Call Of Duty: Black Ops 4 تغییرات بزرگی را با تمرکز تاکتیکی بیشتر انجام می دهد

کمپانی Treyarch برنامه های بزرگی برای ورود به سری جدید Black Ops دارد. به نظر می رسد بیشترین تمرکز خود را بر روی طراحی بخش چند نفره و زامبی گذاشته. همچنین به وسیله مجموعه ای از ماموریت های انفرادی قصد دارد جذابیت Royale Battle را به Call of Duty برساند. این بازی با افزودن سلاح های بیشتر، مبارزات جذاب تری را برای بازیکنان فراهم می آورد. بازی Black Ops 4 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در حال ساخت است. در ادامه با این تغییرات جالب بیشتر آشنا خواهید شد.

pc     ps4    xbox1      بازی Black Ops 4


یکی از بزرگترین تغییرات در Black Ops 4، بازگشت به گیم پلی چند نفره مبتنی بر اسطوره های سنتی است. با وجود افزایش بخش گروهی، بازی با سرعت بالایی اجرا می شود. البته برخلاف سال های گذشته بخش داستانی در بازی وجود ندارد. با این حال، بسیاری از ویژگی های نسخه های قبلی Black Ops در سری جدید هنوز وجود خواهد داشت. تنها جایی که کاربران می توانند به صورت تک نفره به تجربه Black Ops 4 بپردازند، قسمت زامبی می باشد. در این قسمت به جای بازی با دوستان، می توان با هوش مصنوعی به ادامه مراحل پرداخت. به علاوه، لحظات هیجان انگیزی مثل مبارزه با تعداد محدودی از حیوانات نیز به چشم می خورد.

بازی همراه با سیستم Pick 10، به شما امکان سفارشی سازی سلاح ها را می دهد. به علاوه سازندگان health و نگهداری شما بر روی زمین را تغییر داده اند تا تجربه تاکتیکی بیشتری را کسب کنید. همچنین زمان مناسب برای درمان را به اختیار خودتان می گذارند. این باعث می شود که تصمیمات آگاهانه شما بهینه شود. صحنه هایی از بازی در عکس شماره یک برای شما به نمایش گذاشته شده است.

بازی Black Ops 4
عکس شماره 1: صحنه هایی از بازی Black Ops 4

مینی نقشه ای در گوشه تصویر، فاصله ی اندکی دور تر از شما را نشان می دهد. این به معنی آن است که در هنگام حرکت، بیشتر نقشه عمیقا کور می باشد.

بنا به شایعات، بخش Battle Royale به نام Blackout در بازی وجود دارد. البته هیچ گونه اطلاعات موثقی در این زمینه وجود ندارد.

موضوع شایانی که نظر من را در بخش تغییرات جلب کرد، وجود متخصصان بیشتر در بازی Black Ops 4 نسبت به 3 Black Ops بود. کاراکترهای منحصر به فرد با توانایی بالا، در زمان مناسب در یک مبارزه ظاهر می شوند. این موضوع باعث وابستگی بیشتر بازیکنان به یکدیگر شده، این در حالی است که آنها باید آگاهی بیشتری نسبت به متخصصان تیم دیگر داشته باشند. در طول چند بازی، حرکت دشمن ها بر شما آشکار می شود. این یک تغییر خوب در مقایسه با اکثر بازی های چند نفره COD بود. زیرا دیگر بازی ها در این ژانر، یک روش تاکتیکی را تکرار کرده اند ولی در مورد Black Ops 4 اینطور نخواهد بود.

Vonderhaar -سازنده بازی Black Ops 4- گفت: با افزودن کار تیمی به بازی، باید زمان بندی دقیق تری برای مبارزات در نظر گرفته شود.

مدیر اجرایی Treyarch می گوید: زمانی که ما تصمیم به ساخت این بازی گرفتیم، به هیچ عنوان به طراحی یک بخش داستانی همانند چیزی که پیش از این در دیگر نسخه ها وجود داشت فکر نکردیم. مانند ساخت هر بازی دیگر، ما در طول طراحی این عنوان، ایده های متفاوتی را امتحان کردیم. گاهی اوقات این ایده ها عملی نمی شوند و همزمان که روند ساخت ادامه پیدا می کند، شما به ساخت بهترین آن ها ادامه می دهید و چیزی که در Black Ops 4 شاهد آن هستیم، حاصل همین تفکر است.

منابع مختلفی، دلیل حذف بخش داستانی از Black Ops 4 را کمبود وقت دانسته اند. اما تیم سازنده این نظریه را رد کرده و در ادامه گفته: دلیل کنار گذاشتن بخش داستانی بازخورد کاربران سری Call of Duty در طول سال های اخیر بوده است.

سرعت بسیار خوب به همراه افزودن بخش Battle Royale باعث هیجان بازیکنان شده است.

حرف آخر درباره بازی Black Ops 4

طبق گفته سازندگان Black Ops 4، محتوای زیادی برای این بازی در راه است. همچنین آنها امیدوارند بازی سالهای طولانی مورد پسند بازیکنان قرار بگیرد. به علاوه تعدادی تنظیمات جدید، مثل jetpack و exo-suits باعث خوشحالی بازیکنان بعد از چند سری بازی خوشایند از این عنوان شده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله قرار دهید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 3 Gold Edition

2 thoughts on “تغییرات جدید بازی Black Ops 4

  1. رضا says:

    کالاف دیگه قدرت گذشته رو نداره به نظر من بهترین نسخه ای که دادن همون کالاف دیوتی ٢ بوده که هنوزم هست و خواهد بود به نظرم اونو اگه بهینه کنن بیشتر از این نسخه های جدیدشون فروش میکنه

    • گل ناز گل آور says:

      ممنون از نظر شما و امیدوارم سازندگان باز هم بتوانند توجه بازیکنان را به خود جلب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =