بازی Strange Brigade در سبک تیراندازی، دشمنان اسطوره ای مختلفی را به نابودی می کشد. البته علاوه بر مبارزه با دشمنان، معماهای گوناگونی بر سر راه بازیکن قرار می گیرد. این ماجراجویی به صورت گسترده وجود دارد و موضوع زامبی توانسته باری دیگر برای بازیکنان جذاب و لذت بخش ظاهر شود. این بازی در تاریخ 6 شهریور 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه شد. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا می شوید.

xbox1      pc        ps4      بازی Strange Brigade  


سازندگان بازی Strange Brigade

کمپانی انگلیسی Rebellion Developments از 25 سال پیش کار خود را آغاز کرده و هم اکنون در توسعه و انتشار بازی Strange Brigade تلاش فراوان به عمل آورده است.

گیم پلی بازی Strange Brigade

راهپیمایی، شکار و تلاش در بازی Strange Brigade از طریق ویرانه های باستانی مسیر سفر را لذت بخش می نماید. جنگل های ناشناخته، با زامبی ها، سحر و جادو آمیخته می شود. با اینکه شما در این سفر واقعا لذت خواهید برد ولی متاسفانه مشکلاتی نیز در آن وجود خواهد داشت. در تصویر شماره 1 صحنه ای جادوگری و نابودی دشمنان از این طریق را مشاهده خواهید کرد.

بازی Strange Brigade
تصویر شماره 1: صحنه ای از جادو و نابودی دشمن

بازی تیراندازی مورد بحث ما از دید سوم شخص جریان دارد و پایه و اساس آن به صورت یک کادر از مومیایی های متحرک و افسانه های Minotaur می باشد. ماموریت شما این است که روح دشمنان را تسخیر کنید تا روح ملکه هزار ساله در سراسر منطقه حضور داشته باشد.

خدمتکاران شما، در چهار دسته خشن و هر کدام با مهارت و داستان جداگانه ای درون بازی وجود دارند. به عنوان مثال: Gracie به سختی صحبت می کند و او در این گروه نقش یک انسان قدرتمند را ایفا می نماید. کاراکتر Frank یک رهبر با تجربه به حساب می آید.

دو زوج جادوگر و ساحر عبارتند از: Archimedes در سبک کلاسیک و Nalangu یک نژاد پرست. عناصر مختلفی در این بازی به صورت خنده دار وجود دارد تا سرگرمی را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

تنظیمات در بخش های پیشرفته تر مسلما سخت تر از حالت پایه می باشد و از همین رو بازیکنان با تجربه تر از آنها بهره می برند. Gun Play بازی بسیار ساده است. دشمنان یا به صورت تک یا به صورت گروهی به گروه بازیکنان حمله می کنند. تله ها و معماها را به صورت منطقی احساس می کنند و طبیعت به آنها کمک می کند تا هرج و مرج ناشی از دشمنان را کنترل نمایند.

هنگامی که هدست به گوش گذاشته اید و صدای فریادهای ترسناک از این طریق شنیده می شود، شما مسئولیت نجات دوست خود را به عهده دارید و آنها به شما اعتماد می کنند که با شنیدن صدای فریادشان به کمک آنها بروید.

در کنار گسترش تله ها و موانع در سراسر مرحله ها، مجموعه ای از پاداش ها و تشویق ها نیز وجود خواهند داشت. در هر صورت شما باید هم تله های موجود و هم پاداش ها را به خوبی مدیریت نمایید. البته راه حل های مختلفی برای هدایت و کنترل دشمنان وجود دارد.

در حالی که مناطق موجود در بازی محدود است ولی تغییرات  جالبی درون بازی اتفاق می افتد که آن را از حالت یکنواختی خارج می کند. منطقه های خشک کویری و فضاهایِ نبردِ بزرگِ غارهایِ یک آرامگاهِ باستانی، به شما امکان نبرد در گذرگاه های کشیده در کنار شعله های افقی را می دهد.

پایان هر ماموریت می تواند 10 ساعت طول بکشد و این موضوع واقعا بازیکنان را خشنود می نماید. بازیکنان می توانند هر یک از شخصیت ها، اقلام و لوازم مختلف را با طعمه ای که در مسیر به دست می آورند خریداری کنند. همه آنها یک نیروی جادویی دارند که در طول بازی یاریشان خواهد کرد. در تصویر شماره 2 صحنه ای از بازی رویت می شود.

بازی Strange Brigade
تصویر شماره 2: صحنه ای از بازی Strange Brigade

وسایل دیگری مانند سلاح های پیشرفته برای کمک و هماهنگی بیشتر با تیم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

موسیقی و گرافیک بازی Strange Brigade

بازی Strange Brigade در بخش گرافیک به خوبی طراحی شده و جزئیات درون آن به صورت دقیق لحاظ گشته است. از همین رو می توان گفت این بخش مطلوب و رضایت بخش حساب می شود.

موسیقی متن بازی بر اساس موضوع ترسناک آن کمی خوفناک طراحی شده و صداگذاری های اغراق آمیز می تواند به ترس بیشتر بازیکنان بیفزاید.

در نهایت بازی Strange Brigade

بازی Strange Brigade در تنظیمات، بخش انتخاب زبان را برای تسهیل بیشتر بازیکنان در نظر گرفته. معماها بسیار ساده و ترسناک طراحی شده اند و هر سلاح درون بازی دارای چندین قابلیت متغیر می باشد. این دنیای غیر واقعی به خوبی می تواند بازیکنان را ساعت ها سرگرم نماید. البته بازی دارای مشکلات فنی اندکی نیز می باشد ولی آنقدر چشم گیر نیست که بتوان گیم پلی خوب آن را نقض کند. این بازی مطمئنا برای تمامی علاقه مندان به ماجراجویی و همکاری به صورت co-op بسیار لذت بخش خواهد بود.

بازی Strange Brigade هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Strange Brigade برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • ماجراجویی و ایده های جذاب
  • بهره بردن از طبیعت در مبارزات گروهی
  • مجموعه مهارت های گوناگون
نکات منفی
  • بازیکن را به دنبال خود جذب نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =