بازی مسابقه ای The Crew در سال 2014 برای اولین بار پا به دنیای Game نهاد. این بازی به صورت جهان باز و رایگان در سراسر ایالات متحده عرضه گشت و توانست طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. سازندگان از همین رو به ساخت نسخه دوم پرداختند و هم اکنون بازی The Crew 2 وارد بازار شد. این بازی اجازه تجربه قایق رانی، خلبانی هواپیما، موتور سیکلت و اتومبیل را به بازیکن می دهد. سیستم عامل های پخش این بازی نیز شامل pc ،ps4 و xbox1 می شود.

pc        ps4       xbox1           بازی The Crew 2


سازندگان بازی The Crew 2

بازی The Crew 2 حاصل همکاری کمپانی معروف Ubisoft و Ivory Tower است. Stephane Beley نیز کارگردانی این بازی را عهده دار بوده. آنها حقیقتا در ساخت این بازی هیجان انگیز، بسیار موفق بوده اند. این بازی برای اولین بار در E3 2017 رونمایی شد و تفاوت بین دو نسخه را به خوبی به بازیکنان نشان داد.

نگاهی به بازی The Crew 2

بازی های مسابقه ای همواره طرفداران پر و پا قرصی دارد و از همین رو باید برای رفع انتظارات بازیکنان دست به خلاقیت های بسیاری زد. بازی The Crew 2 با امکانات جالب و با در نظر گرفتن تعویض وسایل نقلیه در حین مسابقه، تا حد نسبتا مطلوبی توانسته رضایت طرفداران را به خود جلب کند.

شما می توانید با 12 ساعت بازی در حالت تکنفره به مسابقات و فعالیت های مختلف بپردازید. از همین طریق به جمع آوری پول، آیتم های مختلف و ارتقا وسایل نقلیه خود مبادرت نمایید. بعد از مدتی احتمال دیدن آیکون پایان بازی به چشم می خورد. این در حالی است که شما نیمی از رکوردهای بازی را به اتمام نرسانده اید. همچنین شما می توانید آیکون های جانبی را تا پایان مسابقه حفظ نمایید.

The Crew 2 یک بازی بزرگ به حساب می آید و با جهان باز بودن، بخش چند نفره و آیتم های جانبی می توانست به اوج برسد. اما یکی از بخش های مهم و نقاط اصلی بازی که در The Crew 2 رعایت نشده توانایی، تغییر رانندگان مختلف است.

بازی The Crew 2 در بخش آنلاین اجازه امکان جستجو برای یافتن بازیکنان دیگر را می دهد. البته این بازی با تفاوت های بسیاری که نسبت به نسخه پیشین خود دارد همگان را شگفت زده کرده است. بازیکن در اینجا می تواند به صورت آزادانه به جمع آوری آیتم ها و فعالیت های فرعی بپردازد. ساختار غیر خطی بازی و پاداشِ بعد از انجام هر کاری، آن را لذت بخش می نماید.

زاویه جرم و جنایت در بازی The Crew 2 از بین رفته و در عوض کمی از Forza Horizon الهام گرفته است. این بازی در جشنواره خودروهای مسابقه ای در سراسر کشور آمریکا برگزار می شود. شما در اینجا می توانید به ستاره بعدی مسابقات تبدیل شوید.

با اینکه بازی The Crew 2 در رسانه ها می تواند تحریک کننده باشد اما در واقع یک بازی رنگارنگ با پرش های غیر واقعیِ وسایلِ نقلیهِ مختلف در هوا است (شما در این مسابقات شاهد پرش اتومبیل خود از آسمان خراش 20 طبقه یا پرش قایق از سد Hoover خواهید بود).

شما در این بازی ماشین های قدرتمند و پر سرعت بسیاری را مشاهده می کنید. وجود بادهای Hollywood Hills و پرش با موتورهای motocross در کشتی های باربری نیز به چشم می خورد. سازندگان یخبندان و کولاک را در  خیابان ها برای هیجان بیشتر طراحی کرده اند. در این زمان غلظت نیترو افزایش می یابد و رطوبت به هیجان بیشتر بازی می افزاید.

به عنوان یک بازی جهان باز، مسابقات در ناحیه خاصی در جهان یافت و شروع می شود. چالش های کوچکتر را می توانید به آسانی از روی نقشه جهان بیابید. ولی اگر قصد کسب و کار دارید باید بگویم The Crew 2 گزینه های مختلفی را در این زمینه دراختیار شما می گذارد.

تجهیزات و حالت های بازی The Crew 2

تنوع وسایل نقلیه در این بازی به خوبی در نظر گرفته شده و 14 سبک کاملا متفاوت به جذابیت بازی می افزاید. هر زمان که شما از سبکی در بازی خسته شدید می توانید حالت دیگری را برای خود در نظر بگیرید و از آن لذت ببرید. در عکس شماره 1 قایق های موجود در مسابقات رویت می شود.

بازی The Crew 2
عکس شماره 1: قایق رانی در بازی The Crew 2

بازیکن حق تعویض حالت را در بین مسابقات دارد. این مسابقات شامل:

خیابان (مسابقه خیابانی، بی هدف پیمودن، کاویدن در مسابقه و مسابقات طولانی)، Offroad (مسابقات تهاجمی، motocross و rallycross)، حالت آزاد (هواپیما aerobatics، جت و قایقرانی) و (قایقرانی سرعتی، مسابقات پرش از سکوها، ماشین های توریستی و جوایز بزرگ)

با اینکه ممکن است شما در این حالت ها رضایت کافی نداشته باشید اما آنها به خوبی سرگرم کننده می باشند.

اگر تنها طرفدار اتومبیل رانی هستید باید بگویم بازی The Crew 2 شما را به قایقرانی و دیگر مسیرها ترغیب می کند. این موضوع به لطف مکانیک و رنگ و لعاب بازی ایجاد می شود. همچنین می توانید وسیله مورد نظر خود را انتخاب و تا پایان با آن ادامه دهید.

با اینکه بازی امکانات بسیاری را در اختیار بازیکنان قرار می دهد ولی برای رقابت در برخی از قسمت ها نیاز به خرید جداگانه آیتم ها احساس می شود. از همین رو می توانند در رشته های خاص شرکت کنند.

مسیرهای بازی The Crew 2

بازیکن می تواند در تمامی مسیرها رانندگی را تجربه کند. این مسیرها شامل: جنگل ها، بیابان ها، خیابان های اصلی و فرعی، شهرها و روستاها می شود. شما در این بازی یک سفر شگفت انگیز به کشور آمریکا را تجربه خواهید کرد. این موضوع را در عکس 2 شماره مشاهده کنید.

بازی The Crew 2
عکس شماره 2: صحنه های بازی The Crew 2

 

گرافیک و موسیقی بازی The Crew 2

جزئیات در بازی The Crew 2 به خوبی لحاظ گشته و شما می توانید تک تک ساختارهای مختلف شهر ها و غیره را مشاهده نمایید. وجود باد و باران به زیبایی صحنه ها می افزاید. نور پردازی های فوق العاده به ارتفاع نفس گیر ساختمان ها جلایی خاص می بخشد. البته چهره کاراکترها زیاد جالب طراحی نشده ولی مطمئنا بخش گرافیکی بازیکنان را از خود راضی نگه می دارد.

آهنگ های بسیار برجسته ای در طول رانندگی و جهانگردی پخش می شود و همین موضوع یکی از ساختارهای اصلی بازی را شامل می شود.

در نهایت بازی The Crew 2

بازی The Crew 2 در بخش گیم پلی بسیار متفاوت تر از دیگر بازی های مسابقه ای است. امکانات جذاب تر و گزینه های حرفه ای تنظیمات، وجه تمایز آن به حساب می آید. تجربه بازی با موتور Harley Davidson در غروب خورشید و چالش های جذاب مسیر همگی دست به دست هم می دهند تا شما را به خود جذب کنند. البته هوش مصنوعی بازی در بخش تکنفره کمی کسالت بار می شود ولی این موضوع به خوبی در بخش آنلاین و چند نفره جبران می شود.

سیستم عامل های بازی The Crew 2

بازی The Crew 2 در تاریخ 8 تیر ماه 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Crew 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • مکانیک تعویض وسایل نقلیه در بازی بسیار ساده و جالب است
  • تنوع بالای مسابقات اتومبیل رانی که آن را از سایر عناوین متمایز می‌کند
  • دنیای جهان باز وسیع و منسجم همراه با طراحی زیبای مسیرهای مسابقه ای ( جاده‌ها و پیست‌های مسابقات)
  • طراحی زیبای محیط‌های بازی و افکت‌های آب و هوایی
نکات منفی
  • سیستم لوت غیر ضروری بازی
  • عدم طراحی مناسب مناطق شهری و مدل شخصیت‌های بازی

خرید بازی The Crew 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 12 =