بازی Super Mario Bros در ابتدا بر روی 2006 DS شروع شد. هم اکنون بازی New Super Mario Bros U Deluxe در سطر تازه های این سری بازی قرار گرفته است. جدا از همه اینها بازی New Super Luigi U مجددا ریمستر شده و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این امر برای ورودی های جدید کار را سخت تر کرده است.

مختصری درباره New Super Mario Bros U Deluxe

شکی نیست که فرمول Marios 2D یکی از بخش های جذاب و سرگرم کننده این سری از بازی ها به حساب می آید. با کنترل های موجود و پرش از روی موانع بهترین احساس در بازی های ویدئویی کنسول نینتندو از ابتدا تا انتهای نوآوری می باشد و دنیای Soda Jungle یکی از بهترین محیط های ماریو به حساب می آید.

شما در ابتدا با یک زمین پوشیده از چمن شروع به بازی می کنید و سپس به یک کویر، برف و آب خواهید رسید. از همه این ها که دور شویم به Super Mario Odyssey می رسیم که احتمالا بهترین نوع 3D پلتفرمی تا کنون ساخته شده به حساب می آید. بازی New Super Mario Bros. U در این بین از کمبود اصالت رنج می برد و نمی تواند به خوبی دیگر عنوان ها خود نمایی کند. البته این چیزی نیست که بگوییم خسته کننده است.

سرزمین مسطح اخیر رضایت بخش تر از گذشته است و هرگز خسته کننده نمی شود. البته زمانی که در بازی تعیین می شود عجله را به شما می افزاید در حالی که می خواهید سکه ها را جمع آوری کنید یک چالش را کاملا احساس خواهید کرد. با این حال خانه های خیالی از بین خواهند رفت.در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده خواهید کرد.

بازی New Super Mario Bros U Deluxe
تصویر 1: صحنه هایی از بازی

ریمسترهای کنسول Switch آیتم ها و موارد فوق العاده و خوبی را به یک نسخه فوق العاده تبدیل می سازد. کاراکتر Peach می تواند دوبار پرش کند و همچنین لباس خود را به سمت پایین حرکت دهد. کاراکتر Bowsette بسیار عزیز است و Toadette در منوی اصلی به آسانی مشخص می باشد. Mario، Luigi و Toad کمی با مشکلات مواجه می شوند ولی Nabbit بسیار آسان است.

هنگامی که شما بطور ناگزیر Bowser-Spoiler ها را شکست می دهید یک بازی پس از آن باز می شود. ارائه سطوح فوق العاده سخت با ارائه و جمع آوری ستاره های هشت دنیای بازی باز می شود. همچنین از همان ابتدا شما می توانید به چالش های خاصی از جمله جلوگیری از توپ های آتشین برای مقدار مشخصی از زمان و یا سه گانه پریدن برای دست یابی به سکه انجام می شود. Luigi می تواند بلند تر پرش کند ولی کند تر است این موضوع برای صرف جویی در زمان مفید نمی باشد.

در نهایت بازی New Super Mario Bros U Deluxe

NSLU یکی از بخش های مهم بازی به حساب می آید که هر بازیکنی می تواند به دلیل چالش های جذاب از آن لذت ببرد. با وجود گذشت مدت طولانی ای از انتشار این سری بازی هنوز جذابیت فوق العاده آن حفظ شده و New Super Mario Bros. U Deluxe هنوز در این سری بازی ها به خوبی ظاهر شده است. با این حال باید بگویم دوران Mushroom Kingdom بیش از حد گذشته و هم چنان جذابیت آن حفظ شده است.

تمامی علاقه مندان به بازی New Super Mario Bros U Deluxe می توانند از هم اکنون این عنوان را بر روی کنسول nintendo switch تجربه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی New Super Mario Bros U Deluxe به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • بسترهای نرم افزاری احساس خوبی را نسبت به گذشته دارند
  • برخی موانع و سطوح نوآورانه است
  • پس از پایان اصلی جذابیت از بین نمی رود
نکات منفی
  • هیچ چیز مهمی برای ارائه کسانی که بازی NSLU را در Wii U ارائه دهد نیست

خرید کنسول نینتندو سوئیچ نئون آبی قرمز Nintendo Switch

2 thoughts on “نقد و بررسی بازی New Super Mario Bros U Deluxe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 7 =