بازی Bury Me My Love یک داستان متفاوت را برای بازیکن به ارمغان می آورد. داستانی سراسر عاشقانه و عمیق از جنگ سوریه به نمایش می گذارد. این بازی تا کنون نامزد دریافت بسیاری از همایش ها از جمله The Games Awards ،GDC ،BAFTA ،Goole Play Indie Games و IndieCade Europe بوده است. این بازی در سال 2017 برای Android و هم اکنون برای کنسول nintendo switch عرضه شده است.

سازندگان بازی Bury Me My Love

این بازی تنها اثر کمپانی مستقل Pixel Hunt به حساب می آید. همچنین کمپانی های Playdius Entertainment ،Arte France و Figs در توسعه و انتشار این بازی همکاری نموده اند. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

گیم پلی بازی Bury Me My Love

بازی Bury Me My Love یک عنوان ماجراجویانه از زندگی یک زن سوریه ای در جنگ است. این بازی از بخش های دلهره آور و وحشتناک صحنه های جنگ الهام گرفته است. پناهندگان بی پناه در این بازی به خوبی مشاهده می شوند. در تصویر شماره 1 تصویر نور را مشاهده می کنید.

بازی Bury Me My Love
تصویر 1: کاراکتر نور در بازی Bury Me My Love

شما در این بازی نقش Majd را بر عهده دارید و از طریق ارسال پیامک Nour را برای فرار از سوریه راهنمایی می کنید. تمامی گفتگو شما به تصمیمات او مرتبط می شود. آنها در این گفتگوها با هم سرگرم، غمگین، خوشحال و نگران می شوند.ممکن است هر از گاهی مشاجره ای بین آنها رخ دهد ولی عشق آنها عمیق بوده و ناراحتی طولانی به همراه نخواهد داشت.

شما در اکثر مواقع شاهد صحبت های بین Majd و Nour هستید و در حالی که این مکالمات را تماشا می کنید می توانید با انتخاب گزینه های مختلف به گفتگو بپردازید. شما می توانید او را برای برخی از موارد تشویق کرده و از کارهایی که صلاح نمی بینید باز دارید. حتی می توانید به راحتی به او کمک مالی نمایید. همچنین می تواند او را در خرید یک جلیقه نجات برای مکان شلوغ و پر تردد ترغیب کنید و با صرفه جویی در مسائل مالی یک اتاق هتل را به او معرفی نمایید.  با این حال شما تنها می توانید او را در این زمینه ها راهنمایی کنید.

هر دو این شخصیت ها افراد مهربان و جذابی هستند و به خوبی می توانند بازیکن را به خود جذب کنند. این نکته را بدانید که شما در این بازی واقعا می توانید خود را در چنین شرایطی حس کنید. از نام بازی چنین بر می آید که این بازی پایان خوشی نداشته باشد. پایان سفر نور به وسیله یک پیام صوتی نشان داده می شود که مسلما غمگین و دلهره آور است. البته شما مجبور می شوید به بازنگری بازی بپردازید و بررسی کنید که چه چیزی باعث تحت تاثیر قرار دادن زندگی او شده است. در هر صورت یک مشکل بزرگی که در این بازی هست این می باشد که هیچ گونه checkpoints برای آن در نظر نگرفته اند.

شما می توانید دوباره وارد بازی شوید و این بار گزینه های دیگری را برای راهنمایی به او انتخاب کنید. این یعنی از ابتدا مکالمات را مشاهده نمایید. شما می توانید در این قسمت موارد صرفه جویی بیشتری را برای کمک به او معرفی کنید ولی به هر حال مشاهده دوباره این موارد خسته کننده می شود.

شما در برخی مواقع نگرانی واقعی را کاملا حس خواهید کرد زیرا در بخشی که نازی ها به دنبال نور هستند ناگهان او پیام دادن را متوقف می کند و از همین رو شما نمی دانید چه اتفاقی برایش رخ داده است. در تصویر 2 شما مکالمات ناراحت کننده بین دو کاراکتر را می توانید مشاهده نمایید.

بازی Bury Me My Love
تصویر 2: مکالمات بین دو کاراکتر

داستان بازی Bury Me My Love

داستان بازی Bury Me My Love مسائل مربوط به جنگ سوریه را به نمایش می کشد. شما در این بازی نقش Majd را بر عهده دارید. Nour در این بازی همسر اوست که تصمیم به فرار از این کشور جنگ زده را دارد. او می خواهد خود را به اروپا برساند. مجد در خرابه های همس و ادلب و حلب زندگی می کند و از این راه دور به یاری و حمایت همسرش می پردازد.

نور در این مسیر با اتفاقات دردناک مختلفی مواجه می شود. مردم بسیاری از این کشور مهاجرت کرده اند. درد و غم واقعی آنها به خوبی از طریق این بازی منتقل خواهد شد. شما حتی نمی توانید پایان تلخ این بازی را تصور کنید. البته این بازی به چند زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی و غیره ترجمه شده تا بتوانید داستان بازی را درک نمایید.

موسیقی و گرافیک بازی Bury Me My Love

تصاویر طراحی شده در بازی به خوبی می تواند حس درد و ویرانگی را به بازیکنان منتقل سازد.

موسیقی بازی به نوعی طراحی شده که بتواند با تصاویر مطابقت داشته باشد و تا حدی رضایت بخش است.

در نهایت بازی Bury Me My Love

بازی Bury Me My Love یک عنوان ضد جنگ و خشونت در دنیای امروزی است که به خوبی توانسته احساسات بازیکنان را درگیر سازد. شما می توانید این بازی را به عنوان یک تجربه جذاب و واقعی امتحان نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Bury Me My Love به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • داستان غمگین و شدیدا تاثیر گذار
  • نگارش فوق العاده شخیت ها
  • لمس عمیق کاووش ها
نکات منفی
  • پورت Switch نسبت به موبایل در این بازی کمی ضعیف عمل می کند

خرید کنسول نینتندو سوئیچ نئون آبی قرمز Nintendo Switch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =