بازی Extinction با اینکه بر چسب قیمت AAA را گرفته، اما به همراه کیفیت پایین و ناامید کننده اش در حال انقراض به سر می برد. این بازی در سال 2018 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1  عرضه شد. شما در این بازی به عنوان یک جنگجو به سرعت از دیوارها عبور خواهید کرد. همچنین در مقابل غول های بلند و قدرتمند قرار می گیرید.

pc       ps4        xbox1        بازی Extinction


سازندگان بازی Extinction

بازی Extinction توسط استودیو آمریکایی Iron Galaxy و شرکت Maximum Games طراحی و منتشر شده. با اینکه شرکت و استودیو سازنده، خوش نام بوده اند اما نتوانستند در این بازی موفق باشند.

نگاهی به بازی Extinction

بازی Extinction به صورت واضح از حمله به تیتان ها الهام گرفته، حتی یک شلاق در دست بازیکن برای عبور در هوا وجود دارد. از این طناب بلند برای رسیدن به مکان های دور استفاده می شود. غول های بازی عظیم الجثه بوده و بافتِ بدنشان در بازی نشان داده شده است. این موضوع باعث شده تا بدن آنها کاملا مصنوعی به نظر برسد.

همه چیز ممکن است خوب به نظر برسد تا وقتی که بازی خسته کننده شود. این موضوع به سرعت اتفاق می افتد. تنها هیجان بازی هنگام مبارزه با غول ها اتفاق می افتد زیرا رفتار غول ها به نوعی خاص طراحی شده است.

بازیکن در مبارزه، ضربه هایی را مشاهده می کند که برایش رضایت بخش نخواهد بود. گاهی برای نابودی یک غول، مجبور می شوید پای او را قطع کنید تا بتوانید به پشت گردن آن دست پیدا کنید و آن را بکشید.

بازی Extinction در واقع بازی ساده ای به حساب می آید. همچنن به دلیل اینکه نتوانسته سرگرم کننده باشد به گروه B منتقل شده است.

هر غول اگر 9 بار به شما ضربه بزند به معنای مرگ واقعی شما خواهد بود. تنها گزینه دفاعی شما این است که فاصله خود را با غول ها حفظ کنید. البته این موضوع همیشه ساده نبوده، زیرا باید فاصله تا حدی باشد که بتوانید اعضای بدن او را قطع کنید.

این غول ها بدون هشدار وارد می شوند و شما را غافلگیر می کنند. البته آیکون قرمز رنگ کوچکی در نزدیکی سر کاراکتر ظاهر می شود که به سرعت باید متوجه آن شده و برای زنده ماندن تلاش کنید. اگر شما در این مبارزه بمیرید، پیشرفت های شما دست نخورده باقی می ماند و به مرحله خود بر می گردید.

بازی Extinction
صحنه ای از بازی

غول ها باعث می شوند مردم از خانه های خود فرار کنند. شما تا زمانی مسئولیت نابودی غول ها را به عهده دارید که شهرخالی از سکنه نشده باشد. در غیر اینصورت ماموریت شما در این بخش به پایان می رسد. البته هنگامی که وارد مکان جدید می شوید ظاهرتان بصورت کامل بازسازی می شود.

بازی Extinction با اینکه زره ها و اسلحه فوق العاده ای در اختیار بازیکن قرار می دهد. اما هیچ یک از این موارد باعث بهبود این بازی برای بازیکنان نشده است.

مبارزه با این غول ها واقعا نیازبه کمی ادراک دارد زیرا شمشیر دستان شما تنها موجودات کوچک را از پا در می آورد. بنابراین برای کشتن آنها تلاش بیشتری باید انجام دهید. در واقع این را بدانید هدف شما از انجام این ماموریت ها نجات شهروندان می باشد. هر یک از این ماموریت های نجاتT تقریبا 2 دقیقه زمان نیاز دارد. البته ممکن است بعضی از ماموریت ها دور از هدف اصلی انجام شود و هنگام برگشت شهر را ویران ببینید. این موضوع کمی ناامید کننده خواهد بود.

مراحل و مکان های بازی به شدت مشابه یکدیگر هستند. حتی مکان های از پیش تعریف شده در بازی وجود ندارد. شما هرگز متوجه نخواهید شد آیا در یک بازی چالش بر انگیز قرار دارید یا از ابتدا یک بازی تکراری را انجام می دهید.

داستان شما، در ابتدا و انتهای ماموریت ها روایت می شود. گفتگوی شما با یک حلزون -که به وسیله صدای هنرپیشه نابغه ای ضبط شده-، مشاهده می شود. وجود برخی از صحنه ها به صورت خنده دار طراحی شده اند. همچنین صحنه هایی که در هوا پرواز می کنید در بعضی مواقع به صورت slow motion انجام می شود. همچنین به عقیده بنده، گرافیک و صحنه های بازی به صورت گیج کننده ای طراحی شده و باعث نمی شود از دیدن مناظر لذت ببرید.

حرف آخر درباره بازی Extinction

بازی Extinction یک عنوان ناامید کننده به حساب می آید. ماموریت های تکراری به همراه داستانی قدیمی با قیمت AAA بسیار خنده دار است. هنگامی که یک ساعت از بازی را انجام دهید، تقریبا کل بازی را تجربه کرده اید. این یک بازی ضعیف و یکنواخت به شمار می رود که نتوانست توجه بازیکنان را به خود جلب کند.

بازی Extinction هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Extinction برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =