Vampyr نامی که خودش گویای همه‌ چیز است می‌ خواهد یادآور دوران سرد و آلوده ‌ی پس ‌کوچه ‌های لندن بعد از جنگ جهانی اول باشد.

داستان های دور از زندگی روزمره انسان ها، برای اکثر سازنده ها و بازیکنان جذاب به نظر می آید. زیرا مسائل روتین، جایی برای بلند پروازی و خَلق اتفاقات پیش بینی نشده ندارد. از همین رو بازی Vampyr در یک دنیای ترسناک و رمز آلود، به خوبی بازیکنان را با مسائل عجیب و غریب رو به رو می کند.

نکته جالب در مورد بازی Vampyr این است که دنیای بازی شامل ۶۰ گونه مختلف از شهروندان می ‌شود و به لطف سیستم پویا ارتباطی بازی، شما می ‌توانید با تمامی شهروندان تعامل برقرار کرده و نوع ارتباط شما با آن‌ ها بر روی سایر شهروندان و دیدشان نسبت به شما تاثیر می‌ گذارد.

در Vampyr ارتقای سطح کاراکتر با استفاده از خون انسان ‌ها انجام می ‌شود که در نتیجه باعث یادگیری فن‌ های بیشتری برای مبارزه و انتخاب ‌های متنوع ‌تر در دیالوگ ‌ها می‌ شود.

Vampyr بدون شک جاه ‌طلبانه‌ ترین پروژه‌ ی دونت‌ ناد تا به امروز است. یک بازی نیمه‌ جهان‌ باز اکشن با انتخاب‌ های گوناگون در دیالوگ‌ ها و تصمیمات اصلی که تأثیر مستقیم روی نحوه‌ ی روایت داستان دارند.

Vampyr به یکی از تجربه ‌های خاطره ‌انگیز سال ۲۰۱۷ تبدیل شده است و کاربران مخصوص خود را دارد.

در این مقاله، لیستی از گزارش فروش دو هفته اول بازی Vampyr برای کنسول ps4 در اختیار شما قرار داده ام.

با توجه به جدول زیر، مجموع فروش بازی Vampyr در دو هفته اول برای کنسول ps4 به نمایش در آمده است

هفته عرضه             تاریخ پایان هفته تعداد فروش
1 1397/3/19 105/826
2 1397/3/26 32/487

لازم به ذکر است، مجموع کل فروش دو هفته اول عرضه این بازی 140،000 نسخه می باشد. همچنین تعداد فروش آن در کشور آمریکا شمالی 50،000، اروپا 60،000 و در دیگر مناطق کشور 20،000 نسخه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =