همانطور که می دانید بازی بوکس برای بسیاری از بازیکنان بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد. از همین رو به نظر می رسد بازی Creed Rise to Glory پیشنهاد بسیار خوبی برای واقعیت مجازی به حساب می آید. این بازی از تاریخ 3 مهر 97 بر روی دستگاه ps vr قابل اجرا می باشد. در ادامه مقاله با این بازی خشن بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی Creed Rise to Glory

بازی جذاب و هیجان انگیز Creed Rise to Glory توسط کمپانی های Survios و MGM Interactive ساخته و منتشر گشته است.

گیم پلی بازی Creed Rise to Glory

بازی Creed: Rise to Glory به صورت کاملا متفاوتی بیان می شود ولی در عین حال بسیار ساده است. شما در نقش Adonis Creed پسر Apollo Creed بازی می کنید (توسط Michael B. Jordan در فیلم ها نشان داده شده است). این بازی شامل هفت مبارزه و چند دقیقه بازی می شود و کل آن بیش از دو ساعت طول نمی کشد. با وجود این داستان بازی کاملا غیر انعطاف پذیر است و هیچ گونه صحنه عاطفی و درام در اطراف مبارزات دیده نمی شود. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی رویت می شود.

بازی Creed Rise to Glory
تصویر 1: صحنه مبارزات بازی Creed Rise to Glory

شما درون رینگ بوکس قرار می گیرید و تمام موارد از جمله امتیاز دادن ها و غیره به نوعی طراحی شده که واقعا احساس رسمی بودن مبارزه را حس خواهید کرد. باقی مبارزاتی که در فیلم CREED وجود داشت به شما کمک می کند تا راه خود را به سمت بالا ببرید.

گیم پلی این بازی با کمترین مشکلات، بسیار رضایت بخش می باشد. این بازی خود را در catch-22 پیدا می کند و این عنوان را با کمترین مشکل عرضه می نماید. البته گیم پلی سرگرم کننده این بازی با کمترین تنوع همراه می باشد و همین موضوع به خودی خود مشکلاتی در بر دارد. برای هر مبارزه شما به سمت جلو حرکت و در مبارزه ایستادگی کنید و ضربه بزنید تا بازی به اتمام برسد.

برای جلوگیری و دفاع از ضربه های مهاجم دست های خود را جلو صورت بگیرید و با ضربه های مکرر به حریف، او را از پا درآورید. دقت کنید که باید از محدوده دوربین ps vr خود دور نشوید. اگر دقیقا در محدوده مشخص شده نباشید ضربه هایی که وارد می کنید احتمالا خطا می رود. این موضوع گاهی اوقات ناامید کننده به نظر می رسد زیرا در مشت زنی های پی در پی نیز گاهی مشکلاتی به وجود می آید. در تصویر شماره 2 نوع مبارزات مشخص می باشد.

بازی Creed Rise to Glory
تصویر 2: نوع مبارزات بازی Creed Rise to Glory

با اینکه زمان این بازی کوتاه تنظیم شده ولی باید بگویم حتی تکرار و مکررات آن بسیار سرگرم کننده و رضایت بخش می باشد. همچنین بخش های آموزشی بازی مشابه فیلم محبوب خود است و آهنگی از فیلم Rocky در این بازی به گوش می رسد. به جز این، آهنگی از فیلم Creed نیز برای تنوع موسیقی به بازی افزوده شده است.

Rocky یک موضوع کاملا قابل تحسین می باشد. صحبت های موجود و شنیدن صدای داور هیجان بازی را افزایش می دهد.

در نهایت بازی Creed Rise to Glory

به طور کلی بازی Creed Rise to Glory به اندازه کافی مناسب و چشم گیر می باشد. شخصیت ها و رینگ بوکس واقعی به نظر می رسند و بازیکنان مسلما از تماشای آنها راضی خواهند بود. این بازی با اینکه دارای حالت آنلاین می باشد ولی جمعیت بسیار محدودی در حال حاضر در این قسمت حضور دارند (به هر حال وجود آن برای یک عنوان امتیاز خوبی به حساب می آید).

ما به تمامی علاقه مندان به بازی های رزمی این عنوان را پیشنهاد می کنیم.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Creed: Rise to Glory به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید باندل PS VR به همراه (PlayStation VR (Camera+Move+Game

این مطلب در دسته دیگر و با برچسب های . منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =