بازی Falcon Age هم جواری انسان با یک حیوان خانگی را به نمایش می کشد. این بازی هیجان انگیز از سال 2019 به صورت انحصاری بر روی کنسول های ps4 و ps vr قابل اجرا می باشد. Falcon Age اولین ماجراجویی تک نفره به حساب می آید. Ara در این بازی به آموزش می پردازد و از هرگونه فعالیتی در زمینه نجات سرزمین خود از دست نیروهای استعمارگر ربات ها دریغ نمی کند. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

گیم پلی بازی Falcon Age

همانطور که پیشتر گفتم شما در بازی Falcon Age به ماجراجویی تک نفره می پردازید به همین دلیل در این راه اتفاقات فراوانی پیش خواهد آمد. نکته حائز اهمیت وجود یک شاهین همراه شما می باشد که باید به او آموزش و غذا دهید، نام برای او انتخاب کنید و در نهایت او را همانند حیوان خانگی خود بزرگ نمایید. Ara به همراه شاهین خود به شکار می رود و حیوانات زیادی را می کشند و می توانند از فروش آنها وسایل گرانبها تهیه نمایند. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده خواهید کرد.

بازی Falcon Age
تصویر شماره 1: صحنه های از بازی

شما می توانید به وسیله کلاه و روسری شاهین خود را زیبا کنید و مسلما تجهیزاتی از جمله لباس زره گونه در گیم پلی بازی نیز بی تاثیر نمی باشد. به علاوه شما برای مبارزه با دشمنان به تجهیزات مختلفی مجهز خواهید شد. تمام مبارزات به این دلیل شکل می گیرند که شما خواهان نجات سرزمین خود و دوباره از نو ساختن آن هستید.

دوست کوچک شما ابتدا هیچ کاری را انجام نمی دهد و باید شما آرام به او بیاموزید تا کارهای زیادی را انجام دهد. شاهین کوچک شما به زودی محبت کردن را می آموزد و این می تواند برای شما به عنوان یک پاداش شناخته شود. بازی حدودا 4 ساعت برای پرورش دادن این حیوان به شما زمان می دهد. شما می توانید با این حیوان کوچک که مادر خود را از دست داده به راحتی ارتباط برقرار نمایید. اگر می خواهید با پرنده خود ارتباط برقرار کنید، باید بتوانید آن را لمس کنید.

جالب است که بدانید این بازی در ابتدا تنها برای کنسول ps vr طراحی شده بود و بعدها کمپانی سونی نظر خود را عوض کرد و آن را در کنسول ps4 نیز جای داد. شما در این بازی در نقش Ara ظاهر می شوید و جزو یکی از معدود افرادی هستید که در این سرزمین باقی مانده اید. سرزمین شما توسط ماشین ها و ربات های خودکار اشغال شده و هوایی خشک و سرد ساخته است. حتی سحر و جادو در اینجا خشن به نظر می رسد. در تصویر شماره 2 صحنه هایی از بازی دیده می شود.

بازی Falcon Age
تصویر شماره 2: صحنه هایی از بازی

شما می توانید اردوگاه ها را برای تامین احتیاجات خود کشف کنید. جهان شما شبیه به فلزات رنگی و زیبا می باشد. پرواز پرنده مکانیک ساده ای دارد و وضعیت پیش فرض پرنده شما در حال پرواز است و آسمان را در بالای شما قرار می دهد. شما برای غذا دادن به پرنده خود می توانید آن را روی دست خود قرار دهید تا شاهین شما آن را بخورد.

شما در کنسول ps4 با کمک DUALSHOCK4 و در ps vr به کمک کنترلرهای خود به بازی خواهید پرداخت.

داستان بازی Falcon Age

این بازی بر روی یک سیاره مستعمره مرگبار آغاز می شود و فرهنگ آن به وسیله مهاجمان ربات گونه به بیابان تبدیل شده است. Ara به دلیل اشتباه کوچکی به زندان افتاده و او در سلول انفرادی خود زمان را سپری می کند. در همین حال شاهین کوچکی را می یابد و با علاقه مهارت های زیادی را به او می آموزد. سپس با یکدیگر از زندان فرار می کنند و برای نجات بشریت داستان بازی را شکل می دهند.

گرافیک و موسیقی بازی Falcon Age

گرافیک بازی مملو از رنگ ها و جزئیات می باشد از همین رو به جذابیت بازی می افزاید مخصوصا اگر شما دستگاه vr داشته باشید بیشتر خود را درون بازی غرق خواهید کرد.

موسیقی بازی سرشار از حس هیجان و لذت می باشد و مسلما از صدای آن لذت خواهید برد.

و در نهایت بازی Falcon Age

بازی Falcon Age از لحاظ بصری و جذابیت کاملا می تواند بازیکنان را از خود راضی نگه دارد. توصیه ما به شما لذت بردن از این بازی است و شما می توانید از هم اکنون آن را بر روی کنسول های ps4 و ps vr استفاده کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Falcon Age به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =