فروش بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch

خرید بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch شما، توسط وبسایت کروکوگیم. شما می توانید از تمام نقاط کشور بازی های دست دوم و کارکرده پلی استیشن 4 خود را برای ما ارسال کنید و با استفاده از وجه نقدی که به کیف پول مجازی شما اضافه می شود از کلیه کالاهای وبسایت کروکوگیم (اعم از نو، دست دوم و کارکرده) خریداری فرمایید. پس همین حالا عنوان بازی های دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch خود را با یک تماس تلفنی یا ایمیلی با ما در میان بگذارید.

مراحل ارسال و فروش بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch به مجموعه کروکوگیم

برای فروش بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch خود به مجموعه کروکوگیم، 4 مرحله ساده پیش رو دارید.

1- با کلیک بر روی دکمه ورود (در منوی بالای صفحه) در وبسایت ثبت نام فرمایید.

2- بازی مورد نظر خود را جهت فروش به سایت کروکوگیم با تماس تلفنی یا ایمیلی هماهنگ نمایید.

3- نام کاربری خود را (جهت افزایش اعتبار) بر روی یک کاغذ بنویسید و به همراه بازی های مورد نظر، به آدرس کروکوگیم پست کنید. آدرس: تهران – تهران – میدان امام خمینی ( توپخانه ) – پاساژ شیرازی – طبقه اول – پلاک 11 و 12 – فروشگاه کروکو گیم 

4- پس از دریافت و تست بازی توسط کارشناسان کروکوگیم، جمع مبلغ (قیمت روز بازی) بازی ها به کیف پول مجازی شما اضافه خواهد شد.

همیچنین شماره های پشتیبانی جهت ارتباط با ما از طریق تماس تلفنی – واتس اپ – تلگرام و اینستاگرام نیز برای فروش بازی دست دوم آماده پشتیبانی از شما مشتریان عزیز میباشد.


  • با وجه نقدی که به کیف پول مجازیتان اضافه می شود می توانید هر کالایی را که می خواهید خریداری کنید.
  • بازی های دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch، بازی های پلمپ، کنسول PS4 و Xbox One و Nintendo Switch و حتی دسته و لوازم جانبی و بسیاری دیگر، شامل انتخاب های شما می شوند.
  • اگر هزینه کالاهایی که می خرید بیش تر از کیف پول مجازیتان باشد، مبلغ اضافی به صورت خودکار محاسبه می گردد و می توانید آن را به راحتی با استفاده از درگاه پرداخت بانکی پرداخت کنید.
  • اگر هزینه کالاهایی که می خرید کم تر از کیف پول مجازیتان باشد، اعتبار باقی مانده برای خریدهای آتی در حساب شما محفوظ می ماند.
سوالات متداول فروش بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch (کلیک نمایید)

چگونه از رسیدن بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch به دست شما و افزایش اعتبار حسابم مطلع شوم؟

  • پس از رسیدن و تست بازی توسط کارشناسان کروکوگیم، کیف پول مجازی شما شارژ و از طریق پیام کوتاه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

اگر بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch که برای کروکوگیم می فرستم مشکل داشته باشد، بازی را برای من برگشت می زنید؟

  • بله. پس از تست بازی توسط کارشناسان و در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سلامت بازی، مراتب به اطلاع شما خواهد رسید و بازی مورد نظر با کسر مبلغ پست از حساب کاربری برای شما مرجوع خواهد شد. پس، در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به عودت بازی، باید کیف پول مجازی خود را شارژ کنید.

اگر جعبه بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch من سالم نباشد، می توانم آن را ارسال کنم؟

  • خیر. سلامت جعبه بازی، کاور و کلیه محتویات درون آن (نقشه و سایر متعلاقات) از جمله مهم تریم شرایط فروش می باشد. از ارسال بازی های فاقد جعبه اصلی و سالم، به شدت خودداری کنید. در صورت مشاهده بازی فاقد جعبه یا دارای جعبه ناسالم، بازی مانند بند بالا عودت داده خواهد شد.

اگر بازی ای بدون هماهنگی ارسال کنم چه می شود؟

  • در صورت ارسال بازی بدون هماهنگی، بازی مورد نظر مانند بندهای بالا عودت داده خواهد شد.

چگونه بازی های دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch خود را برای کروکوگیم ارسال کنم؟

  • بهترین و سریع ترین روش ارسال بازی برای کروکوگیم استفاده از پست جمهوری اسلامی ایران می باشد. شما می توانید با مراجعه با دفاتر پست، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا سایر سازمان های وابسته، بازی خود را برای کروکوگیم ارسال کنید. دقت کنید اطلاعات آدرس و کد پستی کروکوگیم را به درستی وارد نمایید.

از چه نوع پستی جهت ارسال بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch خود برای کروکوگیم استفاده کنم؟

  • با توجه به این که افزایش اعتبار تنها پس از دریافت و تست بازی ها (به قیمت روز بازی) صورت می گیرد، بدیهی است که استفاده از پست های سریع تر موجب افزایش سرعت خدمات دهی خواهد شد.
    پست های جمهوری اسلامی ایران به ترتیب از سریع به کند:

1- پست ویژه

2- پست پیشتاز

3- پست سفارشی

با توجه به هزینه پست پیشتاز (تقریبا 7000 تومان) و سرعت ارسال (24 الی 72 ساعت) مقرون به صرفه ترین حالت برای شما خواهد بود.

آیا هزینه پست به عهده من است؟

  • بله. با توجه به نوع پست انتخابی، هزینه آن در مبدا و پیش از ارسال، از شما دریافت می گردد.

در صورتی که بازی به دست شما نرسد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

  • در صورت بروز هرگونه مشکل پیش از رسیدن بازی به دست کروکوگیم (وارد کردن آدرس به صورت اشتباه) مرسوله به آدرس شما برگشت خواهد خورد. لذا در پر کردن آدرس دقیق و کد پستی خود، دقت فرمایید.

در هنگام ثبت نام چه اطلاعاتی را باید پر کنم؟

  • با توجه به اینکه ثبت نام و ارسال نام کاربری به همراه بازی ها (جهت افزایش اعتبار) اجباری است، تمام اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید. وارد کردن شماره تلفن همراه و ایمیل به صورت صحیح، به پروسه خدمات دهی کمک خواهد کرد.

در هنگام ثبت نام با خطای رمز عبور روبرو می شوم. چه کار باید بکنم؟

  • با توجه به این که افزایش اعتبار بر روی نام کاربری شما انجام خواهد گرفت، جهت افزایش امنیت رمز عبور انتخابی شما باید مستحکم باشد. جهت رفع خطا ضمن افزایش کارکتر، از حروف کوچک و بزرگ، علائم و اعداد استفاده کنید.

بازی را برای کروکوگیم ارسال کردم ولی فراموش کردم در وبسیات ثبت نام کنم و نام کاربری را روی کاغذ بنویسم. چه کار باید بکنم؟

  • در صورتی که در وبسیات ثبت نام نکرده اید و یا فراموش کرده اید نام کاربری خود را به همراه بازی ارسال کنید، تنها 24 ساعت فرصت دارید ضمن تکمیل ثبت نام، نام کاربری و شماره مرسوله خود را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به اطلاع کارشناسان کروکوگیم برسانید.

قیمت بازی ها چگونه محاسبه می شود؟

  • قیمت بازی ها با توجه به نوسانات ارزی و همچنین قیمت بازی پلمب، به صورت روزانه محاسبه و به روز رسانی می شود. مبلغی که به کیف پول مجازی شما اضافه خواهد شد با توجه به قیمت روز بازی (روزی که بازی به مجموعه کروکوگیم می رسد) محاسبه می گردد.

اگر پس از ارسال بازی دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox One و Nintendo Switch از فروش آن منصرف شدم چه کار کنم؟

  • پس از تست بازی و اضافه شدن وجه به کیف پول مجازی شما، بازی به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.