بازی the crew 2 سری جدید از بازی پرفروش the crew می باشد. ورژن قدیمی این بازی در سال 2014 در کنفرانس خبری یوبی سافت -ubisoft- در نمایشگاه E3، برای کنسول های ps4, xbox1 و pc معرفی شد. 3 سال بعد یعنی در سال 2017 زمانی که تعداد بازیکنان آنلاین این بازی به عدد باورنکردنی 12 میلیون نفر رسیده بود، این شرکت خبر تولید بازی the crew 2 را برای کنسول های ps4, xbox1 و pc منتشر کرد.


در بازی the crew 2 می توانید در سراسر آمریکا رانندگی، دریفت و یا حتی پرواز کنید.


فراتر از جاده ها

در بازی the crew 2 شما می توانید خیلی از کارها را داخل این بازی جهان آزاد -open world- بسیار بزرگ انجام دهید. درست مثل سری قبلی این بازی، اما در سری جدید، یوبی سافت پایش را فراتر نیز گذاشته است. شما می توانید ماشین مسابقه ای (race care)، فرمول 1، موتورسیکلت، موتورکراس، ماشین آفرود (off-road) و یا حتی هواپیما انتخاب کرده و از سواری آن لذت ببرید. فقط با نیم ساعت از بازی the crew 2 شما می توانید طعم استفاده از تمامی این وسایل را بچشید. دست نگه دارید هنوز سورپرایزهای یوبی سافت تمام نشده.

گشت و گذار آزادانه در بازی the crew 2

شما می توانید با پرسه زدن در حوالی نیویورک و یا مکان های خالی از سکنه شروع کنید. از رانندگی لذت ببرید و یا در یک دقیقه خودتان را به آپارتمان های نیویورک برسانید و هنر دریفت خود را به رخ دیگران بکشانید.

یک موتور خیلی سنگین انتخاب کنید و به سرعت بالایی برسید که در این حالت کنترل موتور همانند کنترل یک فیل خواهد بود. به سرعت و فقط با چند تا کلیک به ماشین ریس خود برگردید و از امکاناتی که بازی the crew 2 به شما داده لذت ببرید.

بازی the crew 2

عوض کردن تمامی وسایل نقلیه در مجموعه بسیار بزرگ بازی the crew 2 فقط چند ثانیه از شما وقت می گیرد. نیازی نیست به گاراژی بروید، مجبور نیستید به نمایندگی خاصی مراجعه کنید و به هیچ عنوان در منوهای بزرگ سردرگم نخواهید شد.

تجربه پرواز در بازی the crew 2

در بازی the crew 2 شما می توانید پرواز را تجربه کنید. اما با توجه به ویدئوهای منتشر شده از کمپانی یوبی سافت، شما تنها قابلیت پرواز در آسمان نیویورک را دارید، اما اجزای بسیار کم و ناچیزی در آن طراحی شده است. این اتفاق در نگاه اول دل نشین نیست اما طرفداران این بازی امیدوارند در مسابقاتی که برای این حالت طراحی شده این مشکل حل شود.

اما از سوی دیگر زمانی که بر روی زمین مشغول رانندگی هستید، به شدت در تقابل با اتفاقات گوناگون می باشید. همانند ترافیک، پیاده روها و خیلی از اجزای کوچک طراحی شده دیگر.

با توجه به این دو موضوع شاید بتوان عدم رضایت طرفداران این بازی را از طراحی بسیار ساده آسمان بازی the crew 2 درک کرد.

موتور کراس در بازی the crew 2

بازی the crew 2 در برخی از جنبه ها بسیار فراتر از یک بازی جهان آزاد معمولی می باشد. شما می توانید در هر نقطه از سنترال پارک که می خواهید دریفت -drift- کنید و بدون هیچ محدودیتی در سرعت، برای خود امتیاز جمع کنید و رکوردتان را برای همه به اشتراک بگذارید.

بازی the crew 2

موتور سیکلت، این اولین چیزیست که مورد بررسی قرار می دهیم. طراحی بسیار دقیق و تغییرات فراوان در این حوزه، بازی the crew 2 را متمایزتر از رقبای خود ساخته است. سکوهای پرش بلندتر و پیچ های بسیار زیاد و سخت، هنر شما را در کنترل وسایل نقلیه با دو چرخ را به چالش می کشد. برای به دست آوردن رکوردهای مناسب باید به دقت تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید و بسیار سنجیده عمل کنید.

مسابقات ماشین در بازی the crew 2

اگر شما به دنبال مسابقات بسیار سخت هستید، باید گفت بازی the crew 2 بازی مورد علاقه شما نخواهد بود. بازی the crew 2 حالت متعادلی بین تجربه واقعی رانندگی و یک بازی بسیار سرگرم کننده می باشد. در این مسابقات شما می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید. از کامیون های مسابقه ای تا ماشین های فرمول 1 و یا هر وسیله متنوع دیگری که در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای تجربه صحیح رانندگی در این بازی شما باید یک برنامه دقیق داشته باشید. باید به دقت بدانید که چه زمانی ترمز کنید، کی دریفت کنید و یا چه موقعی شتاب بگیرید. این بازی یک شبیه سازی برای آموزش رانندگی نیست، اما شباهت های زیادی به آن دارد.

بازی the crew 2

زمانی که تمام این المان ها را کنار هم می گذاریم، درک می کنیم که بازی the crew 2 یک اثر خوب و دوست داشتنی از کمپانی یوبی سافت خواهد بود.

بازی the crew 2 در تاریخ 29 ژوئن سال 2018 (8 تیر ماه 1397) برای کنسول های ps4, xbox1 و pc در بازار عرضه خواهد شد.

خرید بازی The Crew 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − بیست =