وقتی ماسک بتمن را می زنید و بازی Batman Arkham VR را انجام می دهید مطمئنا حس رضایت در صورت شما نمایان می شود. شما می توانید از طریق Move controller های کنسول خود، دستهایی شبیه به یک کاراگاه در جستجوی سر نخ را ببینید. داستان در این بازی یکی از مهم ترین بخش ها به حساب می آید. از همین رو از توضیح درباره بازی می کاهیم.

بازی Batman Arkham VR


سازندگان بازی Batman Arkham VR

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment و Rocksteady Studios با همکاری یکدیگر بازی هیجان انگیز Batman Arkham VR را ساخته اند. کمپانی Rocksteady از 13 سال پیش کار خود را در زمینه ساخت بازی افسانه ای بتمن آغاز کرده و توانسته از این طریق به شهرت خوبی دست یابد. در ادامه با این بازی معروف و هیجان انگیز آشنا خواهید شد.

کمی درباره بازی Batman Arkham VR

بازی Batman Arkham VR در دنیای Arkham دنبال می شود. در همین ابتدا بگویم که بازی Batman Arkham VR در عین حال از گیم پلی ساده ای برخوردار می باشد. ولی اینکه خود را در نقش بتمن و کارهای او احساس می کنید مطمئنا بسیار مسرور می شوید. البته ناگفته نماند که در اینجا خبری از جسارت سرشار بتمن موج نمی زند.

بخش کارآگاهی داستان تقریبا 90 دقیقه به طول می انجامد و ما این قسمت را در Arkham City و Arkham Knight بستر Vr با احساس قوی تری احساس خواهیم کرد. هنگامی که برای اسکن مردگان نزدیک می شوید و دستگاه را در دست می گیرید تا برای یافتن سرنخ ها پیش روید، دستان خود را کثیف احساس می کنید.

موضوعی که در بازی Arkham بسیار حائز اهمیت می باشد نوع و شیوه حرکت بتمن است. کنترل کردن او در خفا و مبارزه باعث می شود احساس یک نینجای استاد را به دست آورید. اگر دست من دست بتمن باشد کسی نمی تواند آن را لِه کند.  مبارزات تن به تن بدون مشارکت شما اتفاق می افتد، به همین دلیل عدم تعامل ناخوشایند است.

بازیکن همراه سه وسیله برای چند دقیقه سرگرم می شود. شما می توانید Batarangs، اسکنر و تفنگ را از کمربند ابزار خود بِبُرید و آنها را هدف، شلیک و یا پرتاب کنید. درست مثل بتمن. تجدید نظر کردن در ابزارها بسیار به سرعت انجام می شود و شما می توانید آنها را در مسیر بیابید و مورد استفاده قرار دهید. در عکس شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده خواهید کرد.

بازی Batman Arkham VR
عکس شماره 1: صحنه هایی از بازی Batman Arkham VR

داستان بازی نباید اسپویل شود ولی تا همین حد بدانید که در اینجا یک قاتل سرگرم کننده خواهید بود. با اینکه می دانم این موضوع را از پیش حدس زده بودید. توجه داشته باشید که حوادثی که اتفاق می افتد، آن را کاملا با ریشه Arkham established Ark’s Rocksteady ناسازگار می سازد، بنابراین انتظار ندارید که تمام قطعات گمشده را پر کنید یا به یاد بسپارید که واقعا چه اتفاقی برای بتمن افتاده است.

باید بگویم در این بازی علاوه بر مبارزات معماهای جالبی برای سرگرم کردن شما نیز وجود دارد که شما مجسمه های تکه تکه شده را جمع آوری کرده و از مراحل عبور می کنید. هنگامی که شما داستان بازی را به پایان می رسانید از جذابیت آن برای بار دوم ذره ای کم نمی شود زیرا موضوعات بسیاری در اینجا جا می ماند تا شما بار دیگر آنها را بیابید.

در نهایت بازی Batman Arkham VR

بودن بتمن در Arkham VR یک راه عالی برای محقق شدن بیشتر در جهان Rocksteady است و بازیکن را برای یافتن سرنخ ها در این سرزمین رمز آلود قرار می دهد. بازی Batman Arkham VR به خوبی شما را در دنیای عجیب مجازی قرار می دهد. ولی باید هر لحظه به خود یادآوری کنید “که واقعا در یک مکان امن هستم و اتفاقی برایم رخ نخواهد داد”. این بازی از تاریخ 20 مهر 95 برای بازیکنان بر روی بستر vr در دسترس می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Batman Arkham VR برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Batman VR

خرید بازی Batman Arkham Knight

خرید باندل PS VR به همراه (PlayStation VR (Camera+Move+Game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =