بازی Eagle Flight شبیه ساز یک عقاب می باشد. این بازی اواخر سال 2016 منتشر شد. بازیکنان برای تجربه این بازی باید دستگاه PlayStation VR، HTC Vive یا Oculus Rift را داشته باشند. این بازی متفاوت همواره حس پرواز و قدرت را به بازیکنان منتقل می نماید. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا از این بازی لذت بخش اطلاع بیشتری به دست آورید.

بازی Eagle Flight


سازندگان بازی Eagle Flight

توسعه بازی در اکتبر 2014 پس از اتمام Far Cry 4 آغاز شد. کمپانی Ubisoft با همکاری Ubisoft Montreal برای اولین بار عنوانی برای دستگاه vr روانه بازار کردند. آنها برای ساخت این بازی به خاص ترین حالت ممکن سعی فراوان به عمل آورده اند.

کمی درباره بازی Eagle Flight

بازیکن در بازی Eagle Flight کنترل یک عقاب را بر عهده دارد. این بازی پنجاه سال پس از انقراض بشریت را در شهر پاریس نمایان می کند. این عقاب باید در اطراف شهر حرکت نماید و حیوانات رقیب را شکست دهد تا لانه خود را بر روی پنج نشانه مختلف قرار دهد.

گیم پلی این بازی به این گونه است که بازیکن سر خود را برای حرکت دادن و کنترل عقاب به کار می گیرد. همچنین بازیکن به وسیله امواج sonar دشمنان را نابود می کند. این بازی را می توانید به صورت گروهی و رقابتی 6 نفره تجربه نمایید. بخش چند نفره بازی، Free Flight نامیده می شود و بازیکن می تواند به همراه 5 همراه دیگر در شهر به جستجو بپردازد.

این بازی در ابتدا در Notre Dame de Paris قرار داشت، اما بعد ها مقیاس شهرگسترش یافت و تمام پاریس را شامل شد. 2015  PlayStation Experience اعلام کرد، این بازی اولین واقعیت مجازی ساخته شده توسط Ubisoft است. منتقدان پس از انتشار بازی به نظرات مثبتی دست یافتند. آنها موارد، گیم پلی و حالت چند نفره رقابتیِ سازندگان را مورد ستایش قرار دادند. اما از حالت تک نفره و طراحی شهر زیاد راضی نبودند. در عکس شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده می کنید.

بازی Eagle Flight
عکس شماره 1: صحنه ای از بازی Eagle Flight

این بازی برای اولین بار بازیکن را در نقش یک عقاب قرار می دهد که او می تواند همواره به پرواز بپردازد. همانطور که پیش تر گفتم بازیکن با حرکت سر خود جهت عقاب را تغییر می دهد و برای کاهش سرعت پرواز عقاب، از کنترلر استفاده می نماید. همچنین راهنمای بازی توسط یک راوی روایت می شود.

حالت تکنفره بازی شامل 5 ناحیه مختلف می باشد. در 5 نقطه مشخص شده باید لانه ای (بعد از نابودی دشمنان) بسازید. علاوه بر تکمیل ماموریت های داستانی، بازیکن می تواند جهان را کشف نماید. جمع آوری کالاهایی مانند پَر ها و ماهی ها جزو گیم پلی بازی به حساب می آید. همچنین چالش های بسیاری درون بازی برای سرگرم کردن بازیکنان قرار داده شده و آنها بر اساس عملکردشان درجه بندی خواهند شد. اگر بازیکن از یک ساختمان سقوط کند بازی برای او دوباره از نو آغاز می شود.

این بازی دارای حالت Capture the Flag نیز می باشد. در اینجا دو تیم از بازیکنان مجبور به گرفتن جسد یک خرگوش و بردن آن به لانه خود هستند. در این مرحله، حالت تیمی تاکید می شود زیرا بازیکنان باید با یکدیگر همکاری نمایند تا با دشمنان مبارزه کنند و لاشه خرگوش را به لانه خود برسانند. برای مبارزه با دشمنان هم می توانند از امواج صوتی بهره برند و هم به پرواز درآیند و یا با سپر از ورود آنها جلوگیری به عمل آورند.

حالت Free Flight به بازیکن امکان گشت و گذار در شهر را می دهد تا 5 بازیکن دیگر را بیابد.

Inon Zur به عنوان آهنگساز به بازی خدمت بزرگی کرده و موسیقی متن نیز به عنوان “صعود و اوج” توصیف شده است.

در نهایت بازی Eagle Flight

بازی Eagle Flight یکی از عناوین پر طرفدار بین بازی های دیگر پلتفرم vr می باشد. شما می توانید در اینجا احساس متفاوت پرواز را به دست آورید و ساعت ها خود را سرگرم نمایید. این بازی از سال 2016 در دسترس بازیکنان قرار گرفته و اگر شما هم علاقه مند به پرواز هستید مطمئنا از این بازی هیجان انگیز لذت خواهید برد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Eagle Flight برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Eagle Flight برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =