بازی The Inpatient یکی از عنوان های ترسناک پلتفرم psvr به حساب می آید. این بازی تمام تلاش خود را می کند تا بازیکن را در یک فضای ترسناک و مخوف قرار دهد. همچنین این بازی بر روی موتور Unreal Engine طراحی شده و البته از لحاظ روانشناختی بر روی احساسات بازیکنان تاثیر بسزایی می گذارد. این بازی در سال 2018 (3 بهمن 96) بر روی بستر ps vr عرضه شد.

بازی The Inpatient            


سازندگان بازی The Inpatient

کمپانی Supermassive Games و Sony Interactive Entertainment با همکاری یکدیگر بازی هیجان انگیز The Inpatient را منتشر نمودند. همچنین کمپانی Supermassive Games  بازی معروف و هیجان انگیز Bravo Team را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده و این بازی هم در بستر psvr قابل اجرا می باشد. در ادامه مقاله با ساخته این شرکت ها بیشتر آشنا خواهید شد.

کمی درباره بازی The Inpatient

شما در بازی The Inpatient به عنوان کسی بازی می کنید که حافظه اش را از دست داده است. در ابتدای بازی قبل از حضور در آسایشگاه معروف Blackwood، می توانید جنسیت و رنگ پوست خود را انتخاب نمایید. شما در یک روز برفی در ماه فوریه سال 1952 روی یک صندلی چرخ دار چشمتان را باز می کنید. در آن هنگام پزشکی بالای سر شما به صورت مرموزانه ای ماجرای حافظه شما را بازگو می نماید. شما در آن هنگام متوجه ضعف های حافظه خود می شوید. در عکس شماره 1 صحنه را مشاهده خواهید کرد.

بازی The Inpatient
عکس شماره 1: صحنه هایی از بازی The Inpatient

شما بعد از آن به اتاق خود رفته و هم اتاقیتان را می بینید. در یک محیط رقت انگیز با کابوس های آزاردهنده شب (با رنگ های آبی، سبز و قرمز) و روز را سپری می نمایید.

شما بین دردناک ترین خیالات یک بیمار گُنگ قرار می گیرید و برای حرکت در این مسیر عذاب آور می توانید ازDualShock 4  و یا از دو move controller استفاده نمایید.

این بازی با DualShock 4 به راحتی قابل اجرا می باشد ولی برای قرار گیری واقعی تر در محیط، بهتر است ازmove controller  استفاده کنید. نکته مهم اینجاست که شما هنگامی که می خواهید به عقب راه بروید واقعا دچار عذاب خواهید شد.

بازی به شما امکان آشنا شدن با محیط را می دهد. زیرا مدت زمان زیادی را در محیط اتاقتان می توانید سپری کنید. هنگامی که شما به زندگی عادی در اتاقتان عادت کرده اید می بینید که دیگر پرستاری برای مراقبت از شما نمی آید و جیغ های وحشتناک و زجه های ترسناک به جای مکالمات انسان ها شنیده می شود.

شما در ابتدا با هیولاهای ترسناک رو به رو می شوید و هر بار که از خواب می پرید با آشفتگی خود و هم اتاقیتان رو به رو خواهید شد. در آن زمان با تمامی حس های وحشت زده، بیماریِ حافظهِ شما عذابی مضاعف بر رویتان وارد می نمایید. در عکس شماره یک تصویر یک پرستار را می بینید.

بازی The Inpatient
عکس شماره 2: کاراکتر پرستار

با تمام ترسی که در وجود خود حس می کنید باید در راه روهای ترسناک تیمارستان قدم بگذارید. این در حالی رخ می دهد که شما هر لحظه ترس حمله موجودی عجیب را دارید. بازی در این بین از صدا گذاری بیماران استفاده می کند و صداهای درونی و بیرونی را به شما انتقال می دهد. صدایی مرموز به گوش می رسد و شما هر لحظه به دنبال منشا آن می گردید ولی با گذشت زمان منشا صدا را نزدیکتر از آنچه که فکر کنید نزدیک می یابید.

سیستم وحشت بازی Until Dawn را با المان های VR ترکیب می نماید تا درجه وحشت را تا حد بالایی ارتقا دهد. شما در لحظه لحظه بازی دنبال نقطه اتکا برای دنبال کردن آن می باشید. البته این بازی تقریبا 2 ساعت طول می کشد ولی تجربه دو باره و حتی سه باره آن از جذابیت بالایی برخوردار است.

The Inpatient فقط یک Until Dawn نیست. بلکه یک عنوان مستقل است که به اصول خویش پایبند می باشد و یکی از قدرتمند ترین بازی های ژانر ترسناک در کنسول  PS4است. بازی The Inpatient به جای اینکه شما را برای جست و جو روانه گوشه و کنارهای تاریک کند شما را به این فکر می اندازد که چه ممکن است در آنجا پیدا کنید .

در نهایت بازی The Inpatient

بازی ترسناک و هیجان انگیز The Inpatient به بازیکن لایه های ترس را با ظرافت و هوشیاری القا می کند. بازیکنانی که می خواهند ترس را با کیفیت و صداگذاری فوق العاده تجربه نمایند هم اکنون می توانند این بازی را بر روی کنسول ps vr خود به اجرا درآوردند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Inpatient برای من، گروه croocgame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.



نکات مثبت
  • ترسناک و فریبنده
  • کاراکتر بازی رازهای خود را برای شما آشکار می نماید.
  • گزینه تشخیص صدا به ویژگی های همه جانبه بازی اضافه شده است
  • ترس ها بسیار با ظرافت وارد می شوند



نکات منفی
  • جنبش کم عمق، غوطه ور شدن در بازی را قطع می کند.

خرید بازی The Inpatient برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =