بازی Mothergunship پرتاب گلوله ها را به صورت تیراندازی اول شخص برای بازیکنان به ارمغان می آورد. مکانیک های هوشمندانه ای در طول حرکت تند و تیز از طریق کشتی های بیگانه رفع و رجوع می شوند. بازیکنان از صدها گلوله دشمن فرار می کنند (در حالی که یک وسیله نقلیه، نارنجک و یک آتش زا در دست دارند). این بازیِ کلاسیکِ تیراندازی، بسیار سرگرم کننده و بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

pc       ps4        xbox1        بازی Mothergunship   


سازندگان بازی Mothergunship

کمپانی Grip Digital و Terrible Posture Games با همکاری یکدیگر بازی Mothergunship را خلق کرده اند.

گیم پلی بازی Mothergunship

کاراکتر Colonel و خدمه به عنوان طغیان گران بازیکنان را به خوبی سرگرم می کنند. خدمه موجوداتی شبه انسان و شبه قورباغه هستند.

شما باید در این بازی سلاح های خود را جمع آوری کرده و آنها را قدرتمند سازید. زندان های بازی به سه شکل، متمایز شده اند. هر یک با سبک بصری منحصر به فرد خود نیروی دشمن را نشان می دهد. طرح اتاق های خاص یکسان می باشد. سطح و مرحله بازی ها با یکدیگر متفاوت هستند و شما از هر یک از اتاق ها جوایز و پاداش های چشم گیری دریافت خواهید کرد.

در پاره ای از مواقع برای افزودن چاشنی به بازی، می توانید وارد اتاق های چالش برانگیز شوید. این اتاق ها یا مشکلاتی را افزایش یا اختلالات منحصر به فردی به شما نشان می دهند. لازم به ذکر است این اتاق ها پاداش های بیشتری را هم شامل می شوند. در عکس شماره 1 صحنه های بازی به چشم می خوذد.

بازی Mothergunship
عکس شماره 1: صحنه های بازی Mothergunship

اغلب پیش می آید که بازیکن می میرد. در این بین ابزارهایی را که یافته بود از دست می دهد. اما باید گزینه های مختلفی را انتخاب نماید تا دوباره امکانات را به دست آورد.

بازی Mothergunship گیم پلی خود را بر روی سرعت متمرکز کرده و روح بازی هایی مانند Doom و Unreal در این بازی حس می شود.

بازی با افزایش 40 پرش شما را برای مدت زمان طولانی در هوا نگه می دارد. شما می توانید اقلام جدید را از فروشگاه های بازی واقع در سیاه چال خریداری نمایید. همچنین اسلحه های رعد و برق دار، railgun ها و انواع مختلفی از مهمات را از طریق جستجو کسب کنید.

بازیکن می تواند از طریق سیاه چاله ها، دیوارهای حفاظتی برای جلوگیری از دشمنان بسازند.

اسلحه ها و مهمات بازی

از لحاظ ظاهری بازی Mothergunship یک سیستم جامع اسلحه سازی است. هنگامی که شما می توانید اسلحه های خود را ارتقا بخشید و سرعت گلوله های خود را افزایش دهید.

زمانی که می پندارید دیگر نمی توانید اسلحه های خود را با آیتم های مختلف آمیخته نمایید یک اتصال دهنده یا مودم پیدا خواهید کرد که فرصت های جدیدی برای شما فراهم می آورد. شما می توانید هر چیزی را بنا به خلاقیت خود بسازید. اسلحه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد باید به خوبی آماده شوند. مهمات موجود در دستان شما به سرعت شارژ می شود. زمانی که انرژی تفنگ شما تمام می شود این موضوع شما را آسیب پذیر می کند. در عکس شماره 2 قسمت انتخاب و ارتق اسلحه به نمایش درآمده.

بازی Mothergunship
عکس شماره 2: انتخاب اسلحه در بازی Mothergunship

سیستم سلاح ها هنگامی که سرعت می گیرد به بازی هیجان خاصی می بخشد.

بازی Mothergunship به شما اجازه انتخاب آزادانه در فرصت های پیش رو را نمی دهد. از همین رو در برخی مواقع کمی ناامید کننده می شود. یک ماموریت بی پایان بعد از بخش داستانی در اختیار شما قرار می گیرد. شما یاد می گیرید چگونه از ابزارهای در دست خود در این زمینه بهره مند شوید.

داستان بازی Mothergunship

داستان بازی مربوط به سربازی فضایی در مقابل شورشیان می باشد. در این بین رهبری به نام Colonel، قصد متوقف کردن تهاجم بیگانگان به زمین را دارد. این بخش به تنهایی هدف بسیاری از بازی را پوشش می بخشد.

بازی Mothergunship در پایان داستان، نوعی هدیه به بازیکن می دهد و این موضوع با نوع پایان پذیری آن بدست می آید. زیرا ماموریت های ویژه بیشتر در آخر بازی ظاهر می شوند (مجموعه ای از ماموریت های کوتاه شده با جذابیت بالا).

گرافیک و موسیقی بازی

گرافیک بازی دارای جزئیات صحنه بسیاری می باشد. ولی نمی توان این بخش را نسبت به گیم پلی خوب بازی  دانست. ضعف طراحی ها گرافیکی در صحنه ها حس می شود. شاید این موضوع در بین داستان ها و ماموریت بازی گم و ناپیدا به حساب بیاید.

صداهای شگفت انگیز و طنز آلود در سراسر بازی فوق العاده اند (حتی اگر آن را به عنوان صدای پس زمینه بشناسید).

حرف آخر درباره بازی Mothergunship

بازی Mothergunship به بازیکن امکان انفجارها و نابودی دشمنان را در حد بالا و لذت بخشی ارائه می دهد. مدیریت فضا و مکان بازی بسیار سرگرم کننده می باشد. همچنین مکانیک ساخت اسلحه حس فوق العاده ای به بازیکن می بخشد. دشمنان بی پایان باعث می شوند از انجام بازی لذت ببرید و در نهایت تجربه این بازی دور از لطف نمی باشد.

این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • سیستم های اسلحه ها و نوع ساخت آنها
  • هیجان سرعت تفنگ ها
  • گیم پلی همراه با FPS
نکات منفی
  • مکان های تکراری
  • بخش های کم عمق
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه + 6 =