درباره ما - crocoteam

کاربر عزیز

مجموعه کروکوگیم در سال 1396 کار خود را با رویکرد رسانه ای و فروشگاه اینترنتی در بستر صنعت بازی آغاز کرد. مهم ترین موضوعی که در همان روزهای اولیه، سر لوحه این کروکوتیم قرار گرفت، انتقال دانش صحیح و حرفه ای در مقام رسالت یک رسانه بی طرف و مشتری مداری در حوزه فروشگاه بود. لذا جنگیدن در این دو حوزه -فروشگاه و رسانه- بسیار حساس و تمام افراد مجموعه را مجاب به استفاده هرچه بیشتر از هوش و ذکاوت خود کرد.

در مجموعه کروکوگیم تنها و تنها یک مدیر وجود دارد و آن چیزی نیست جز نظم.

افراد مجموعه -در پایین می توانید اسامی و تصاویر آنها را ببینید- از پشتکار و هوش بالایی بر خوردار هستند. هوش و پشتکار، در کنار مسئولیت پذیری و دانش صنعت بازی، عواملی هستند که می تواند بخش های متعدد مجموعه را در کنار یکدیگر حفظ و با یک نرخ، به جلو پیش بَرَد. نکته ای که تمام افراد مجموعه می دانند، اهمیت دادن به جایگاه مشتری و کاربرِ سایت crocogame.com است.

پس بنابراین کاربر عزیز، از این موضوع مطمئن باش، احترام به شما، دلیل وجودی و حرکت رو به جلوی مجموعه کروکوگیم می باشد.

کروکو گیم در سال 1397 با همکاری وبسایت ایران کنسول irconsole.ir  اقدام به راه اندازی قسمت خدمات و تعمیرات خود نموده است – این وبسایت که مدیریت یکسانی با کروکو گیم دارد همکار تجاری و خدماتی و دفتر فنی رتبه 1 و مورد اعتماد مجموعه کروکو گیم می باشد.

وبسایت پلی پرو playpro.ir نیز که با همکاری با این وبسایت اقدام به پخش و تهیه انواع ابزار بازی حرفه ای نموده است به عنوان یکی دیگر از همکار ها در مجموعه کروکو معرفی میگردد

بیشترین احترام و ادب

کروکوتیم         

 جاوید حکیمیان       

crocogame.com    

مائده خداپرست
تحریریه

نیما نوروززادگان
تحریریه - فروشگاه - کروکو TV

زهرا مرشدخانی
تحریریه

گل‌ناز گل‌آور
تحریریه - کروکو TV

آرش صابری
تحریریه - فروشگاه - کروکو TV

بهناز کشاورز
تحریریه

آناهیتا اسماعیلی پور
گرافیست

علی کشفی
فنی سایت - تحریریه - کروکو TV