یکی از جنبه‌ های اعصاب خرد کن بازی‌ های موبایلی، نیاز به اتصال اینترنت است به ویژه برای ما ایرانی‌ ها که اینترنت گاهی اوقات برایمان در حد طلا ارزشمند است. بر اساس اخبار بازی های ایرانی به همین دلیل است که دائما افراد به دنبال بازی های آفلاین android و ios و البته رایگان هستند. در ادامه مقاله به معرفی بازی های هیجان‌ انگیز android می پردازیم.

در بازی های آنلاین سازنده می خواهد بازیکن را برای به دست آوردن پاداش مجبور به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی کند و متاسفانه اینترنت یکی از ساده ترین راه ها به حساب می آید. اما بین گستره زیاد این عناوین که تعدادشان هم رو به روز در حال افزایش است، می توانیم بازی های آفلاین جذابی ببینیم.


طبیعتا گوشی های android بازی های آفلاین زیادی دارند به همین خاطر در این مقاله به معرفی برترین بازی های آفلاین ios و android می پردازیم.


اگر می خواهید بدون نگرانی از اینترنت یک تجربه سرگرم کننده با تلفن های هوشمند ios و android خود داشته باشید می توانید شروع به نصب بازی های زیر کنید.

Epic Battle Simulator

  • سازنده: Rappid Studio
  • سیستم عامل: ios و android.

Epic Battle Simulator شاید از دیدگاه مبارزاتی یکی از محدود ترین عناوین گوشی های هوشمند بازی های آفلاین android و ios باشد ولی توسعه دهنده با وجود همین محدودیت های مختلف توانسته یک تجربه سرگرم کننده به بازیکن ها هدیه بدهد.

شما می توانید پیش از رفتن به مرحله های مختلف با سکه هایی که دارید سربازانی خریده و بعد از گذاشتن آن ها در نقطه هایی که می خواهید نیروها را راهی میدان جنگ کنید.

تعداد نیروها خیلی زیاد بوده و مهم تر از آن، همه این سربازان تفاوت های مختلفی با هم دارند. بنابراین شما بیش از حمله باید بسته به چینش حریف، استراتژی ها و البته قدرت نیروها دست به انتخاب سربازان بزنید.

Grow Castle

  • سازنده: Raon Games
  • سیستم عامل: ios و android.

بر اساس اخبار بازی های ایرانی Grow Castle از آن عناوینی است که شاید بعد از تماشای اسکرین شات هایش خیلی راحت از کنارش بگذارید ولی اگر از این دسته بازیکن ها هستید باید بگوییم زود قضاوت نکنید، چون با یکی از خانمان سوزترین بازی های آفلاین ios و android رو به رو هستیم.

ساخته استودیوی Raon Games تنها یک هدف به بازیکن ها می دهد، از قلعه ای که دارید محافظت کنید. برای این کار هم کافیست تا با پولی که به دست می آورید، سربازانی در قلعه گذاشته یا ساختمان های گوناگون بسازید.

جدا از وجود آیتم های مختلف و فراوان برای قدرتمند کردن منطقه، باید جذاب ترین قسمت Grow Castle را یکی از برترین بازی های آفلاین android و ios است را به نام جایزه های مختلفش بزنیم.

Star Vikings Forever

  • سازنده: Akupara Games
  • سیستم عامل: ios و android.

بر خلاف خیلی از بازی های دفاع از قلعه که در آن ها باید با استفاده از ساختمان هایی مراقب هجوم دشمنان باشید، Akupara Games برای ساخته خود روی یک ایده متفاوت دست گذاشته است و حالا با عنوانی «حمله به قلعه» رو به رو هستیم.

Plants vs Zombies را بر عکس کنید و جای زامبی ها این بار وایکینگ ها را بگذارید تا معجونی خوش طعم به نام Star Vikings Forever به دست بیاید.

Father and Son

  • سازنده: TuoMuseo
  • سیستم عامل: ios و android.

عناصر کشف نشده که روزی می توانند رنگ و بویی حقیقی به خود بگیرند، همیشه بستری مناسب برای سازندگان فراهم کرده تا یک داستان زیبا خلق کنند و TuoMuseo هم با استفاده از همین المان توانسته بازیکن ها را به یک ماجراجویی فراموش نشدنی بفرستد.

همان گونه که اسمش نشان می دهد، داستان یک پدر و پسر را روایت کرده و حالا بازیکن ها با سفر در زمان باید از رازهای مرموز این عنوان سر در بیاورند.

بر اساس اخبار بازی های ایرانی گیم پلی Father and Son شاید نهایت یک ساعت طول بکشد ولی بازی با داستان جذاب، گرافیک خوب و موسیقی دلنشینش مطمئنا سرگرم تان خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =