بهترین راه کشتن یک هدف، عجیب ترین راه است. با یک لباس فلامینگو بازی را شروع کردم.

سناریوی ترور

از آنجا که کسی نمی خواهد به قتل برسد باید لباس فلامینگو به تن کند و خود را مخفی نگاه دارد. بازی Hitman 2 در اواخر امسال بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه می شود. پوشیدن لباس زیبای طلسم شده که از طریق بسیاری از ماموریت ها ظاهر می شود و صحنه های طنزگونه آن را از دست ندهید. او لباس مسروقه قربانی را به تن داشت و منتظر همان راننده بود. او Sierra Knox نام داشت. کسی که ماموریت قتل او را به من داده بود. (من در تلاش برای ربودن لباس فلامینگو در مسابقات فرمول 1 بودم تا در موقعیت مناسب راننده متذکر را با اسنایپر به قتل برسانم).

شما همیشه می توانید در بازی هیتمن، به طور مستقیم نیز هدف خود را بکشید. راه های عجیب و غریب بسیاری مانند حرکت supermodel در بازی مشاهده می شود.

Markus Friedl سازنده بازی Hitman 2 در کنفرانس E3 گفت: من فکر می کنم ما در ساخت این بازی بسیار وسواس به خرج داده ایم. ما دائما در حال وسوسه کردن بازیکنان در حین بازی بودیم. این موضوع باعث می شود آنها کارهایی را انجام دهند که تا به امروز نکرده اند. البته در حین ماموریت ها اقلام و ابزارهای مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

مارکوس در ادامه گفت:

برای مرد فلامینگو پوش، می توانید کت و شلوار به سرقت ببرید. شما می توانید کلیدها را برداشته و به آن مرد کمک کنید. این موضوع به نفع شما نیز خواهد بود. مهم نیست چه چیزی را انتخاب کنید. به هر حال جهان بازی به صورت منظم واکنش نشان می دهد. داستان های بازی به شما اجازه ماجراجویی های متنوعی را می دهد.

بازی مسیر خاصی را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید آن را نادیده گرفته و یا دنبال کنید.

بازی Hitman 2 فرمول اپیزودیک را رها می کند و در زمان اجرای بازی، شش سطح کامل را در مبارزات، به انتخاب بازیکن می گذارد. وجود زمان محدود و پازل های مختلف مطمئنا بازی را جذاب تر می کند.

کاراکترهای معروف Garry Busey و Friedl در بازی مشاهده می شوند. این بازی طنز آلود توجه همگان را به خوبی به خود جلب کرد.

سازندگان بازی Hitman 2 گفته اند ما برای لذت بردن بازیکنان هر آنچه آموخته ایم را به کار گرفته ایم و امیدوارانه در انتظار بازخورد خوب بازیکنان هستیم.

تاریخ انتشار بازی Hitman 2

بازی Hitman 2 در تاریخ 22 آبان 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =