Judgment یک بازی اکشن و ماجراجویی می باشد. این بازی در ابتدا Project Judge نامگذاری شده بود و یک عنوان از سری بازی های Yakuza به حساب می آید. این بازی در تاریخ 4 تیر 98 به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 منتشر شد. در Judgment بازیگر ستاره ژاپنی Takuya Kimura نقش آفرینی می کند. در ادامه مقاله با بازی Judgment بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی Judgment

این بازی توسط شرکت های ژاپنی Ryu Ga Gotoku Studio و  Sega طراحی و منتشر شده است.

گیم پلی بازی Judgment

این یک چیز عجیب و غریب است که به طور آگاهانه به یک شخصیت داستانی که بیش از یک دهه نبال کرده اید، خداحافظی کنید و سپس یاد بگیرید که جایگزین او را دوست داشته باشید. من کمی آشفته شدم زمانی که دیدم Kazama Kiryu در انتها از سری Yakuza جدا شد.در همین بین که منتظر Yakuza هستیم تا به طور جدی شروع به کار کند Ryu ga Gotoku Studio یک فرصت متفاوت برای بازبینی تنظیمات اصلی Kamurocho برای تازه وارد Takayuki Yagami در نظر گرفته است.

طرح این بازی با یک قاتل سریالی آغاز می شود. Judgment نسبت به yakuza یک تشدید بی نظیر می باشد اما به طریقی گفته می شود که شما را به صفحه نمایش می چسباند و رمز و راز جذاب، درام غیر قابل مقاومت و اجرای عالی در ساخت یک عنوان خوب دخیل بوده اند. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده می کنید.

بازی Judgment
تصویر شماره 1: صحنه ای از بازی Judgment

Yagami و همسرش Kaito، کانال های عاطفی اولیه هستند و آنها شخصیت های بسیار هیجان انگیز و واقعا قابل ملاحظه ای باقی می ماند. آنها دارای معضلات شخصی و انعطاف پذیری خود هستند و یک پویایی گرم و متقاعد کننده با هم دارند، به طور منظم به زنجیر زدن و کشیدن زنجیرهای یکدیگر می پردازند و زمانی که نیاز به تصمیم گیری دارند، تصمیم می گیرند. Kaito یکی از نیروهای پیشین که به عنوان مغز Yagami عمل می کند. Yagami همچنان موفق به کشف غیرممکن kung-fu می شود، به دلایلی که به هیچ وجه معنی دار نیست. این دو موج شگفت انگیز را به ماهیت غم انگیز داستان تبدیل می کنند و آنها گنجینه ای برای این عنوان هستند.

در برخی موارد، Yagami به عنوان شخصیت اصلی Kiryu در سری Yakuza شناخته شده است. ماموریت های جانبی Judgment بهترین کار برای نشان دادن ماهیت Yagami می باشد. جالب ترین سیستم Friend بازی این است که به شما اجازه می دهد تا از ده ها تن از افراد منحصر به فرد در سراسر Kamurocho، چه از طریق ماموریت های جانبی و یا از فعالیت های گسسته خود، به فعالیت بپردازید.

انجام وظایف مختلف در خدمت یک شخص، دوستی شما را با آنها بالا می برد، در نهایت به شما اجازه دسترسی به مزایا مانند موارد مخفی در منوی رستوران یا کمک دست در مبارزه می دهد. این یک عنصر تئاتری خوب است که شخصیت یگامی را به عنوان محرک دوستانه و محرمانه محسوب می کند. در عوض، یک بخش دوستیابی وجود دارد که در آن شما می توانید به زنان نزدیک تر شوید. Yagami در طول بازی از طریق دوستی های خود که متضمن تعاملات منظم از طریق پیام های متنی در بازی است و در نهایت یک سری از تاریخ ها، دوستانه به نظر می رسد.

بسیاری از جنبه های آشنا دیگر که از بازی های قبلی Yakuza باز می گردند وجود دارد، اما همه آنها از نظر قضاوت ناپدید نمی شوند. به عنوان مثال، در حالی که سینماتیک اصلی بازی به طور عاشقانه رندر گرفته شده است. همیشه مدل های شخصیت های شلوغ تر با چهره های سرد و مرموز هنوز در بسیاری از صحنه های بازی تسلط می یابند و برخی از هیجانات را از درام های دیگر نمایان می کنند.

موقعیت یگامی به عنوان یک وکیل تبدیل شده به turned-private-eye معنی آن، این است که بخش های بسیاری وجود دارد که شامل معاشرت و تعقیب مردم، رفتن به مکان ها برای جستجو می باشد. همه این فعالیت ها جذاب خواهد بود اگر همه آنها در مکانیسم خسته کننده نبودند. در تصویر شماره 2 صحنه ای از دعوا در بازی را مشاهده می کنید.

بازی Judgment
تصویر شماره 2: صحنه ای از دعوا در بازی

فرآیند خسته کننده، آهسته و دشوار است که اغلب توسط سیستم جنبشی RGG استودیویی نامحدود انجام می شود که به طور ناگهانی اهداف را از طریق شهر دنبال می کند، در بهترین زمان ها وابستگی به نقاط پنهان از پیش تعیین شده و عمل هر گونه تغییر و خلاقیت را محدود می کند. یگامی بعضی اوقات باید یک منطقه را در ابتدا برای سرنخ جستجو کند یا یک فرضیه یا تضاد را توضیح دهد. اما این لحظات به طرز شگفت انگیزی ساده می شود و انتظار می رود چیزی که در هر نقطه نزدیک به چیزی است که شما ممکن است در Danganronpa یا Ace Attorney پیدا کنید اشتباه گرفته می شود. با اینکه رمز و راز نهفته در بازی هیجان انگیز است ولی در آخر احساس بیهودگی به شما دست خواهد داد.

شما در این بازی می توانید انفجار انجام دهید و به روش های مختلف با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. تکنیک هایی که در مبارزه وجود دارد بسیار پر زرق برق می باشد و همین موضوع مبارزات را جذاب می سازد.

گرافیک و موسیقی بازی Judgment

گرافیک بازی در مقایسه با عنوان های مشابه چندان خوب نمی باشد و از کیفیت بالایی بهره نگرفته ولی در بخش های سینماتیک تا حدی این موضوع را جبران می کند.

صداگذاری و موسیقی های بازی جذاب و هیجان انگیز می باشد و به خوبی می تواند توجه بازیکن را به خود جلب کند.

و در نهایت بازی Judgment

شما در این بازی به یک سفر عجیب و غریب می روید و اتفاقات جذابی را مشاهده می کنید. مسلما طرفداران بازی یاکوزا از این عنوان لذت می برند و ساعت ها سرگرم خواهند شد. این بازی هم اکنون به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Judgment به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • درام جذاب
  • بسیاری از فعالیت های جانبی سرگرم کننده
  • شخصیت های بازی بسیار شگفت انگیز هستند
نکات منفی
  • خسته کننده بودن برخی از بخش ها
  • در نهایت هیچ نوع مکان جایگزین برای Kamurocho را احساس نمی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =