیز برای طرفداران Tomb Raider در راه است.

زمان برگزاری کنفرانس خبری شرکت Square Enix

11 ژوئن (بیست و یکم خرداد)

Ten AM PT

One PM ET

Six PM BST

(Three AM EAST (June 12

یکی از بازی های پیش بینی شده شرکت Square Enix، امکان نمایش در کنفرانس خبری را دارد. بر روی نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy VII چندین سال کار شده است. اما برای آن تاریخ انتشار مشخصی ذکر نشده بنابراین امکان ارائه جزئیات بیشتر از این بازی برای توسعه دهندگان آن مقدور نیست. تا آنجا که می دانیم نسخه اصلی بازی به یک پروژه ی مولتی گیم در نسخه باز سازی شده تبدیل گردیده است و تنها چند قطعه هیجان انگیز از گیم پلی آن را دیده ایم.

در نهایت طرفداران بازی Kingdom Hearts امید بسیاری برای دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی در نمایشگاه E3 2018 دارند. با این حال ارائه بازی Kingdom Hearts III در برنامه این کمپانی برای E3 2018 نیامده است. این بازی چندین سال در دست ساخت بوده و امسال منتشر می شود. همینطور شرکت Square Enix برنامه هایی برای ارائه بازی های ویدیویی مستقل خود (indie) از مجموعه Square Enix دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =