سادگی جذاب BoxBoy هم اکنون در نسخه چهارم خود با بازی BoxBoy BoxGirl ظاهر شده و حالت عمیق را در طراحی شخصیت ها به نمایش می کشد. این بازی شیرین و سرگرم کننده در تاریخ 6 اردیبهشت به صورت انحصاری بر روی کنسول nintendo swich قابل اجرا می باشد. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی BoxBoy BoxGirl

بازی BoxBoy! + BoxGirl توسط کمپانی HAL Laboratory و شرکت بزرگ Nintendo طراحی و منتشر شده است.

گیم پلی بازی BoxBoy BoxGirl

Qbby یک کاراکتر چهار گوشه دو چشم و دو پا دارد و در نسخه های پیشین نیز حضور داشت. کاراکتر Qucy به تازگی در دو بخش تک نفره و گروهی حضور دارد و باعث جذابیت بیشتر بازی شده است. بازی BoxBoy ضعیف و مینیمالیستی می باشد. جزئیات در پس زمینه و رنگ این نسخه جذاب ترو زیباتر شده ولی همچنان بازی سادگی بصری خود را حفظ نموده است.

این بازی شما را تا ده ساعت به خود سرگرم می نماید و بخش های معما گونه آن مغز شما را آزار نمی دهد. این بازی به خوبی حالت همکاری را تا سطح بالایی دنبال می کند. همانند سری های قبلی BoxBoy! + BoxGirl وظایف شما حل کردن معماهایی است که در سر راهتان قرار می گیرد و شما باید با درایت تمامی موانع را از سر خود بردارید. در هر سطح شما برای ساخت جعبه هایی که به شما در حل معماها کمک می کنند محدودیتی خواهید داشت. البته می توانید با جهت آنها مشکل خود را رفع نمایید. به عنوان مثال اگر محدودیت شما دو جعبه است می توانید آن را به صورت عمودی و یا افقی بسازید. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی دیده می شود.

بازی BoxBoy BoxGirl
تصویر شماره 1: صحنه هایی از بازی

 شما می توانید به وسیله بلوک ها شکاف های پل ها و بالا رفتن از سکوها را برای خود آسان نمایید. شما همانطور که به صورت تک نفره و گروهی مسیرها را طی می کنید توانایی های بسیاری برایتان گشوده می شود. شما می توانید یک قلاب را با بلوک های خود بسازید و از آن استفاده کنید تا خودتان را به سطح بالاتری برسانید. دنیایی که در آن بازی می کنید با عبور از موانع مختلف مهارت ها و توانایی شما ترکیب خواهد شد. هیچکدام از آنها دشوار نیستند اما از طریق تمام گزینه های مختلف خود را خنثی می کنند و بهترین راه پیش رو را بدست می آورند.

BoxBoy BoyGirl بزرگترین بازی در این سری به حساب می آید و شامل 270 سطح در سه کمپین مختلف است. البته این بازی در قالب های پازل و معما نیز تکرار می شود. تلاش Qudi فوق العاده سرگرم کننده است و توسعه دهندگان برخی از راه های سرد برای پیدا کردن شکل مستطیلی خود را در معما قرار داده اند. حالت همکاری یا co-op بزرگترین دگرگونی در BoxBoy است!

شما می توانید با دوستان خود به حل کردن معماها دست یابید. هر شخصیت دارای محدودیت جعبه مخصوص خود است و اغلب باید وظایف گوناگون را در قسمت های مختلف سطح انجام دهند تا به یکدیگر کمک کنند. شما همچنین می توانید ایده ها و معماهای خود را به اشتراک بگذارید. معماها در این بازی بسیار آسان هستند و بازیکنان را به خوبی به چالش نمی کشند. همچنین شما می توانید کمپین های گروهی را به تنهایی بازی کنید و بین دو کاراکتر سوئیچ کنید.

شما می توانید با تکمیل سطوح مختلف تاج های بیشتری را یرای خود جمع آوری نمایید و این بخش به تنهایی چالش بزرگی به حساب می آید. البته این نکته را بدانید که جمع آوری تاج ها ضروری نمی باشد و پول مضاعفی که به شما داده می شود چندان اهمیتی ندارد. گاهی اوقات تاج ها به راحتی در دسترس قرار می گیرند ولی در حالت دشوار می توانید آنها را رها کرده و برایشان تلاشی نکنید. این یعنی بهتر است به تکمیل کردن سطوح بپردازید و برای تاج ها بیش از حد منعطف نشوید. در تصویر دو صحنه های جالب داستان دیده می شود.

بازی BoxBoy BoxGirl
تصویر شماره 2: صحنه های دل نشین داستان بازی

گرافیک و موسیقی بازی BoxBoy BoxGirl

گرافیک و تصاویر بازی در اوج سادگی دوست داشتنی و شیرین میباشد. پیش زمینه دو بعدی و ساده آن حس بازی های نوستالژی را به بازیکنان منتقل می کند. همچنین تفاوت جذاب بین کاراکتر دختر و پسر جالب و دوست داشتنی می باشد.

موسیقی متن بازی همچنین به تمامی حالات بازی و تصاویر می نشیند و بازی را مهیج تر می سازد.

و در نهایت بازی BoxBoy BoxGirl

اگر شما از دوستداران سری بازی های BoxBoy! هستید مسلما از بخش های گروهی آن شگفت زده خواهید شد. این نسخه همانطور که پیش تر گفتم جامع تر و جذاب تر از گذشته ظاهر شده و به خوبی می تواند نیاز بازیکنان را برآورده سازد. بازی دل نشین BoxBoy! + BoxGirl از هم اکنون بر روی کنسول nintendo swich قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی BoxBoy BoxGirl به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • سبک حل معماها بسیار جذاب و دل نشین
  • شخصیت ها بسیار جذاب
  • حالت Co-op فوق العاده عالی است و نوع تک نفره آن به خوبی کار می کند
نکات منفی
  • بازی چندان هیجان انگیز نمی باشد
  • در 270 سطح تکرار وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =