بازی Loading Human Chapter 1 یک عنوان ماجراجویانه در زمان آینده می باشد. این بازی از تاریخ 23 مهر 95 به صورت انحصاری بر روی بستر PlayStation VR و HTC Vive وارد بازار شد. در ادامه این مقاله با این بازی جذاب و دوست داشتنی بیشتر آشنا خواهید شد.

بازی Loading Human Chapter 1


سازندگان بازی Loading Human Chapter 1

کمپانی Maximum Games و Untold Games با همکاری یکدیگر در خلق یک عنوان جذاب و جدید همکاری به عمل آورده اند. آنها با خلاقیت بالای خود سعی در نمایش هر چه واقعی تر این بازی داشته اند و بسیار در این زمینه موفق بوده اند.

کمی درباره بازی Loading Human Chapter 1

برای بازی Loading Human Chapter 1، سه قسمت برنامه ریزی شده، وجود دارد که هر کدام قسمت زندگی شخصیت اصلی را بیان می کنند. شما در  Loading Human Chapter 1از طریق زندگی Prometheus -یک فضانورد که از آکادمی فارغ التحصیل شده است- وارد بازی می شوید. پدرتان شما را به مکان تحقیقاتی Antarctic دعوت می کند تا با وی کار کنید. او در طول عمر خود همه شیوه های درخشان از جمله یک موتور انرژی تاریک اختراع کرده است. این دستگاه به انسان ها اجازه می دهد بین سیارات و لازاروس سفر کنند. همچنین این دستگاه می تواند سلول ها را بازسازی کرده و امید به زندگی جاودانه را فراهم سازد.

پدرتان به دلیل اختراعش از شما می خواهد تا 30 سال از طریق فضا سفر کنید تا انرژی فراوان Quintessence به او کمک کند تا ابد جوان باقی بماند. اگر شما درخواست پدر خود را قبول کنید یک سفر 6 ماهه به همراه Alice، پدرتان و هوش مصنوعی به نام Lucy در پی خواهید گرفت. در طول سفر ممکن است اتفاقاتی برایتان پیش آید که چندان از آن ها لذت نبرید. در عکس شماره 1 فضای بازی به خوبی مشاهده می شود.

بازی Loading Human Chapter 1
عکس شماره 1: صحنه ای از محیط بازی Loading Human Chapter 1

بازی Loading Human Chapter 1 یک ماجراجویی جذاب را برایتان پیش می آورد. رفتن به زندگی Prometheus نه تنها سفر در فضا و کهکشان را برایتان به ارمغان می آورد بلکه یک چیزی درون این بازی شما را به شخصیت ها متصل می کند که هیچ یک از عناوین vr نتوانستند به آن دست یابند. شما در این بازی با شخصیت های مختلفی آشنا می شوید حتی احساساتتان نیز در آن درگیر خواهد شد و این یکی از جذابترین قسمت های این بازی محسوب می شود.

گیم پلی Loading Human  با ایده ارتباط برقرار کردن با اشیاء در بازی طراحی شده و به همان شیوه ای که با اشیا در زندگی واقعی تعامل دارید محیط را به شما نشان می دهد. به همین دلیل اگر شما یک کلید را انتخاب کردید، لازم نیست آن را روی یک درب قرار دهید تا بتوانید کلید را به سوراخ آن فشار دهید و آن را تکان دهید.

این بازی به عنوان یک تجربه 180 درجه ای طراحی شده است. بنابراین، تنها چرخش سر شما ردیابی می شود، حتی اگر از انداره اتاق برای HTC Vive استفاده می کنید. این به این معنی است که اگر شما می خواهید یک قدم به جلو بروید باید یک دکمه را فشار دهید تا بتوانید خودتان آن را انجام دهید. این ویژگی های مقیاس 1: 1 از این هدست ها بسیار زیاد است و محدودیت هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

با توجه به طراحی یک دوربین دو طرفه و 180 درجه، اسکن این بازی نیز طراحی شده. به طوری که بازیکن می تواند سر خود را تبدیل کند، اما نشستن بر صندلی، تجربه ای بهتر از استفاده از کنترلرهای خود برای تبدیل حرکت شخصیت به اطراف است. ناسازگاری بین توانایی برقراری ارتباط با جهان در چنین راهی عالی، برای داشتن یکی از عجیب ترین و کمترین سیستم های جنبشی به نظر می رسد. این بازی یک منحنی یادگیری واقعی برای حرکت است و می تواند خاموش شود. هنگامی که حرکت را پایین می آورید هیچ مسئله ای وجود ندارد، اما مطمئنا یک فرصت از دست رفته در حرکات متحرک وجود دارد (این جملات برای کسانی که این بازی را تجربه نکرده باشند، ممکن است کمی گنگ به نظر برسد). در عکس شماره 2 کاراکترهای بازی را مشاهده می کنید.

بازی Loading Human Chapter 1
عکس شماره 2: کاراکتر بازی Loading Human Chapter 1

این بازی در قرن 22 تنظیم شده و توسعه دهندگان برای ایجاد محیطی کاملا واقعی و قابل لمس در آینده سعی فراوان کرده اند. این بازی شما را به صورت کاملا طبیعی وارد زمان آینده می نماید. همچنین از آشپزخانه تا گلخانه، هر یک از مناطق مورد سفر شما با یک هدف در ذهن سازنده ساخته شده است.

طراحی مدل های بازی و صداگذاری آن به قدری تاثیر گذار هستند که شما تمامی مکالمات شخصیت ها را با احساس واقعی درک می کنید.

این بازی ممکن است کمی طول بکشد زیرا زمانی که شما کار خود را در اطراف پایگاه تحقیقاتی شروع می کنید، برای سفر خود نیاز به آموزش و شناختن همسفران پیدا می کنید.

در نهایت بازی Loading Human Chapter 1

بازی Loading Human Chapter 1 ممکن است یکی از بهترین نمونه ها از یک عنوان VR باشد. این بازی یک تجربه رضایت بخش برای تمامی بازیکنان به حساب می آید. این بازی از تاریخ 23 مهر 95 برای بازیکنان عرضه شده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Loading Human Chapter 1 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • شخصیت های جالب
  • داستان جذاب و عمیق
نکات منفی
  • کنترل حرکت

خرید بازی Loading Human Chapter 1 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =