کمپانی Ubisoft طی نشست خبری در E3 2018 در خصوص بازی Beyond Good & Evil 2 اطلاعاتی را در اختیار بازیکنان قرار داد. این کمپانی با نمایش یک تریلر، بسیاری از ابهامات ذهنی بازیکنان را رفع کرده و به سوالات پیش آمده پاسخ گو داد. همچنین یک نسخه نمایشی قسمت هایی از گیم پلی بازی را هویدا نمود. انجام این بازی به صورت co-op توجه همگان را برانگیخت. در ادامه مقاله به بررسی بخش های مختلف این ویدیو می پردازم.

 Beyond Good & Evil 2          E3 2018


 

نسخه نمایشی بازی Beyond Good & Evil 2 در معبدی زیر زمینی آغاز می شود و بازیکن را به نبرد دعوت می کند. هر کاراکتر برای مبارزات خود به یک سلاح (شمشیر) مجهز خواهد شد. البته وجود تفنگ، سپر انرژی و یک جت پک به چشم می خورد. بازیکن می تواند تمامی ابزارهای خود را تقویت کرده و ارتقا بخشد.

شما برای آسیب رساندن به دشمن و بهبود سلامت خود باید کنترل سرعت را حفظ کنید. همچنین شما برای مشاهده و بررسی محیط اطراف، دوربین کوچکی در اختیار دارید (البته ما از مکانیک دقیق دوربین در بازی اصلی اطلاعی نداریم).

تاثیر تریلر بازی Beyond Good & Evil 2

در ویدیو نشان داده شده مکانیک اولیه صدا تاثیر عمیقی را بر روی بازی سوم شخص ما نمی گذارد ولی انواع مختلف مانورهای رزمی را به نمایش می کشد. همچنین ما برای تضعیف دشمنان می توانیم از طریق جدا نمودن آنها این امکان را فراهم سازیم.

تیراندازی های دقیق با استفاده از جت پک ها می تواند مسیر را برای پیروزی شما هموار سازد. همچنین جت پک ها این امکان را به شما می دهند که اطراف میدان نبرد را بررسی کرده و تمامی مسیرها را بسنجید. شما با استفاده از برخی ابزارها می توانید سپر دشمنان را نابود سازید.

هنگامی که کاراکتر میمون را در تریلر بازی مشاهده کردیم متوجه شباهت بعضی از اتفاقات بازی با نسخه پیشین خود شدیم.

شما می توانید در بازی Beyond Good & Evil 2 زندانیان را از مرکز پلیس فراری دهید و برای گزینه های دیگر استخدام کنید. با این حال، مسائل عمیق تری در بازی بر عهده شما خواهد بود که مورد بحث قرار گرفت. در عکس شماره 1 صحنه هایی از این بازی را مشاهده می کنید.

بازی Beyond Good & Evil 2
عکس شماره 1: صحنه هایی از بازی Beyond Good & Evil 2

بازیکنان پس از همکاری در زیر زمین معبد به سمت بیرون رفتند و وسایل نقلیه مورد نیاز خود را سوار شدند. جنگنده فضایی و موتور سیکلت پرنده از جمله وسایل نقلیه در دسترس بود. با استفاده از آنها وارد شهر Ganesha می شوند و با معماری زیبا و دلنشین محیط روبرو گردند.

بازیکنان مسیرهای گوناگونی را طی کردند سپس موتور سیکلت های خود را خاموش و با جت پک ها مسیر را ادامه دادند. همچنین با بررسی مراکز پیش رو به اهداف خود می رسند. از جمله این مراکز می توان به مغازه ها، ایستگاه های پلیس و بانک اشاره کرد.

بازی Beyond Good & Evil 2 قابلیت شخصی سازی کشتی های موجود را دارا می باشد. از طریق منویی که بازی در اختیار بازیکن قرار می دهد بازیکن می تواند به زیبا سازی کابین ها، بال کشتی و موتورها بپردازد. البته سلاح های دیگری  نیز می توان به بازی افزود.

بخش سفارشی سازی باعث می شود هیجان بازیکن برای ساخت دنیایی زیباتر به صورت ویژه لذت بخش تر باشد. البته پخش شدن موسیقی هایی در برنامه های رادیویی از جذابیت خاصی برخوردار می باشند.

محیط و دنیای بازی Beyond Good & Evil 2

سازندگان، نقشه بازی Beyond Good & Evil 2 را به نمایش گذاشتند و ما هم اکنون متوجه واقعی نبودن آن در دنیای بازی شدیم. در اینجا زاویه دوربین به صورت ثابت قرار گرفته و به وسیله بزرگنمایی می توانیم آیکون ها را باز کنیم و ماموریت ها و شهرها و مسیر های مختلف را بیابیم. با توجه به این بزرگنمایی می توانیم به وسعت این نقشه و جغرافیای آن پی ببریم. شهاب سنگ ها و موجودات hybrid بخش قابل توجهی از روایت بازی را شامل می شوند.

هنگامی که از نقشه دور و دورتر شدیم، صحنه نمایش از قاره به سیاره تبدیل گشت سپس منظمومه شمسی و قمرها پدیدار شد. در این هنگام صفحه نمایش ثابت و دیگر دورتر نگشت. بازیکنان به فضای بی نهایت پرواز کردند و در آنجا نسخه نمایشی به پایان رسید.

بازی Beyond Good & Evil 2 به صورت جهان باز و غیر خطی طراحی شده و یکی از اهداف اصلی کمپانی Ubisoft ایجاد خط مشی قوی برای ماجراجویی جذاب در طول داستان بازی می باشد.

تریلرهای سینمایی که تاکنون دیده ایم سفر یک خدمه فضایی (شامل Pey’j از بازی پیشین خود و نسخه جوانتر Jade به عنوان دشمن آنها) را نشان می دهد. در انتهای مسیر بعد از تمام ماجراجویی ها به دروازه ای به نام Moksha می رسیم.

شما می توانید در بازی Beyond Good & Evil 2 شخصیت خود را بسازید. همچنین خدمه و گروه خود را ایجاد و به وسیله ماجراجویی به هدف خود برسید.

کمپانی Ubisoft اعلام کرد کسانی که قصد پرواز در فضا را دارند بهترین فرصت برای آنها تجربه این بازی می باشد. بازیکنان می توانند به وسیله فعالیت های جانبی، خود را تقویت نمایند. همچنین بزرگترین هدف این کمپانی سرگرم کردن بازیکنان بر پایه همکاری بوده و با آزادی کاملی که در اختیار آنها است تجربه یک دزد دریایی واقعی را احساس می کنند.

در حال حاضر تنها اجزای مکانیکی بازی Beyond Good & Evil 2 در حال توسعه می باشد. این بازی در ابتدا به صورت چشمگیری ساخت خود را آغاز نمود. هم اکنون اطلاعات بسیار کمی از جزئیات و گیم پلی بازی در اختیار داریم. با اینکه انتظار علاقه مندان از کنفرانس کمپانی Ubisoft نمایش بیشتری در خصوص این بازی بود اما تنها موضوعی که به بازیکنان منتقل شد حس اشتیاق و هیجان برای تجربه این بازی بود.

تاریخ انتشار بازی Beyond Good & Evil 2

کمپانی Ubisoft هم اکنون تاریخ انتشار خاصی را برای بازیکنان در نظرنگرفته. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Beyond Good & Evil 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =