E3 2018: گیم پلی بازی Anthem با اولین تریلر نشان داده شد.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، نمایشگاه E3 2018 از ساعاتی پیش آغاز شد. اولین کنفرانس خبری به EA Play تعلق داشت که اطلاعاتی در تریلرهای مختلف به تمامی علاقه مندان خود عرضه کرد. در این مقاله به اولین تریلر نمایش داده شده توسط این کمپانی اشاره می کنم.

بسیاری از جزئیات جدید و نسخه نمایشی گیم پلی بازی Anthem دیشب منتشر شد.

 

اولین و حائز اهمیت ترین خبر درباره بازی Anthem تاریخ انتشار آن بود که با افتخار اعلام گشت. تاریخ 3 اسفند 97 این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد.

بازی Anthem جدیدترین بازی کمپانی BioWare به حساب می آید و شباهت بسیاری به بازی Destiny دارد. در یک ویدئو کوتاه (که به نمایش در آمد) 4 بازیکن مشغول جستجو و اکتشاف در یک نقشه گسترده بودند و آنها با موجود غول پیکر و ترسناکی رو به رو می شدند. آنچه به نظر می رسد آنها به جای فرار از آن، به مبارزه پرداختند.

بازیکنان می توانند با زره هایی به نام Javelin پرواز کنند. البته این زره های قدرتمند توانایی محافظت در حین کاوش را به آنها می دهد.

4 حالت مختلف برای تجهیز ابزارهای بازیکن در حین ماموریت در نظر گرفته شده است.

  • Ranger
  • Colossus
  • Interceptor
  • Storm

هرکدام از موارد بالا دارای نقاط قوت و ضعف هستند که همه آنها قابلیت سفارشی سازی به شیوه های مختلف را دارا است. کمپانی BioWare همچنین تایید کرد: بازیکنان می توانند، اقلام و تجهیزات اضافی را خریداری کنند. زیرا در این بازی loot boxe وجود ندارد و بازیکنان برای رسیدن به موارد مورد نیاز خود باید مقداری پول بپردازند.

خرید بازی Anthem برای PS4

با ما در سایت crocogame همراه باشید تا از جزئیات لحظه به لحظه این نمایشگاه اطلاعات بیشتری دریافت کنید. پیش تر درباره تیزر جدید بازی Anthem گفته بودیم که می توانید با مراجعه به لینک آن را مشاهده کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Anthem برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هفت =