بازی Ace Combat 7 Skies Unknown یک عنوان عملیات رزمی می باشد. این بازی از تاریخ 28 دی 98 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه شده است. البته بخشی از این بازی در واقعیت مجازی نیز حضور دارد. همچنین این بازی بر روی موتور قدرتمند Unreal Engine 4 طراحی شده. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

بازی Ace Combat 7 Skies Unknown توسط کمپانی های بزرگ ژاپنی Bandai Namco Entertainment و Bandai Namco Studios طراحی و عرضه شده است.

گیم پلی بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

شما در بازی Ace Combat 7 Skies Unknown سلاح ها و سیاست های مختلف را مشاهده خواهید کرد. Ace Combat مجموعه ای است که به ما نشان داد در اوائل دهه 18 با ادغام جادویی جت های جنگی و ملودرام انسانی به هدف خود دست یافت. بازی Ace Combat 7 Skies Unknown با تفسیر هیجان انگیز جنگ در کنار پرواز یکی از مبارزات هوایی مدرن را برای بازیکنان به ارمغان آورده است. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده خواهید کرد.

بازی Ace Combat 7 Skies Unknown
تصویر 1: صحنه هایی از بازی

در کنار تمامی این ها داستان زیبا و پرداختن به مسائل شخصیت ها به جذابیت بازی افزوده است. روایت Skies Unknown به آخرین نبرد و مجموعه داستانی در سال 2007 در جهان که میان اختلاف قدرتهای Kingdom of Erusea و Osean Federation رخ داده بود اتفاق می افتد.

شما در این بازی به عنوان یک خلبان بدون تصویر و صدا به نام Osean به بازی می پردازید. در واقع نیمی از طرح ها به صورت سینمایی هستند و شما را به ماموریت ها سوق می دهند. این بازی در کل یک داستان جنگی را روایت می کند و در کنار آنها به مسائل انسانی متمایل می شود. این بازی به مسائلی از جمله ملیت، مرزها، هویت فرهنگی و همچنین جنگ های تکنولوژیک  می پردازد.

برای روشن شدن بازی بحث های زیادی وجود دارد که بین شخصیت های برجسته بازیگران وجود دارد. این اولین و مهم ترین درام به حساب می آید. سخنرانی رادیویی با اظهارات جسورانه ای از ایدئولوژی پر شده است و گاهی اوقات به نظر می رسد که ناسازگاری در نوشتار به دلایل کاملا متفاوت و کمی جوان نیز وجود دارد.

شما در طول پرواز صدای رادیویی را می شنوید که می تواند در تصمیم گیری های شما تاثیر بگذارد. آنها به شما یادآوری می کنند که برای چه می جنگید زیرا گاهی از اقدامات خود احساس بدی پیدا می کنید. تمامی اینها جز به جز بیانگر این می باشد که مبارزات هوایی در Ace Combat 7 به صورت عالی پیش می رود.

شما می توانید با سرعت بالا به تعقیب دشمنان بپردازید و همچنین مکانیک هایی از بازی های پیشین خود از جمله Ace Combat 6: Fires Of Liberation و Ace Combat: Assault Horizon به همراه دارد.

تمرکز شما در این بازی تنها بر روی هواپیما و محیط اطراف آن می باشد. فاکتورهای مختلفی در این پرواز بر روی کار شما تاثیر می گذارد. توپوگرافی زمین در هنگام ارتفاعات کم ، ابرها و خطرات ناگهانی از جمله این اتفاقات می باشد. شما همچنین در این بازی می توانید مانورهایی را انجام دهید که بسیار لذت بخش می باشد. در کل باید بدانید ابرها در این بازی بسیار تاثیرگذار خواهند بود. در تصویر 2 صحنه هایی از بازی دیده می شود.

بازی Ace Combat 7 Skies Unknown
تصویر 2: صحنه هایی از بازی

شما پیش روی خود 20 ماموریت انتخابی دارید که باید بدانید هر کدام از سناریو آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. در کل دامنه جنگ ها بسیار بزرگ می باشد. بسیاری از ماموریت ها با چالش های منحصر به فردی به خوبی در ذهنتان نقش خواهد بست. چند سناریو در بین ماموریت ها وجود دارد که به زودی خسته کننده می شود.

بازی Ace Combat 7 دارای چندین حالت چند نفره آنلاین و یکپارچه است که شامل 8 بازیکن می شود. از جمله  این حالت ها Battle Royal  و team deathmatch می باشد. مبارزه با سلاح ها در این شرایط کمی پیچیده و سخت می باشد البته این را بدانید که مسابقات تنها 5 دقیقه به طول می انجامد.

این بازی در خود یک نسخه vr نیز دارد که شامل چند ماموریت مینی کمپین است که از Ace Combat 4 الهام گرفته است. البته این قسمت از مشکلاتی از جمله سرگیجه آور بودن همراه است که برای برخی از بازیکنان چندان خوشایند نیست.

موسیقی و گرافیک بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

گرافیک بازی در حد مطلوبی رضایت بخش می باشد و سازندگان توانسته اند آن را با جزئیات نسبتا کاملی طراحی نمایند.

موسیقی بازی جذاب و لذت بخش می باشد و شما را به صورت کامل در بطن بازی قرار می دهد.

در نهایت بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

بازی جذاب و پر طرفدار Ace Combat 7 Skies Unknown با گیم پلی جذاب خود توانسته از سالیان سال طرفداران زیادی را برای خود جذب نماید. ماموریت های سرگرم کننده و هیجان انگیز آن واقعا بر درخشندگی این بازی افزوده اند. از همه مهم تر یکی از مسائل قابل تحسین ترکیب جنگ و مسائل عاطفی بین انسان ها می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Ace Combat 7 Skies Unknown به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • مبارزات با حملات هیجان انگیز و چند بعدی
  • ماموریت های مختلف و منحصر به فرد
  • داستان واقعی و ملودرام های به یاد ماندنی
  • بخش چند نفره و آنلاین رضایت بخش
  • ماموریت های VR یک افزودنی جذاب است
نکات منفی
  • Sparse checkpointing در طول ماموریت ها و چالش ها آزار دهنده می باشد.
  • چند ماموریت خسته کننده

خرید بازی دیجیتال Ace Combat 7 Skies Unknown برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =