بازی City of Brass به شما امکان این را می دهد، در نقش یک دزد ظاهر شوید. همچنین برای یافتن گنجی پنهان، از شهرهای محلی به سبک عربی عبور خواهید کرد. شما برای رسیدن به این گنج باید با دشمنان به مبارزه بپردازید و از تله های موجود عبور کنید. این بازی در سال 2017 معرفی و سال 2018 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه شده است. در ادامه مقاله با این بازی تازه متولد شده بیشتر آشنا خواهید شد.

pc         ps4        xbox1      بازی City of Brass


سازندگان بازی City of Brass

بازی City of Brass بر روی موتور Unreal Engine 4، توسط استودیو و شرکت Uppercut Games طراحی و منتشر شده است. سازندگان این بازی پس از جدا شدن از استودیو Irrational، به استودیو Uppercut Games برای ساخت بازی تازه ای پیوستند. طراحان در گذشته تنها مشغول ساخت بازی های کامپیوتری بودند و هم اکنون با ساخت این بازی پا به دنیای تازه ای گذاشته اند.

نگاهی به بازی City of Brass

کاراکتر اصلی در دست چپ و راست خود شلاق و شمشیر به همراه دارد و همین موضوع به گیم پلی بازی کمک خواهد کرد. زیرا از طریق این شلاق اشیا را می گیرد، به دشمنان آسیب می رساند و خیلی از کارهای دیگر را به وسیله همین ابزار انجام می دهد. این بازی از دید اول شخص جریان دارد.

شما می توانید این بازی را بارها و بارها انجام دهید، بی آنکه ذره ای تکراری شود. زیرا پس از هر بار مردن به مکان جدید منتقل و با دشمنان متفاوت روبه رو خواهید شد. شهری که در آن قرار دارید پر از موجودات عجیب و غریب می باشد. منطقه ای بسیار مرموز که وجود جن، دیو و پری به وفور به چشم می خورد. البته تعدادی از این موجودات، دوستِ قهرمان اصلی به شمار می آیند و تعدادی دیگر، دشمنان آن محسوب می شوند.

بازیکن به وسیله کشتن دشمنان و جمع آوری گنج در یک بازه زمانی مشخص، می تواند امتیاز خود را افزایش دهد. در مسیر اقلامی به عنوان اسلحه یافت می شود. به طور مثال بازیکن از طریق گلدان یا آجر می تواند به دشمن آسیب برساند.

طراحان بازی City of Brass ادعا کرده اند، گیم پلی بازی به گونه ای بوده که به بازیکن اجازه این را می دهد از طریق شلاق به راحتی کارهای مختلفی انجام دهد و آزادانه از آنها استفاده کند. مثلا بازیکن می تواند با این وسیله تله بسازد یا ظرف ها را بشکند که تمامی این ها در مراحل بازی به آن کمک خواهد کرد. البته این شلاق دارای اشکالاتی نیز می باشد.

از جمله نکات مهم در گیم پلی می توان به لوکیشن های تصادفی اشاره کرد. شما پس از هر بار مردن به محیط جدیدی وارد می شوید که تمامی تله ها و محل حضور دشمنان در آن منطقه کاملا متفاوت خواهد بود. این مناطق، قابل تغییر یا انتخاب نمی باشند.

بازی City of Brass
صحنه ای از بازی

بخش مهم ترِ گیم پلی، به جمع آوری آیتم های موجود در محیط اختصاص می یابد. اشیا و وسایل گران بهایی که از طریق دزدی و جمع آوری، می توانید به آنها دست یابید. توانایی شما از این طریق افزایش پیدا می کند. پس، شما می توانید به داخل چراغ های جادو رفته و از امکانات درونش استفاده کنید یا از غول های جادو برای دستیابی به خواسته هایتان یاری بطلبید. البته همیشه استرس کمبود پول را در لحظه لحظه ی  بازی حس خواهید کرد.

شهر قدیمی که شما در آن قرار دارید پر از خطرات و تله های متعدد خواهد بود. البته برای مقابله با دشمن امکانات متفاوتی در اختیار خواهید داشت. برای نابودی دشمنان، شلاق بلند و شمشیری با تیغه ای پهن مکمل یکدیگر خواهند بود. توسط ضربات شلاق دشمنان خود را خلع سلاح کرده و به کمک شمشیر آن ها را از بین می برید. همچنین باید بگویم این شلاق کاربردهای فراوانی دارد که در طول بازی متوجه اهمیت آن خواهید شد. البته سلاح هایی مثل بمب های انفجاری یا پرتاب اشیا برایتان تعبیه شده است.

موسیقی و گرافیک بازی City of Brass

داستان بازی در کنار موسیقی آن حال و هوای خاصی را به بازی می بخشد. صحنه های بازی به گونه ای طراحی شده تا در میان گشت و گذار می پردازید بتوانید از آن لذت ببرید. طراحی صحنه ها به صورت قدیمی در بخش خاورمیانه طراحی شده است. صحنه های بازی به بیابان ها، زیر دریایی یا مناطق بسیار با شکوه تقسیم می شود.

حرف آخر در باره بازی City of Brass

بازی City of Brass به دلیل فضای جالب و گیم پلی متفاوت توانسته به خوبی توجه بازیکنان را به خود جلب کند اما بی ایراد هم نبوده. شلاق موجود، گاهی نمی تواند به خوبی خواسته بازیکن رابرآورده سازد و ممکن است بارها وقت او را بگیرد. این موضوع پس از مدتی خسته کننده خواهد شد. اما به این معنا نیست که بازیکن از بازی لذت نخواهد برد.

شما می توانید هم اکنون بازی City of Brass را بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی City of Brass به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =