سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از کیفیت اجرایی این عنوان برروی کنسول‌های نسل هشتم مطمئن هستند. به نظر آنان، بازی Cyberpunk 2077 برروی کنسول ps4 و xbox1  فوق‌العاده خواهد بود.

بازیCyberpunk 2077  بی نظیر به نظر می‌رسد و شاید بتوان آن را یکی از عنوان های جذاب پیش رو دانست. ناگفته نماند که رقابت سختی در میان Cyberpunk 2077 و The Last of Us 2 به وجود آمده است. با این حال، سوالی که پیش می‌آید این است: آیا این بازی برروی کنسول‌های نسل حاضر نیز همان‌ قدر که انتظار داریم عالی عمل خواهد کرد؟

به احتمال خیلی زیاد، تا زمانی که بازی را تهیه نکرده و آن را تجربه نکنیم، نمی‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم. تنها نمایش گیم‌ پلی که از این بازی مشاهده کرده‌ایم، برروی یک رایانه‌ی شخصی با بالاترین تنظیمات بوده است، ولی آیا این بازی برروی کنسولی همانند پلی‌استیشن ۴ با سخت‌افزاری به مراتب ضعیف‌تر و قدیمی‌تر، می‌تواند همچنان خیره‌کننده باشد؟

استودیوی سازنده در این مورد گفته است: “موتوری که بازی بر روی آن طراحی شده بسیار در زمینه کیفیت متثر بوده است. ما کنسول‌ها را هدف اولمان قرار داده‌ایم و این بازی برروی این کنسول‌ها عالی به نظر می‌رسد.”

قطعا اگر ۲۰۰۰ دلار برای ساخت و جمع کردن یک رایانه‌ شخصی صرف کنید، نتیجه‌ای بهتر از کنسول‌ها دریافت خواهید کرد. ولی خیالتان را راحت کنید، بازی برروی کنسول‌های نسل حال حاضر نیز عالی است. امیدواریم که استودیو سازنده بتواند به قول های خود عمل کند. همچنین اگر از ساخته‌ی قبلی خود تجربه ای کسب کرده باشد، می‌توانیم امیدوار باشیم که دیگر در زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 شاهد مشکلاتی در نرخ فریم بازی برروی ps4 نباشیم. 

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۹بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Cyberpunk 2077 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =