براساس شایعات، نسخه ی دوم بازی آخرین ما (The Last of Us) در استودیوی ناتی داگ (Nouthy dog company) ،‌ در حال ساخت است. این بازی برای کنسول ps4 است. در این مقاله به اطلاعاتی که از پیش نمایش بازی The Last Of Us 2 در دست داریم، می پردازیم. بازی شدیداً تحت تاثیر نسخه اول The Last Of Us قرار گرفته با وجود تغییراتی که به وجود آمده. نیل دراکمن اذعان کرده که بازی جهان باز نیست، اما محیط‌ ها در مقایسه با قسمت اول بزرگ ‌تر خواهند بود.

این بازی انحصاری شرکت سونی است. در ضمن آقای نیل دراکمن تایید کرد در E3 2018 برای اولین بار شاهد گیم پلی این عنوان خواهیم بود. گوستاوُ سانتائولالا، آهنگساز بازی بسیار محبوب The Las of Us 2 در محاصبه ی اخیرش ذکر کرده در سال 2019 بازی به عرضه در می آید.

ژانر بازی

جزییاتی از این بازی توسط یک کاربر به‌ نام JoeDoeFoe منتشر شده. طبق آن اطلاعات، داستان بازی پنج سال بعد از نسخه اول روایت می‌شود و قهرمان بازی، اِلی ۱۹ ساله است و تجربه بیشتری پیدا کرده و از نظر گیم پلی یک بازی شوتر است اما داستان بازی عاطفی است و محافظت جوئل از الی را نشان می دهد. قهرمان بازی، در رأس داستان قرار دارد و تمرکز بر روی او است.


در بازی The Last of Us از 2 سبک متفاوت بازی استفاده شده است که گیم پلی بازی، اکشن و داستان عاطفی در کنار آن به صورت درستی قرار می گیرد.


داستان بازی آخرین ما با آن که در ظاهر ساده به نظر می رسد در عین حال بسیار جذاب و سینمایی است. نکته ی اساسی اینجاست که با ساده نشان دادن بازی و عدم پیچاندن و نبودن گره های پی در پی، ذهن بازیکن را برای پذیرفتن شخصیت های واقعی خالی نگه می دارد. ماندگاری این بازی از شخصیت پردازی عمیقش نشات می گیرد.

بازی  The Last of Us 2 شامل صحنه های بسیار خشن است، که در تریلر جدیدی که در کنفرانس Paris Games Week در غالب پیش نمایش بازی The Last Of Us 2 پخش شد برداشت کردیم.

بازی The Last of Us در نسخه ی اول خود که برای Ps3 منتشر کرده بود بیش از 7 میلیون از این نسخه را به فروش رساند و نسخه ی Remastered برای Ps4 منتشر شد.

دراکمن Druckmann نویسنده بازی بسیار موفق Uncharted که با همان سبک و سیاق به داستان The Last of Us  پرداخت و با سابقه ی بسیار درخشان استودیو ناتی داگ همراه شد تا بتواند توجه و اشتیاق هواداران پلی استیشن را در نسل هشتم جلب کند.

خرید بازی The Last of Us Remastered برای PS4

این مطلب در دسته پیش نمایش و با برچسب های . منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =