۱۰ بازی پلی استیشن ۴ مناسب کودکان

 

1- بازی Rayman Legends

این بازی بیشتر از 120 مرحله چالش برانگیز دارد که می تواند بهترین بازی ps4 برای کودکان باشد. مدل این بازی به نوعی تعقیب و فرار می باشد و در جایی یک تعقیب کننده دنبال شما است . به طور کلی بازی  Rayman Legends، را می توان یک نوع بازی هیجان انگیز، جذاب و با نوع تصویر پردازی خاص عنوان کرد که کودکان از بازی با آن لذت کافی را می برند.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است

 

2- بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

برای گیمرهایی که از قدیم و با دستگاه ps1 بازی کرده اند این بازی آشنا است. بازی روباه ناقلایی که به ماجراجویی خواهد پرداخت . درست است که بازی همان طراحی قدیم است ولی با به روزرسانی فوق العاده و شگفت انگیز توانسته است بهترین بازی ps4 برای کودکان باشد. این مجموعه به صورت کامل در اختیار کودکان با شور و هیجان قرار گرفته است و هیجان قبلی که خودتان تجربه کردید را، می توانند امتحان کنند.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است .

 

3- بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

این بازی به دلیل اینکه کودکان ماشین سواری را دوست دارند بسیار جذاب و خاص طراحی شده که بتوانند شخصیت های محبوب خود را با ماشین هایشان به اطراف ببرند. Crash Team Racing Nitro-Fueled در سطح های زیادی دارای  یک موفقیت چشمگیر می باشد.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است ...

4- بازی LEGO The Incredibles

این بازی با ایده از فیلم های Disney-Pixar Incredibles ساخته شده است. گیمر می تواند با دنبال کردن ماجراجویی‌ های پر هیجان‌ خانواده‌ ای با نام پار روبروی جرم و جنایت بایستد.بخشی به نام جهان باز و آزاد وجود دارد که بهترین بخش آن است که گیمرها می توانند مش کلات را حل کرده و به غیرنظامیان کمک کنند. لگو یک بازی سرگرم کننده و پرهیجان است که برای هر سنی مناسب می باشد.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است ...

 

5- بازی Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends

این بازی دارای چندین بخش مختلف از جمله بخش داستانی است که به ماجراجویی های پاندای کونگ فو کار و دوستانش می پردازد. پس اگر به دنبال عنوانی مبارزه‌ای با خشونتی پایین می‌گردید، در انتخاب Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends شک نکنید.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است ...

6- بازی Knack2

بازی نسخه قدیمی این بازی برای کودکان کم سن مناسب است ولی این امکان وجود دارد که برای بزرگترها جالب توجه نباشد. نسخه دوم و ارتقا یافته آن پیشرفت زیادتری نسبت به قبلی داشته است. حتی این امکان وجود دارد که دو بچه بدون درگیری بازی را انجام دهند. هر یک از بچه ها یک شخصیت را انتخاب می کنند و با هم به جنگ با دشمنان می روند.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است ...

 

7- بازی Spyro Reignited Trilogy

این بازی از آن گروه از بازی های قدیمی می باشد که گیمرهای قدیمی آن را با اسامی Spyro the Dragon، 2 Spyro : Ripto’s Rage و Spyro: Year of the Dragon می شناسند. اکنون نیز در قالب یک بازی جدید با اسم Spyro Reignited Trilogy بروزرسانی شده است. البته این بازی برای کودکان کم سن و سال سخت است ولی با داشتن مدل های کارتونی زیبا و داشتن کاراکترهای متحرک و جذاب برای کودکان، خیره کننده خواهد بود.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است ...

8- بازی Little Big Planet 3

این بازی با سایر بازی­‌های دوبعدی معمولی‌تان متفاوت است. Sackboy و دوستانش باید از مراحل مبتکرانه زیادی عبور کنند، البته، یکی از بهترین نکات بازی Little Big Planet این است که می­‌توانید مراحل مخصوص خودتان را بسازید. این بدان معناست که علاوه بر مراحلی که توسط افراد حرفه‌­ای طراحی شده‌­اند، مراحل زیادی که توسط بازیکنان ساخته می­‌شوند نیز وجود دارند که می‌­توانید با آنها سرگرم شوید.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است......

9- بازی Ratchet & Clank

می‌­توان ادعا کرد که این بازسازی از نسخه اول Ratchet & Clank، یک بمب است. این بازی پلتفرمر علمی تخیلی حاوی صحنه‌­های تیراندازی است اما نگران نباشید، به اندازه کارتون­‌های معمولی خشونت ­آمیز نیست. در واقع، سلاح­‌هایی که در اختیار شما قرار دارند، خلاقانه و حتی خنده دار است. با وجود شخصیت­‌های دوست داشتنی و اهداف جذاب، این بازی برای تمام سنین لذت­بخش خواهد بود.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است........

 

10- بازی Drive Club

بازی Drive club یکی دیگر از انحصاری‌های ابتدایی کنسول پلی استیشن ۴ است که حدود شش سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. درایو کلاب یک بازی میان تجربه‌ای آرکید و یک شبیه ساز کامل است که این مرز ظریف را همواره در میان ویژگی‌های گیم پلی خود حفظ می‌‌کند. این عنوان نه به یک بازی بی‌منطق تبدیل می‌شود و نه به یک شبیه ساز اتومبیلرانی کاملا واقع گرایانه.

۱۰ بازی پلی استیشن ۴ که مناسب کودکان است..........

 

فروش و دفتر فنی | ۵۰۸۳ ۶۶۷۱ ۰۲۱

آدرس :  |تهران – میدان امام خمینی ( توپخانه ) ابتدای خیابان فردوسی – بالاتر از کوچه طبس – پاساژ امام رضا – طبقه دوم پلاک ۳۵
۱۱ صبح الی ۸ شب بجز جمعه

لوکیشن   | کلیک کنید (لمس کنید )

برای اطلاع از محصولات جدید کروکوگیم صفحه اینستاگرام مار را دنبال کنید

صفحه اینستاگرام کروکوگیم

فروشگاه کروکوگیم خدمات تخصصی فروش و نصب بازی

2 thoughts on “۱۰ بازی پلی استیشن ۴ مناسب کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =