بازی The Golf Club 2019 در سبک ورزشی و شبیه سازِ بازی گلف می باشد. گلف یک بازی ورزشی در فضای آزاد است و در آن بازیکنان بطور فردی یا تیمی به وسیله چوب های گوناگون توپ گلف را درون سوراخی در زمین می اندازند. بازیکنان برای دریافت مدرک فدرال اکسپرس در تور PGA باید تمام تلاش خود را انجام دهند. مسابقات این بازی در دوره های معروفی مانند TPC بوستون، TPC Sawgrass و … رخ می دهد. این بازی جذاب و دوست داشتنی بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا از جزئیات گیم پلی آن مطلع شوید.

pc        بازی The Golf Club 2019  


سازندگان بازی The Golf Club 2019

کمپانی HB Studios در ساخت و توسعه بازی The Golf Club 2019 تلاش فراوان به عمل آوردد و شرکت 2K Games به انتشار این بازی پرداخت. شرکت 2K Games از 13 سال پیش به انتشار بازی های ورزشی و محبوب در بین بازیکنان انجامید.

گیم پلی بازی The Golf Club 2019

دو بازی اول Golf Club توانایی جذب بازیکنان را داشت ولی آنها فاقد مجوز Official PGA Tour بودند. هم اکنون استودیو HB Studios بازی جدیدی را به صورت جامع تر و کامل تر در دسترس بازیکنان قرار داده است. همچنین کنترل نوسانات و توجه به جزئیات کوچک به بهبود و لذت بخشی بازی کمک می کند.

بازی The Golf Club 2019 برای تمامی علاقه مندان به ورزش گلف طراحی شده و سازندگان سعی خود را بر این گذاشته اند که بتوانند توجه همگان را جلب نمایند. همانطور که می دانید بازی گلف به وسیله چوب های بلندی توپ را به حفره های درون زمین هدایت می کند.

بازی از سیستم شخصی سازی پشتیبانی می کند و شما می توانید شخصیت خود را از صفر تا صد بسازید و هر لباسی را که می خواهید به سلیقه خود انتخاب نمایید. شما در بازی The Golf Club 2019 می توانید مسابقات دلخواه خود را کاملا با سلیقه خود به سرعت در عرض چند ثانیه طراحی کنید. همچنین می توانید مسابقات، تورنومنت ها و تورهای موجود در بازی را به سبک خود ویرایش کنید و به مسابقه بپردازید. در عکس شماره 1 کاراکتربازی را در حین انجام مسابقه مشاهده می کنید.

بازی The Golf Club 2019

بازی The Golf Club 2019 شش دوره دنیای واقعی را برای این بازی به ارمغان می آورد. از جمله آنها می توان به TPC Sawgrass و TPC Scottsdale اشاره کرد. دوره های مجاز، به حالت حرفه ای PGA Tour می پردازد و این بخش شامل دوره های داستانی پر شکاف می باشد.

بخش مشهور شماره 17، TPC Sawgrass در میان آفتاب فلوریدا می درخشد. هر بازیکنی مطمئنا نفس خود را حبس می کند تا به فضای سبز محیط آسیبی وارد نشود.

شماره 16 در TPC Scottsdale فضای سبز بسیار بزرگ ورزشگاه و جمعیت عظیم را به نمایش می گذارد. مسابقات Shriners در TPC Summerlin لاس وگاس مانند دنیای واقعی طراحی شده و به خوبی علاقه مندان را به خود مشتاق می نماید.

اگر شما یک نسخه از سری بازی های Golf Club را تجربه کرده باشید مطمئنا این عنوان نیز برایتان آشنا خواهد بود. The Golf Club 2019 یک بازی خوب، (مخصوصا هنگام بازی در غروب خورشید با لکه های نور متساعد از لبه های ابرها) و مطمئنا لذت بخش خواهد بود.

با این سطح از واقع گرایی، عمق و جزئیات آن و سایر جنبه ها چندان حرفه ای به نظر نمی رسد. در نتیجه حالت حرفه ای PGA Tour بازی The Golf Club 2019 به دلیل محدودیت های خاص، کامل نمی باشد. در صورتی که در حالت واقعی ورزش گلف، شش حالت به همراه 32 رویداد اتفاق می افتد. گرچه دوره های بازی متنوع و چالش برانگیز می باشد ولی ما از حالت PGA Tour توقع بیشتری داشتیم.

همانطور که از طریق PGA Tour پیشرفت می کنید بازیکن های خود را افزایش می دهید و گزینه های سفارشی سازی جدیدی مانند لباس ها و باشگاه ها را باز می کنید. شما پس از برنده شدن موارد مرتبط به بازی را می توانید بگشایید و از برندهای معروف در دنیای واقعی مانند Under Armour بهره بگیرید.

در حالت چند نفره بازیکنان قادر نخواهند بود کاراکترهای خود را تنظیم نمایند از همین رو همه در زمین بازی به صورت یکسان به بازی می پردازند. در قسمت شخصی سازی، خطوط، جزئیات دقیق و رنگ موی صورت کاراکتر را نیز می توانید تنظیم نمایید. همچنین سایه های رنگ پوست هم قابل تنظیم می باشد. جزئیات بسیار زیاد و جالبی در این بخش وجود دارد که مطمئنا بازیکن را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

مکانیک گیم پلی این بازی بسیار چالش برانگیز و جذاب می باشد. زیرا شما باید سرعت و جهت مناسب را به جایی که می خواهید هدایت کنید. یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین قسمت های مربوط به گلف، ایجاد عکس های در حال حرکت می باشد که در واقع آنها به موفقیت شما می افزاید.

این بازی به طور خودکار باشگاه ها را توصیه می کند و زوایای مختلف را به نمایش می دهد. توپ ممکن است همیشه به جایی که شما آن را می خواهید نرود، اما همیشه می توانید شکست خود را به صورت منطقی بپذیرید و برای بهبود آن تلاش کنید.

بخش چندنفره و آنلاین بازی لذت بخش و جذاب می باشد و به شما امکان این را می دهد برای اولین بار حالت Alt-Shot را علاوه بر موارد استاندارد مانند Stroke و Match بازی کنید.

گرافیک و موسیقی بازی The Golf Club 2019

صداگذاری در این بازی یکی از بخش های کاملا موثر و تاثیر گذار بازی محسوب می شود. صداگذاری پرندگان، صدای زیبای انعکاس کوه در کنار گرافیک جذاب و مشاهده منظره های بی نظیر از جمله: دریاچه ها، جنگل ها و کوه ها وجه ای کم نظیر در بخش موسیقی و گرافیک بازی به ارمغان آورده است. در عکس شماره 2 مناظر بازی به خوبی دیده می شود.

بازی The Golf Club 2019

انیمیشن های درون بازی به خوبی طراحی شده اند به طوری که تمامی جزئیات در آن برای ورزشکاران گلف آشنا خواهد بود. زاویه های قرار گیری کاراکترها کاملا طبیعی و بی نقص می باشد. البته برخی از صحنه های تکراری باعث خستگی بازیکن ها می شود. بازیکنان همچنین می توانند دوره های موفقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

و در نهایت بازی The Golf Club 2019

بازی The Golf Club 2019 مطمئنا تمام طرفداران ورزش گلف را برای یک چالش جدید آماده می کند. همانطور که در بالا راجب بازی گفتیم، این عنوان یکی از بازی های سرگرم کننده و لذت بخش در نوع خود می باشد. این نسخه بهبود یافته در سری بازی های Golf Club به حساب می آید. با اینکه این بازی بی ایراد نمی باشد ولی به خوبی توانسته نظر بازیکنان علاقه مند را به خود جلب نماید.

بازی The Golf Club 2019 در تاریخ 6 شهریور 97 بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Golf Club 2019 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • پاداش های منصفانه
  • بسته های گوناگون کمک می کند تا همه چیز جالب و متنوع باشد
  • مجوز PGA Tour بازی را معتبر می سازد
  • صداگذاری و گرافیک طبیعی
نکات منفی
  • تفسیرها در حین مسابقات غیرواقعی می باشد
  • برخی از انیمیشن ها به خوبی طراحی نشده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =