بازی The Swords of Ditto یک ماجراجویی متفاوت را در مسیری پر از مبارزات، برایتان به ارمغان می آورد. همچنین این بازی در سال 2018 بر روی پلتفرم های pc و ps4 منتشر شد. این بازی سرشار از زیبایی و خطرات مختلف می باشد. شما مسئولیت اکتشاف داستان های مختلف را به صورت قهرمانانه بر عهده دارید. در ادامه مقاله با این بازی جالب بیشتر آشنا خواهید شد.

pc          ps4         بازی The Swords of Ditto


سازندگان بازی The Swords of Ditto

بازی The Swords of Ditto  توسط استودیو Onebitbeyond و شرکت آمریکایی Devolver Digital طراحی و عرضه شده. این شرکت 10 ساله آمریکایی، بازی هایی مثل Shadow Warrior، Strafe و Reigns را در کارنامه خود ثبت کرده است.

نگاهی به بازی The Swords of Ditto

بازی The Swords of Ditto یک ماجراجویی منحصر به فرد، به سمت مبارزه با Mormo –شیطان-  را نمایش می دهد. سیاه چاله های ترسناک در سراسر مسیر وجود دارد. شما در این مسیر خطرناک عبور می کنید و به نابودی شیطان می پردازید و شما به طور کلی وظیفه تکامل قهرمان خود را در بازی به عهده خواهید داشت. نکته بعدی اسلحه بازی است. شمشیر سحر آمیزی، برای مبارزات در دستان شما قرار می گیرد.

هر کدام از ماجراجویی ها، به تنهایی به یک افسانه ختم می شود.

سلاح های موجود برای نابودی Mormo و لشکر شیطانیش، تنها یک شمشیر و یک کمان خواهد بود. همچنین شما باید از وسائلی که به دست می آورید در تجهیز کاراکتر بازی به کار بگیرید تا قهرمان شما توانایی کافی برای نابودی شیطان را داشته باشد. شما در بازی به صورت آزادانه نوع مباره خود را انتخاب خواهید کرد. این یعنی هم می توانید از مسیر چالش های فرعی عبور کرده، سپس به مبارزه با Mormo بپردازید و هم اینکه از همان ابتدا با Mormo رو به رو شوید و از امکانات مسیر، بی بهره بمانید.

بازی The Swords of Ditto را می توانید به صورت تکنفره یا Co-op با دوستان خود تجربه کنید. این بازی کاراکترهای بسیار جالب را شامل می شود. لذت همراهی در این سفر مهیج، با دوستان مطمئنا جذابتر خواهد بود. همچنین تغییر دینامیک بازی به میزان قابل توجهی تغییر می کند. دشمنان در این قسمت قوی تر ظاهر می شوند و نیاز به رویکرد تاکتیکی بیشتری در این بخش خواهید داشت.

بازی The Swords of Ditto از تصاویری کارتونی تشکیل شده و با پازل های ساده اما چالش برانگیز همراه می باشد. بازی در شهر عجیب و نفرین شده ای جریان دارد. وجود مغازه ها، غارها و خانه های پر از کاراکترهای جالب  به نمایش گذاشته شده. بعضی از این کاراکترها تنها چند گفتگو تکراری را به اشتراک می گذارند. بعضی دیگر، به دنبال کلید برای باز کردن زندان ها در نقاط دیگر نقشه هستند. حس اینکه در سراسر نقشه نقاطی برای اکتشاف وجود دارد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بازی The Swords of Ditto
صحنه بازی

حلقه اصلی هر بازی به این صورت می باشد، بیدار می شوید، شمشیر را از محل استراحت خود برداشته و برای قهرمان شدن حرکت می کنید. اسباب بازی های افسانه ای در مسیر، برای از بین بردن تبهکاران مورد استفاده قرار می گیرد. این را بدانید اگر در نبرد با Mormo پیروز شوید، برای 100 سال در صلح به زندگی ادامه می دهید. اما اگر قبل از او بمیرید، او 100 سال زنده خواهد ماند.

بازی The Swords of Ditto به صورت مکانیکی، ساده طراحی شده اما وجود دشمنان و مبارزه با آنها، چالش های بزرگی هستند که از آن لذت خواهید برد. هر دشمن یک راه منحصر به فرد برای حمله یا دفاع دارد، همچنین در یادگیری نوع مبارزه در مسیر، شما را یاری خواهد کرد. بعضی از هیولاها زمانی که در آتش قرار می گیرند تنها آسیب می بینند یا برخی دیگر بعد از چند حمله نابود می شوند. برای یادگیری این مسائل، زمان زیادی صرف خواهد شد اما در اتمام مبارزه احساس رضایت بیشتری خواهید کرد.

پازل های زندان نیز نسبتا ساده و جذاب هستند. بعضی از آنها دارای سوئیچ های رنگی می باشند که اتاق را به طور کامل تنظیم می کنند و مسیر شما و دشمنان را تغییر می دهد. بعضی از اتاقها صرفا شامل کشتن تمام دشمنان می شود. وجود نورهای جالب در این فضا همه چیز را لذت بخش خواهد کرد.

اشکالات بازی The Swords of Ditto

بازی The Swords of Ditto بدون موضوع بوده و یک محدودیت زمانی برای هر قسمت بازی تعیین می شود. همچین تکمیل ماموریت ها، زمان زیادی را از شما می گیرد که این موضوع اکتشاف دقیق تر را مشکل می کند. البته شما به وسیله جمع آوری برخی آیتم ها می توانید مقداری زمان را به عقب بیندازید.

گرافیک و موسیقی

گرافیک بازی بسیار زیرکانه طراحی شده، زیرا با وجود سادگی و بافت های کارتونی، پر از حرکات جالب و دقیق می باشد. این موضوع باعث شده تا احساس رضایت را به بازیکن منتقل کند. موسیقی متن نیز به زیبایی پرداخت شده و کمی حال و هوای بازی های قدیمی را به بازیکن منتقل خواهد کرد.

حرف آخر درباره بازی The Swords of Ditto

بازی The Swords of Ditto با تمام ساده بودن، پیچیدگی های عمیقی را شامل می شود. به جز محدودیت زمانی و چند نکته کوچک دیگر، این بازی، کم نقص به شمار می رود. همچنین این بازی در کنار یک دوست ساعت ها بازیکن را به خوبی سرگرم خواهد کرد.

بازی The Swords of Ditto هم اکنون بر روی پلتفرم های pc و ps4 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Swords of Ditto برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =