در طول کنفرانس خبری E3 2018، شرکت مایکروسافت اطلاعات بیشتری از بازی Metro Exodus را در اختیار بازیکنان قرار داد. سازندگان این بازیِ تیراندازی اول شخص، توسط دمویی، انواع سلاح ها و گزینه ها و آیتم های مختلف درون بازی را به نمایش گذاشتند. همچنین قرار بر این شد این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه شود.

همانطور که در نسخه های پیشین بازی Metro مشاهده کردیم، موجودات جهش یافته بسیاری مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. البته به نظر می رسد در نسخه جدید، این جو ناخوشایند از بین رفته باشد.

بازی Metro Exodus داستان بسیار عمیق و تاثیر گذاری را روایت می کند.

بازی Metro Exodus تاریخ 3 اسفند 97 به بازار عرضه خواهد شد. البته کمپانی سازنده اعلام کرده که این بازی با نسخه های پیشین خود بسیار متفاوت است. از همین رو دلیل انتشار دیر هنگام آن این موضوع خواهد بود.

نسخه ابتدایی این بازی با عنوان Metro 2033 در سال 2010 منتشر و نسخه انتهایی بازی نیز با عنوان Metro: Last Light در سال 2013 عرضه شد. بنابراین فاصله زیادی با آخرین نسخه وجود دارد. از همین رو انتظار بازی هیجان انگیز دیگری برای بازیکنان وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Metro Exodus در E3 2018 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Metro Exodus برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =