فردا (12 اردی بهشت) سومین تریلر رسمی بازی Red Dead Redemption 2 برای دو کنسول ps4 و xbox1، از سوی شرکت راکستار منتشر خواهد شد. حال چرا همه روز شمار انتشار تریلر و صد البته خود بازی 2 Red Dead Redemption هستند؟

نسخه اول بازی Red Dead Redemption تنها برای دو کنسول ps3 و xbox 360 در سال 2010 منتشر شد. در آن زمان خاطرم هست که بازی Red Dead بسیار پر هیاهو ظاهر شد اما خیلی نتوانست نظر منتقدین و صاحب نظران را به خود جلب کند. نسخه اول بازی Red Dead یک نکته جالب داشت و آن، هزینه ساخت بسیار بالای آن بود. طوری که با احتساب تورم، 112 میلیون دلار بودجه صرف آن بازی شد. از این رو امروزِ چشم تمام منتقدین، توسعه دهندگان و بازیکنان به بازی Red Dead Redemption 2 است.

اگر علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر از این بازی هستید، می توانید مقاله پیش نمایش بازی Red Dead Redemption 2 را مطالعه کنید.

Red Dead Redemption 2
Official Trailer #3 Coming Wednesday, May 2nd at 11AM Easternhttps://t.co/lyuQK8oTi2 pic.twitter.com/7ZuW0b1wEQ

— Rockstar Games (@RockstarGames) April 30, 2018

بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، تریلر بازی، ساعت 19.30 در کانال یوتیوب و وب‌سایت رسمی کمپانی  Rockstar Games منتشر خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption یک بازی سوم شخص و جهان باز در سبک تیراندازی و ماجراجویی است. در این بازی، بازیکنان کنترل شخصیت Arthur Morgan (شخصیت اصلی بازی) را در دست خواهند داشت. آرتور مورگان و گروه  Van der Lindeبرای دزدی و سرقت، جنگ و مبارزه و حفظ جان خود، با یکدیگر همکاری می کنند. در واقع، داستان بازی بر روی سرقت و مبارزات تمرکز دارد. اخبار منتشر شده حاکی از آن است، بازیRed Dead Redemption 2  یک بخش چند نفره شبیه به بازی GTA Online خواهد داشت.

Rockstar:

قطعا این بازی در روز اعلام شده منتشر می شود و هرگز به تاخیر نخواهد افتاد.

Take-Two، سازمان مالکِ مجموعه شرکت هایِ بازی سازی Rockstar است. Strauss Zelnick (مدیر کل Take-Two) گفت: تمرکز اصلی این سازمان در ارائه بهترین تجربه های سرگرمی است. ما افتخار می کنیم که قادر به انجام این کار هستیم.

پس از چندین تاخیر، بالاخره این بازی در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ماه ۱۳۹۷) برای کنسول های xbox1 و ps4 در بازار بازی های ویدیویی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =