در طول زمان گوشی های هوشمند با سیستم عامل android تکامل زیادی پیدا کرده اند، به‌ طوری که در حال حاضر دیگر تلفن همراه تنها وسیله ‌ای برای ارتباط تلفنی محسوب نمی ‌شود. بلکه تلفن ‌های همراه تبدیل به یکی از سخت ‌افزارهای مهم برای بازی های هیجان‌ انگیز android شده ‌اند.

اکنون بازی ‌های موبایلی در گوشی ‌های هوشمند android با گرافیک‌ های فوق العاده و امکاناتی همچون چند نفره بازی کردن و یا بازی‌ هایی که به‌ صورت آنلاین و با استفاده از اینترنت می باشد، شرایطی را مهیا کرده است تا بتوانید با دوستان خود که در کشور های دیگر هستند بازی کنید. بر اساس اخبار بازی های ایرانی لیستی از بازی های هیجان انگیز android که برترین بازی های موبایلی هستند در ادامه مقاله برای شما آورده شده است.

نام بازی های هیجان‌ انگیز android

  • Assasins Creed Pirates
  • SBK16
  • Beach Buggy Racing
  • Gangstar Vegas

Assasins Creed Pirates

نام کمپانی: یوبی سافت

بر اساس اخبار بازی های ایرانی، بازی Assasins Creed Pirates یک بازی فوق ‌العاده زیبا با گرافیکی فوق العاده و خارق‌ العاده در سبک بازی‌ های اکشن و محصولی از کمپانی بازی ‌سازی یوبی سافت است.

در این بازی android شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی یعنی Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت و باید برای به دست آوردن گنجینه‌ های ارزشمند دشمنان و کشتی‌ های دیگر را نابود کنید.

در این بازی شما در نقش کاراکتری به نام Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت که یک دزد دریایی معروف است و علاقه ‌مند به غارت کشتی‌ های مختلف است تا بتواند ثروت‌ های زیادی را به دست بیاورد.

در بازی Assasins Creed Pirates اکثر وقایع از داخل کشتی دنبال می ‌شود و شما وقایع مختلف را از منظره کشتی مشاهده می‌ کنید.

در این بازی قابلیت باز کردن و بستن و هدایت کردن کشتی با استفاده از بادبان نیز برای کاربران فراهم ‌شده است تا بازی هرچه بیشتر واقعی‌ تر نشان داده شود.

گرافیک واقع‌ گرایانه بازی Assasins Creed Pirates  باعث شده است تا شما یکی از بهترین و زیباترین بازی‌ های سبک اکشن android را در نقش دزد دریایی، در گوشی خود انجام دهید.


با این بازی تجربه ی بهترین و هیجان‌ انگیزترین بازی اکشن را در تبلت android خود تجربه کنید.


SBK16

یکی از بازی های هیجان انگیز android موتور سواری است.

در SBK16 شما می ‌توانید بر اساس سلیقه تان، موتور هایی از شرکت‌ های Aprilia، کاوازاکی، BMW، هوندا، Ducati، یاماها و… انتخاب کنید و به موتور سواری در خیابان‌ های متنوع مشغول شوید.

با سوارشدن بر موتورکورسی خود، در رقابت‌ های بسیار چالشی به رقابت در برابر حریفان قدرتمند و معروفی خواهید پرداخت. SBK16 دارای گرافیک واقع‌ گرایانه ‌ی سه‌ بعدی با جلوه‌ های پویا است.

بازی SBK16 با به چالش کشیدن مهارت‌ های موتور سواری حس واقعی یک پیست مسابقه را القا می ‌سازد.

Beach Buggy Racing

Beach Buggy Racing بازی ماشین ‌سواری جذاب و به سبک بازی خاطره ‌انگیز کراش است که توسط استودیوی بازی ‌سازی Vector Unit برای گوشی‌ ها و تبلت ‌های android آماده ‌شده است.

شما باید در پیچ‌ وخم‌ های مسیر با منحرف کردن ماشین خود، رقیبان را از جاده خارج کرده و برای این کار می ‌توانید از مواد منفجره استفاده نمایید. در این بازی با انواع چالش‌ های متعدد همچون غلبه بر خورشید، باتلاق، غارهای تاریک و همچنین فوران آتش‌ فشان روبرو می شوید.

Gangstar Vegas

خود را برای سفری خطرناک آماده کنید.

Gangstar Vegas یک بازی فوق‌ العاده زیبا و هیجان ‌آور دیگر از استودیوی بازی ‌سازی Gameloft است.

اگر از طرفداران بازی ‌های GTA باشید بدون شک این بازی نیز برایتان بسیار شگفت ‌انگیز خواهد بود. بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه‌ های دیگر بازی‌ های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا آزادی‌ های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه‌ شده است.

در بازی Gangstar Vegas شما در شهر لاس ‌وگاس توسط گروه مافیا، دست به بیش از 80 مأموریت مختلف و خطرناک می ‌زنید. اگر علاقه مند به بازی تیراندازی، اکشن، مافیایی و گانگستری هستید حتماً این بازی را در گوشی android خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =