پس از گذشت 11 سال قرار است بازی Madden 19 برای پلتفرم pc نیز منتشر شود. این بازی در تاریخ 19 مرداد ماه به صورت رسمی برای pc ،xbox1 و ps4 عرضه خواهد شد.

بازی Madden 19 یک نماینده واقعی از فوتبال آمریکایی می باشد. در این نسخه از بازی برخی از ویژگی های نسخه های پیشین هم وجود دارد. Madden 19 با موتور Frostbite و حالت داستان Longshot کامل ترین سری از بازی های Madden خواهد بود.

سازندگان بازی Madden 19

بازی جذاب و هیجان انگیز Madden 19 توسط شرکت EA Tiburon توسعه یافته و از طریق EA Sports منتشر خواهد شد.

گیم پلی بازی Madden 19

کمپانی EA بیان نموده که در ساخت و طراحی بازیکنان در بازی از تکنولوژی Real Player Motion استفاده کرده است.

یکی از ویژگی های تکنولوژی one-cut این می باشد که به گیرنده های توپ این امکان را می دهد تا به سرعت از مدافعان بگذرند و تغییر جهت دهند. این ویژگی باعث می شود شما سریع تر و دقیق تر توپ ها را در لبه ی زمین دریافت نمایید. همچنین سرعت بازیکنان در این نسخه بسیار بیشتر از سری های پیش خواهد بود.

در طی بازی ممکن است شما در یک دو راهی قرار بگیرید و یا امکان دارد انتخاب یکی از راه ها بسیار حیاتی باشد. پس تمام تمرکز خود را به بازی بدهید تا بهترین راه را انتخاب نمایید.

اگر پیش روی شما یک فضای باز باشد شما می توانید یک حرکت منحصر به فرد انجام دهید حتی اگر در منطقه yardage قرار داشته باشید.

بازی Madden 19 یک بازی سرگرم کننده و یک نسخه کامل و بدون نقص از بازی های NFL می باشد. در عکس شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده می نمایید.

Madden 19
عکس شماره 1: تصویری از بازی Madden 19

کمپانی EA همواره تلاش کرده که بازیکنان در زمین، کنترل بیشتری روی توپ و جو بازی داشته باشند. حتی اگر آنها در محیط  Granular قرار داشته و کنترل توپ بسیار دشوار به نظر برسد. مطمئنا این مورد در این نسخه بسیار خوب پیاده شده است.

بازی Madden 19 به شما این اجازه را می دهد تا بعد از برد شیرین در یک بازی (به صورت فردی یا تیمی) به انجام شادی بپردازید.

این دومین سال از حضور موتور Frostbite در سری بازی های Madden می باشد. در این سری از بازی این موتور تغییرات چشمگیری خواهد داشت. کاراکترهای بازی در این نسخه به شخصیت های واقعی نزدیک تر هستند. حتی شما می توانید عرق کردن بازیکنان را حین انجام مسابقات مشاهده نمایید. برخورد بازیکنان در هنگام پریدن برای دریافت توپ و حملات بسیار، متفاوت تر از سری های پیش خواهد بود.

حضور جمعیت و فریاد ها و تشویق هایشان به نظر من می تواند برای شما بسیار خاص و هیجان انگیز باشد. وقتی توپ بین زمین و آسمان قرار دارد، تلاش شما برای به دست آوردن توپ این حس را به شما القا می کند که در زمین بازی حضور دارید.

نظر دادن در مورد کاستی های بازی Madden 19 کار بسیار دشواری است.

یکی دیگر از بخش هایی که در نسخه جدید سری بازی های Madden با تغییرات عمده ای مواجه شده، بخش Franchise است که در نسخه پیشین آن چندان تغییر نکرده بود. حال در بخش تک نفره یا چند نفره می توانید از طرح های مختلف حالت تدافعی و تهاجمی بازی نیز استفاده نمایید. هنوز هم کمپانی سازنده بازی اطلاعات، دقیقی در مورد این تغییرات در دسترس قرار نداده است. حالت Franchise دارای بخشی به نام Custom Draft است که در جریان آن می توانید Draft ها را به صورت دستی بسازید.

به نظر من استفاده از تکنیک ها و استراتژ ی های متفاوت در بازی به موقعیت و حس شما بستگی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه و البته جدید، سیستم پیشرفته Archetype Progression می باشد. که سبک های مختلف را به موقعیت های گوناگون در بازی اضافه می کند و به شما اجازه می دهد در طی یک یا چند دوره استراتژی های خود را در بازی تغییر دهید.

در بازی امتیازاتی تحت عنوان XP به شما تعلق می گیرد که می توانید از طریق آنها مهارت های خود را ارتقا بخشید. در عکس شماره 2 تصویری از بازی را مشاهده می نمایید.

Madden 19
عکس شماره 2: تصویری از بازی Madden 19

راه دیگر برای انجام بازی Madden از طریق حالت card-based Madden Ultimate Team می باشد. که امسال از پروژ های اصلی کمپانی EA محسوب می شود.

علاوه بر چالش های استاندارد که بیش از 100 مورد است. چالش Solo Battles وجود دارد (که به شما اجازه می دهد در مسابقات هفتگی در برابر دیگر تیم های MUT قرار بگیرید). یک لیست پخش و جوایز موجود توسط توسعه دهندگان EA Sports، بازیکنان NFL، و افراد مشهور ساخته شده است. که یک هیجان بی مانند برای شما رقم می زند.

یک حالت جدید دیگری در MUT به نام MUT Squads Challenges تغییر تعبیه شده است. به این صورت که شما و دو نفر دیگر در یک سری از چالش ها قرار می گیرید. در حال حاضر من این حالت را روی سرورهای -پیش آزمایشی- تست می کنم.

MUT هنوز هم شما را به سمت Microtransactions (یک مدل کسب و کار که کاربران می توانند از طریق پرداخت های واقعی کالاهای مجازی را خریداری کنند) سوق می دهد. که ممکن است برای برخی هنوز هم جذابیت داشته باشد.

یکی از بزرگترین و چشمگیر ترین خصوصیات بازی های Madden حالت داستانی Longshot بوده که زیاد کامل و بدون نقص نشان نداده است. حال این حالت با تغییرات مثبت به بازی باز می گردد (Longshot: Homecoming).

داستان  Longshot در بازی Madden 19

داستان با Devin Wade که در دوران سختی در اردوگاه Dallas Cowboys است شروع می شود. کاربران در نقش شخصیت Devin Wade قرارمی گیرند. شما باید این کاراکتر را (که به دلیل مشکلات زندگی از ورزش فوتبال فاصله گرفته است). در راه رسیدن به NFL یاری نمایید. حالت Longshot تقریبا چهار ساعت طول می کشد تا به پایان برسد. من لحظات سرگرم کننده ای را از طریق داستان Devin تجربه کردم.

کمپانی EA برای این حالت بازی از ستارگان مشهوری همچون Adam Sandler collaborator ،Rob Schneider ،Ron Cephas Jones ،Jimmy Tatro و Joey King استفاده کرده است.

داستان Homecoming نشان دهنده تحمل درد و رنج برای رسیدن به رستگاری است و این که گاهی اوقات عرصه زندگی به قدری تنگ و سخت می شود که مجبور به ترک علاقمندی های خود می شوید.

در یک حرکت شگفت انگیز کمپانی سازنده تقریبا به طور کامل گزینه های گفتگو Telltale-style را حذف کرده است.

داستان بازی Madden 19

Madden 19 یک بازی شبیه ساز فوتبال آمریکایی می باشد. که بر اساس لیگ ملی فوتبال (NFL) ساخته شده است و طرفداران خاص خود را دارد.

گرافیک و موسیقی بازی Madden 19

گرافیک بازی بسیار پیشرفت داشته و جلوه های بصری به معنای واقعی فوق العاده عمل کرده است. شما در طول مسابقه می توانید غروب آفتاب را مشاهده نمایید. در حین بازی باد، برف و باران خیلی طبیعی تر از نسخه های قبل، قابل رویت می باشد.

دوبله این نسخه بازی احتمالا با تغییراتی مواجه می گردد. از نسخه Madden 17 تاکنون گزارشگران بازی شخصیت هایی همچون Brandon Gaudin و Charles Davis بوده اند. که در یک حرکت بسیار بزرگ و جنجالی، Jim Nantz و Phil Simms جایگزین آن دو شدند. در Madden 19 ممکن است Jonathan Coachman (گوینده آمریکایی و یکی از شخصیت های برجسته کشتی) در شبکه تلویزیونی ESPN گویندگی این بازی ها به جای Larry Ridley به صورت نیمه وقت برعهده گیرد. Coachman برای این کار بسیار مشتاق می باشد و شوخی ها و طنز هایی که حین مسابقات انجام می دهد شما را برای ادامه بازی ترغیب می کند. شما همچنین متوجه تغییرات عمده دیالوگ ها در طی بازی خواهید شد. شما در طی بازی می توانید صدای برخوردهای بازیکنان و هیاهو و تشویق حضار را نیز بشنوید.

 

حرف آخر در مورد بازی Madden 19

یک بازی فوق العاده که تقریبا در هر نسخه تغییرات مثبتی را به بازی اضافه می گرداند. از نظر من انجام این بازی یک تجربه منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند که در کمتر بازی ویدیویی می توانید تجربه نمایید.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. تجربه و نکات آموزشی خود را در مورد بازی Madden 19 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات، پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت

بهترین نسخه از بازی های فوتبال آمریکایی

فعالیت ها و چالش های منحصر به فرد

گزارشگری عالی بازی

کنترل و دریافت موفق توپ در بازی

نکات منفی

تغییرات در کسب XP حالت Franchise

حذف گزینه Telltale از بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =